Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość kacha12

OPEL ASTRA 3 KOMBI OPINIE

Polecane posty

Gość kacha12

jak w temacie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kacha12
ale ja potrzebuje nie skojarzeń tylko fachowej dorady kogos kto posiada taki samochód,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
oczywiście Ewa33 zna się na wszystkim. nawet na samochodach. Jak się nie znasz tępa babo to się nie wypowiadaj. do autora: ok bardzo porządne za rozsądne pieniądze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
jak nie umiesz siedzieć to i wywróciłaś się . Pierdoła. hahaha, twoja wypowiedź potwierdzą twoją głupotę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kacha12
do gość bardzo dziękuje właśnie chodziło mi konkretnie o jakoś precyzyjną dorade gdyz jestem na kupnie a nie jakies skojarzenia, mi tez wiele rzeczy się źle kojarzy np podszywy lub kompletnie nie mające o niczym pojęcia nie które osoby na forum

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kacha12
takie wlasnie osoby jak np ta ewa,33 czy jak jej tam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kacha12
czy jakies jeszcze opinie? możne ktos ma taki samochód?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Apeluje kobieto! Nie pytaj o takie rzeczy na kafeterii,:O http://www.autocentrum.pl/oceny/opel/astra/h/ wybierz tu silnik który cię interesuje i poczytaj opinie osób które taki samochód posiadają, a nie kafeteryjnych ekspertów z d**y.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Obserwator111
Auto dla ludu. Posiadam 1,9 cdti 110kw(150km) 2005r dobra konstrukcja silnika montowali w zafirze vectrach, saabach, fiatach. Spalanie na trasie 5,3 choć mi się zdarzyło nawet 5,0 według komputera pokładowego czyli faktycznie pewnie z 5.2-5,3L na trasie. Auto jak każde ma wady fabryczne jak np nie działający klakson jest też problem z alternatorem (uszkadza się mostek około 58zl bo sam wczoraj przerabiałem ten temat i czasami regulator pada). Ucinają się też przewody z czasem w drzwiach tylnych, ale łatwo się to naprawia. Nie kupować wersji z DPF-em !!, bo trzeba potem w niedługim czasie się tego pozbyc tzn. wyciąg aby mieć problem z głowy. Zarazem przy tym zabiegu się chipuje silnik koszt cały okolo 1200zł na forach astry robi się tzw grupowe wycinanie w zakładach które się w tym specjalizują. Oczywiście w silnikach diesla trzeba się też zająć zaślepieniem EGR (specjalna blaszka). W silnikach diesla wystepuje jeszcze problem z klapkami wirowymi w kolektorze dolotowym. Koszt naprawy w granicach 350-550zł. W benzyniakach tez jest problem z kolektorem dolotowy, ale nie kojarzę co tam dokładnie jest nie halo... Ogólnie w dieslach problem z dwumasem. Od co padają zazwyczaj przy 150000km choć na upartego to można i w 1000km załatwić dwumas debilną jazdą. Silniki 1,7 cdti są tęż z wadami i bardziej są podatne na uszkodzenia. Ostatnio słyszałem o 2 przypadkach, że silnik się zmielił... także coś widac tam w tej konstrukcji czasem nie gra... Ogólnie pomimo tych defektów auto tanie w użytkowaniu i jak najbardziej polecam. to tak na szybko

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×