Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
sasoni

kto brał SIBUTRAMINE 20 mg?

Polecane posty

sroka wiem co czujesz bo ja mam tak samo. Stosowałam juz tyle róznych śrosków na odchudzanie i zaden nie dziala. Teraz zamowiłam sibufast i tez zadnych rezultatów a nawet kilogram przytyłam:( teraz szukam jakiegos sprawdzonego sprzedawcy Adipexu i to bedzie pewnie moje ostatnie podejscie bo juz nie mam sily probowac i szukac. A jak u Was dziewczyny po swietach???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cześć dziewczyny :) Wróciłam od rodziców i wracam do żywych :D nawet nie miałam tak dużo do czytania. Ale wam zazdroszczę tych kilogramów. Oczywiście jednocześnie tez gratuluję :) Ja biorę s już jakieś 2 tygodniu i nic ( spadło mi 2 kg). Jestem strasznie zawiedziona.. spodziewałam się lepszych efektów. Jak mi się skończy to będę polowała na coś innego ( może Adi.). Kropa- widzę, ze reagujemy podobnie..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość hanka88
witajcie mam pytanko,jestem chora i biore leki przeciwzapalne czy moge waszym zdaniem stosowac sibut, pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mam jeszcze White Lion Tea Kuracja na miesiąc. Mimo, że ludzie chwalą ale nikogo zapewne nie zdziwi, że na mnie nie działa. przeczytajcie link blokerki nt. tego leku, może ktoś będzie chętny. http://maddieslim.blogspot.de/2012/02/tabletki-hamujace-apetyt-white-lion-tea.html Wściekam się, że jestem taka oporna. Wróciłam do adipexu, zobaczymy czy będą jakiekolwiek rezultaty. Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Magda3108
Witam, mam pytanie do Was. Gdzie dokładnie zamawiacie te tabletki? Czy tam o P.Izie ale nic bardziej szczegółowego nie znalazłam. Dziękuję za info.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Witam. Polecicie naprawde dobrego sprzedawce na sibutramine?. Mam 23 lat a waze ponad 100 kg po ciazy i nie potrafie dac.sobie rady.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Betty_123 Mozna sie dowiedzieć gdzie Pani zamawiala S..?. Nie moge trafic na uczciwego u solidnego sprzedawce. A naprawde potrzebuje zgubic pare kg bo juz wpadlam w otyłość ;(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Doriiiiii
Hejka zaby :) odp dzisiaj na emaile bo nie mialam czasu i pelno spraw osobistych do zalatwienia . Kurde.mi sibu...20 mg daje mega powera ale cos ze mna nie tak , juz jak bralam reduce to spac mi sie chcialo po zazyciu tabsa a teraz przy sibu..juz calkiem masakra . Zastanawiam sie czy oby za mocno.cukru mi nie zbijaly :(( zjem cos slodkiego i jest ciut lepuej , czy wy tez tak mialyscie ? A moze to alergia.?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Doriiiiii
Jak cos mam 20 szt.adipexu nie wykorzystanego , gdyby ktoras z Was chciala piszcie . Ja zakupilam 40 ale 19 zjadlam i nie procz tego ze mam w sobie ta substancje.to waga tylko -2kg w 19 dni . Dowiem sie jeszcze czy ciotka moja je chce bo sie napalila w.swieta , dalam jej 2 tabsy reduce i byla zachwycona i mialam poczytac o adiku wiec jak cos to 20 tab.moge odsp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Anulka 79
Doriii daj namiary na dobrego i sprawdzonego sprzedawcę proszę. Oto mój e-mail misia_796@wp.pl. Ja 3 razy zamawiałąm sib ...20 i mąka to była.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Cześć potrzebuje sprawdzone go dostawcy sibutramine 20 dostałam ostatnio przesyłkę ale to jest mąka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
hej :) jesli macie sprawdzonego sprzedawcę sibutramine lub któraś z Was ma odsprzedać proszę o kontakt na neige@op.pl. bedę wdzięczna :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witam, proszę o namiary na dostawcę oryginalnych w 100% środków z sibutraminą, koniecznie, proszę o pomoc, wcześniej brałam Meridię 15 i super działała, teraz biorę od 17.04 Meizitang i chyba trafiłam na podróbę bo zupełnie nie działa, pomooooocyyyy!!! Kasiulek8807 skąd zamawiasz?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hej Kobiety :) mi załatwiała znajoma... ja nie biorę już codziennie, a co 3 dzień..Jak narazie waga STOP. Zobaczymy..Mam wilczy apetyt ale to przed okresem jestem wiec normalne u mnie... :) okaże się... waże się co drugi dzień... :) Betty jak tam?? :) Sroka próbujesz coś jeszcze?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kasiulek, czemu tak zadecydowałaś, kiepsko się czujesz po? Co do wilczego głodu to ja mam to samo, czasem jest trudno sobie z nim poradzić. Na chwilę pomaga długie mycie zębów. Ja kiedyś piłam też nasiona babki płesznik i jajowatej, one pęcznieją w żołądku i dają uczucie sytości. Ale to raczej siedzi w głowie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kasiulek, a możesz się dowiedzieć skąd ta znajoma miała te tabsy? Zależy mi na pewnym źródle bo nie mam zamiaru wydawać po raz kolejny na tabletki, które okazują się drogą podróbą, bo nie śpię na kasie. Mój mail: damira@o2.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kasiulek, a możesz się dowiedzieć skąd ta znajoma miała te tabsy? Zależy mi na pewnym źródle bo nie mam zamiaru wydawać po raz kolejny na tabletki, które okazują się drogą podróbą, bo nie śpię na kasie. Mój mail: damira@o2.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witajcie dziewczyny dawno nie pisałam ponieważ czekałam na swoją s... i dzis doszła jaka byłam szczesliwa ze juz jest wziełam ze sprawdzeniem zawartości i co otwieram na poczcie przy pani i niby wszystko oki opakowanie zalakowane folijka wiec mówie oki zapłaciłam i poszłam ale w samochodzie coś mnie natchło zeby sprawdzić w srodku i co sreberko które było niby zalakowane sostało w nakretce mówię sobie kur....... mać ale tabletki biało niebieski czyli oki tak jak pisałyście otwieram a tam proszek ? a raczej alo proszek juz mi sie nie podobało bo proszek powinien byc sypki jaki kolwiek a tu zrobiło sie w rulonik próbuję i co nic ale słyszałam ze po chwili czuć gorzki smak wiec czekam i nic i nic nie czuje próbuje dalej znowu nic czyli mąka wróciłam na poczte ale pani mi pomogła i dzieki temu nie straciłam 150 zł odesłałam a zaraz napisze pani eska pieknego z podziekowaniami za mąkę . Dzieki wam dziewczynki ze pisałyście jak sprawdzić moje 150 zł jest w moim portwelu a nie u złodzieja dzieki laseczki :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Doriiiiii
Laski brala ktoras z Was phentermine ??? Mam mozliwosc sobie to zalatwic czytalam ze to ma 30 mg sibutraminy . Matko.jak kopa dostane to w kosmos wylece hihi :) nie no tak powaznie nic o tym czyms nie slyszalam a Wy ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ja wróciłam do adika. Od 2-3 miesięcy niemiłosiernie puchną mi nogi tj. kostki, łydki i stopy. Nie wiem czy powiązać to z witaminką, czy powód jest inny. Robiłam badanie moczu i oki, biorę leki od lekarza ale nie pomagają. Przepisał mi nowy specyfik to zobaczę czy zadziała. ale przyczyny nie znam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dlaczego zdecydowałam odstawić? :) bo to nałog..jak palenie ;/ Schudłam kawałek ponad 30 kg i juz mi ok :) czuję sie dobrze...chociaż skóra mi wisi na brzuchu..no ale to już specjalizacja dla chirurgii... :) a na to mnie nie stać ;/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość magdulek dunieczka
Maurelka przecież pisałam,żeby od Marzeny nie kupować bo dostałam mąkę ! jakby wszystkie czytały to by większość się ustrzegła,numer tel do niej też podawałyśmy oraz to że ogłasza się tam na 2-3 ogłoszeniach jako ktoś inny ale za to pod tym samym nr tel!!!! ja jej mąkę odesłałam:) :P Sibutrill na mnie nie działa ale udało mi się kupić od koleżanki mojej znajomej Adipex która skończyła odchudzanie i zostały jej jeszcze te tabletki więc odsprzedała :) po niedzieli dostanę ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Doriiiiii
A ja zdecydowalam sie jeszcze na phentermine to.az 30 mg sibutraminy :)) mam juz do kolekcji reduce , adipex zostanie mi sibutramina a za 2 tyg dojdzie phenetermina :)) hehe ciekawe po ktorym z tych zauwaza najlepsze efekty :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Komentujesz jako gość. Jeśli posiadasz konto, zaloguj się.
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


×