Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Kawa czarna bez mleka

mamy planujące ciążę 25+ zapraszam:)

Polecane posty

Zapraszam do rozmowy kobiety w wieku 25 +, które planują w tym roku starać się o dziecko. Opowiedzcie coś o sobie, czym się zajmujecie, gdzie mieszkacie, ile macie lat. Planujecie wracać do pracy po macierzyńskim? Ja jestem nowicjuszką. O ciąży pomyślę pewnie jesienią tego roku, ale już teraz zczynam się interesować tematem ciąży :)

Gość ej ty no tam:OOO
to po jaki grzyba zakladasz juz temat:O gdzie tam jesien:O:O

k.klementyna - rozumiem, że starałaś się o ciążę, a okazało się, że nie tak łatwo było zajść? A co było problemem, jesli mogę zapytać?

Gość ej ty no tam:OOO
jakiego grzyba

tak tak... jak planowałam ślub na 2 lata przed też słyszałam, że się do tego czasu rozstaniemy;/ Wychodzę z założenia, że do ważnych wyzwań w życiu należy się przygotować. I tyle w tym temacie

Gość autorko mi tez sie
wydawalo ze zajde od razu bedzie pieknie itd,itp jednak los chcial inaczej czekam na dzidzie juz 4 latka:O ale oczywiscie nie jest powiedziane ze u ciebie tak bedzie

czy ja wiem chyba chec posiadania dziecka :D i troszke za wysokie hormony w normie ale blisko gornej granicy wiec teraz odpuszczam i jak sie przez kolejny rok nie uda to ...... zobaczymy :D

Dziewczny trzymam za Was kciuki z całego serca. Tak, żebyście zostały mamami i żeby spełniło się Wasze marzenie. Przyznam szczerze, że nawet przez myśl mi nie przyszło, abym mogła mieć problem z tym... myślę stereotypowo....26 lat, młoda, zdrowa, bez nałogów...ale może to tylko stereotyp..

Nie ma się co martwić na zapas. Ja w pierwszą ciążę zaszłam w wieku 25 lat (rodziłam jak miałam 26 skończone), udało się za 4 razem. Teraz mam 28 i będę się starać o drugie.

Gość a ja wcale nie sądze