Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Zaloguj się, aby obserwować  
Gość mycha 24

spotykam sie z dwoma facetami jednoczesnie ;(

Polecane posty

Gość mycha 24

Wiem,ze zaraz mnie tu zjedziecie... nie potrafie tak juz dluzej... pierwszy z nich to moj(ex) bylam z nim kiedys w zwiazku przes 1,5 roku.rozstalismy sie bo on wyjechal na misje. Wrocil rok temu i chcial wszystko odbudowac miedzy nami.olewalam go... 5 mscy temu poznalam swietnego faceta,spotykam sie z nim od tamtego czasu... problem w tym,ze od 2 miesiecy spotykam sie tez z moim bylym... ;( nie wiem co mnie tknelo... teraz oboje mysla,ze jestesmy w szczesliwym zwiazku a tak naprawdeto jedno wielkie klamstwo ;( ja sama nie wiem z ktorym chce byc... oboje sa fajnymi facetami...dziwie sie,ze moje klamstwo nie wyszlo jeszcze. na jaw...jak sobie z tym radzic? Czy powinnam z nimi obydwoma zerwac? ;((

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość HuszuAszur
widocznie żadnego nie kochasz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ędward
Hahahahahahahahahahahahaha kocham Cie!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość mycha 24
Nie wiem czy ktoregos z nim kocham to jest najgorsze bo inaczej mialabym latwy wybor... oni by za mna w ogien skakali a ja im takie swinstwo robie ;( do wyzej- to nie jest smiesnze...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Dlaczegonie
DZIWKA

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kobiety to jednak
Niezbadane stworzenia:-) musisz byc dobra aktorka. Pomysl o karierze w tym kierunku chyba ze ci faceci wyjatkowo tepi sa...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nie przejmuj się ja ciebie popieram człowiek ma prawo wyboru życia jakie chce. Jak nie chce żyć z dwoma to zawsze można wybrać tego, co lepszy w łóżku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość mycha 24
Dlaczegonie- przeczytaj najpier definicje slowa ktorego chcesz uzyc a potem sie wypowiadaj

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość fotel
za wszystko w życiu ,wcześniej czy poźniej trzeba zapłacić.taka jest moja koncepcja.tak ja to widzę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Livia_85
No chyba najlepiej zrobisz jeżeli z nimi dwoma zerwiesz. Nie boisz się, że to się zaraz wyda? Kłamstwo ma krótkie nóżki, a jak już się dowiedzą, to mogą naprawdę nieźle się na Tobie zemścić, tak że pożałujesz. Poza tym, jak Ty znajdujesz czas dla nich obojga?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość mycha 24
Ja szukam ''faceta idealnego'' i niestety kazdy z nich ma cechy tego idealu... nie sa tepi uwierz... jeden ma swoja firme a drugi to ksiegowy...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość mycha 24
Temu ktorego znam 5 mscy powiedzoalam,ze moj ex chce do mnie wrocic i ze kilka razy sie z nim spotkalam... powiedzial,ze kocha mnie najmocniej na swiecie i ze chcemojego szczescia,jezeli on mi. Go nie moze dac to zebym byla z ex... ehh nie wiem do o tym myslec...moze mu nie zalezy?;/ Ten co ma firme ma elastyczne godziny pracy wiec spotykamy eie 'na moje zawolanie' a ksiegowy ma czas glownie popoludniami,wieczorami.daje rade... ale juz tak nie chce ;(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość wooooow
Nie dosc,ze taka cfana to sie umie ustawic tu wlasciciel,tu ksiegowy. Pewno jestes ladna bo tacy na byle jakie kobiety nie leca ale pamietaj ze uroda minie a ty musisz dobrze wybrac...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość zrobcie sobie
Trojkacik:-) :-) bedziesz miala ich obu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Monokryształ prawdy:
Wlasciwie to czym sie przejmujesz, masz w czym przebierac, zaden sie nie zorientowal. Ale tak na wszelki wypadek trzeci towarzysz wskazany jako awaryjny moze.:d Wolno ci i pozostaje miec nadzieje, ze nie pogubisz sie w tym wszystkim. :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość dobra jestes...
...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość mycha 24
Dla was to zabawne a ja naprawde mam problem... :x jeden jest bardziej ''kochany,wrazliwy'' natomiast drugi ma glowe na karku. Trudna decyzja ;(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość zawsze chcialam
Miec taki wybor.... autorko troche ci zazdroszcze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość zawsze chcialam
A ile macie lat?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość glupia zbycha
mycha masz 24 wiosny?bo jesli tak to wszystko z Toba w porzadku najpierw sie wyszalej zanim wejdziesz w pieluchy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Monokryształ prawdy:
Hmm, chyba nie oczekujesz, ze my za ciebie wybierzemy. To jest za powazna sprawa :d Gdzies slyszalem, ze udany seks to udany zwiazek. Moze wiec pod tym kątem... :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość mycha 24
Tak mam 24 wiosny:-) za 3 dni urodzinki :p Tez to slyszalam,ale zwiazek nie opiera sie tylko na sexie.kurde no zwariuje...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość glupia zbycha
ale kto mowi tylko o seksie? masz 2 facetow,kazdy inny,korzystaj z tego ile sie da to jest przygoda,uwierz mi,zycie to zabawa zyjesz wtedy,gdy sie dobrze bawisz nie miej wyrzutow sumienia,po porostu rob to co lubisz jescze przyjdzie pora w Twoim zyciu na powazne wybory

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość pyzata girl
Ale fajnie masz... ja bym dluzej pociagnela ta szopke :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość mycha 24
Glupia zbycha - niby masz racje,jestem mloda,czas na powazne decyzje mam ale musze sie liczyc tez z nimi. Oboje maja powazne plany wobec mnie,z pewnego sprawdzonego zrodla wiem,ze ten ktorego znam 5 mscy planuje sie oswiadczyc w wakacje... ( mamy leciec gdzies na wczasy) zle sie czuje oszukujac ich...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Monokryształ prawdy:
ano rybka i stad to niezdecydowanie.:d Moze spojrz ich oczami i zerknij ukradkiem czy ty bys chciala aby oni tez mieli po dwie (to dopiero byloby zamieszanie, a ile emocji) jednak nadal uwazam ze wolno ci i tak i inaczej. Tak czy srak owocnych przemyslen.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość mycha 24
Ooo jejku oni ale by byla awantura gdybym to ja okazala sie jedna z wielu...nie wiem co oni widza w takiej egoistce... tak czy siak ktoregos wybiore:-) w niedlugim czasie mam nadzieje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość komsi9000
Pomyśl z którym będzie Ci lepiej, drugiego zostaw, bo jak się wyda to pewnie stracisz obu. Jestem w podobnej sytuacji i własnie tak zamierzam zrobić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

×