Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Zaloguj się, aby obserwować  
Gość siiiaaisa

obiad dla 1,5 roczniaka w 15minut,polecam:-)

Polecane posty

Gość siiiaaisa

ostatnio bardzo sie spieszylam mialo nawet nie byc obiadu, a dziecko musi zjeść, także zrobilam: filet z kurczaka pokroić na kawałki, dac przyprawy np wegete, papryke, usmażyć na oliwie na patelni... w tym czasie wrzucić na wode brokuł, kalafior i marchew z zamrażarki. podać razem na talerzu, mozna wymieszać, corka dużo nie jada, spałaszowała w mig i jak smakowało:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość bfjdir bsjdbfffff
Brawo, kretynko, świetny przepis :O Jeszcze nie daj Boże któraś z niego skorzysta :O Wegeta dla 1,5 roczniaka! Ja pierdolę, żebyś chociaż miała czarny nick, to bym zrozumiała, że koniecznie chciałaś nabić sobie posta, ale tak?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość dorba rada nie jest zła
Super przepis, jeśli tą wegetę zastąpić odrobiną soli, czosnkiem i ziołami prowansalskimi. Nie podawaj dziecku wegety, jak nie chcesz rozwalić wątroby. Ja robię to na bazie mieszanki warzyw na patelnię lub chińskiej mieszanki warzyw - ale częściej w parowarze niż na patelni - jeszcze szybciej, bo nawet mieszać nie trzeba.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość siiiaaisa
kretynka to jestes ty:O żal... juz roczne dziecko jada jak dorosly w wielu rodzinach, jak chcesz to nawal pol kilo wegety i podaj, albo w ogole sama sobie ususz zdrowa przyprawe lub wcale nie rob do smaku.. jestes nienormalna, a moze dajesz wciaz ze sloika sterylne zdrowe??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość jhajdh
Jeśli "ze słoiczka, sterylne i zdrowe" miało być ironią to nie wyszło. Już lepiej żeby jadło jak dzidziuś niż z wegetą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość dorba rada nie jest zła
Autorko wegeta to: Składniki Vegety to m.in. sól, suszone warzywa (marchew, pasternak, cebula, seler, pietruszka), glutaminian sodu, cukier, skrobia kukurydziana, witamina B2. I przede wszystkim o ten glutaminian sodu chodzi...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Komentujesz jako gość. Jeśli posiadasz konto, zaloguj się.
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

Zaloguj się, aby obserwować  

×