Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość zakłamana

kłamstwo rujnuje mi życie! pomocy!

Polecane posty

Gość zakłamana

Witajcie. Jestem studentką powtarzającą przedmiot. Wiadomo ze trzeba chodzić w takich wypadku na zajęcia, mieć obecności, robić zadania itp. Ćwiczenia miałam trzy razy. byłam na wszystkich z nich. Obecności tez - de facto - mam. Do zaliczenia były trzy zadania, ja zrobiłam 2 z nich, jedno nie wykonałam ze względu na obecność poza miejscem zamieszkania(a do tego potrzebowałam zdj kilku miejsc), dodatkowo wiadomo zaliczenie wykładów. Nie było mnie na pierwszym terminie z bardzo osobistych powodów. Ale to mało ważne, od tego jest 2 termin żeby zaliczyć. Sprawa wygląda następująco. Napisałam do wykładowcy czy byłaby możliwość zaliczenia kolosa wcześniej jak ustalony drugi termin bo wyjeżdżam i chce wszystko przed wyjazdem pozaliczać. Dostałam maila zwrotnego ze muszę się skontaktować z dziekanatem żeby ustalić grupę na zajęcia aby powtórzyć przedmiot jeszcze raz, borzekomo nie było mnie na żadnych zajęciach i nie mam zaliczonych zadań! Byłam w dziekanacie, babeczka powiedziała mi ze widziała listy obecności z dziekanem i na ani jednej mnie nie widziała!!! Wracam właśnie od wykładowcy który mi powiedział, ze nie ma o czym ze mną rozmawiać i,że widzi mnie na zajęciach. Próbowałam mu wyjaśnić, że byłam na każdych ćw i mam zaliczone 2 zadania, z czego jedne ustne na zajęciach. Nie dał mi w ogóle dojść do słowa i mnie wyprosił. Dziekan podobnie, wykrzyczał mi w twarz że to nie jego sprawa, bo jak on niby ma to udowodnić że mówię prawdę. Dodam jeszcze, że najśmieszniejsze jest to,że koleżki które również powtarzały przedmiot, nie były na ani jednych zajęciach, nie zrobiły ani jednego zadania, jednak były u niego na konsultacjach i wszystko zaliczyły! Chciałam napisać odwołanie od decyzji ale tym to sobie co