Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Wilgeczka

Kobiety ile razy w tygodniu pijecie alkohol

Polecane posty

Gość Wilgeczka

Ja niestety dwa a nawet trzy razy w tygodniu, wprawdzie nie jakieś wielkie ilości, dwie lampki wina lub dwa drinki, ale jednak ;/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
czemu niestety? jestem studentka, pije 4 razy w tyg? ale takie ilosci jak kieliszek wina wieczorem z przyjaciolkami w akademiku, piwo na wypadzie na pizze i nie powiem ze robie to "niestety" glupota :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Dwa razy w roku. Nie chce mi się liczyć jaki to ułamek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
od piątku do soboty/niedzieli w każdy weekend zaliczam zgon, zwykle mało pamiętam jak każda młoda dziewczyna zresztą ja to akurat mało jeszcze pije porównując do koleżanek moich

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Zero razy. Używam wytrawne wino do pieczenia mięsa do obiadu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
dziewczyny na studiach to jadą alkohol litrami szczególnie te z większych miast i mieszkające w akademikach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
codziennie pije wino do kolacji, a potem jeszcze troche wiecej ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
ja tez jestem studentka i też pije kilka razy w tygodniu :O w tym tygodniu pilam w czwartek i piatek, w czwartek kilka piw, a w piątek wypilam chyba z 0,5 wodki :O polowy imprezy nie pamietam Pije duzo alkoholu, to nie jest powod do dumy, ale mysle nad tym zeby sie zaczac ograniczac bo nie chce upasc na dno :O

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach