Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Solange1980

Trudno mi podjąć decyzję o dziecku...

Polecane posty

Gość Solange1980

Dziewczyny, powoli dojrzewam do decyzji o dziecku,ale bardzo trudno mi się zdecydować... Trochę o mnie: 32 lata, jestem nauczycielką w prywatnej szkole, nie mam szans na powrót do pracy po porodzie-umowa na czas określony. Nareszcie mamy mieszkanie,ale...by nie brać kredytu przeprowadziliśmy się 35 km od miejsca pracy. Tak więc dojeżdżam busem o 7.00 wracam 18.30, bo szkoła prywatna to obóz pracy,gdzie nie ma świadczeń typu trzynastka, bonów na święta, za to wieczne niezadowolenie dyrekcji i płacących za szkołę rodziców-vipów. Z jednej strony chcę dziecka,mąż ma stałą pracę, zarabia 2800 na rękę z perspektywą awansu, z drugiej boję się totalnego wykluczenia zawodowego... Czekam na mądre komentarzem bo wiem, że nie ja jedna mam takie dylematy...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wiesz decyzja o dzieckuu wymaga poswiecen. W twoim przypadku duzych skoro nie masz szans na powrot do pracy. Ale z drugiej strony twoj maz niezle zarabia macie mieszkanie a u ciebie zegar biologiczny tyka. Na twoim miejscu zdecydowalabym sie na dziecko ale pytanie czy jestes gotowa poswiecic prace dla maalenstwa. Byc moze gdy dziecko by podroslo znalazlabys jakas prace, tylko nie mozesz sie wahac. Albo jestes pewna w 100 procentach albo nie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Qochanie911102
Miałam podobna sytuację. Dziecko cię nie wyklucza całkiem zawodowo. Potem ono do żłobka lub przedszkola a ty do pracy. Ją planuje podjąć pracę jak pójdzie do żłobka. Obecnie mam umowę do dnia porodu. Jestem młodsza dziecko nie do końca było planowane ale jeszcze go nie urodziłam a już jestem w stanie oddać za niego życie:)

Udostępnij ten post


Link to postu