Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość malma1212

MOJ FACET TRZYMA STRONE SZEFA KTORY WYZWAL MNIE OD ZLODZIEI!

Polecane posty

Gość malma1212

jestesmy ze soba ponad rok, pracujemy razem ale nikt w pracy nie wie o nas. pracuje w hotelu od 2 lat i jestem tak kelnerka i barmanka. Jak wrocilam z urlopu to moj szef zatrudnil na moje miejsce innna o 20 lat starsza kobiete a mnie przenial na sprzatanie!!! Powod,bo jestem "mloda,moge zajsc w ciaze i jestem studentka i niedluga napewno zaczne pracowac jak ekonom w swoim zawodzie"!!! czasami robie jeszcze w restauracji i ostatnio na spotkaniu pracownikow moj szef poweidzial ze w kasie bylo manko 100zl i ze to moja wina,bo ukradlam te pieniadze!!! na drugi dzien wzielam szefa na bok i zrobilam mu awanture bo ja robilam tylko kilka godzin i wszyscy moi goscie placili karta a potem na zmiane przyszla ta nowa i ona ( jak sprawdzilam w kasie na drugi dzien) zrobila mnostwo bledow i nabank to jej wina, bo ja nigdy nic z kasy nie wzielam.Ale do niej nic nie powiedzial wcale!! Moj szef wyparl sie wszystkiego ze nic takiego nie powedzial ani o ciazy, o studiach ani o kradzierzy!! jak sie spytal recepcjonisti to ona " ze nic takiego nie slyszala" boi sie o prace i mowi co on jej karze.A moj facet jest menadzerem hotelu i jak zadzwonilam do niego i opowedzialam o caje jej sprawie to powiedzial,ze chce byc lajalny dla mnie i dla swojego szefa i ze wtracac sie nie chce i zmienil temat!! Nie chcialam zeby mi pomagal tylko podniosl na duchu :(

Gość to sie nazywa
jasne chcialas zeby stanal w twojej obronie jak rycerz a bialym koniu ... tylko gdyby to zrobil stracilby prace ;/ znajdz se lepiej innego faceta lub zmien prace.

Gość anakonda zielona