Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Czy u Was ciąża też wiązała się z tyloma rozterkami

Polecane posty

Gość gość

Mam 30 lat, nie jestem już więc nastolatką, pracuję od 6 lat w jednej firmie, jakąś tam pozycję sobie wyrobiłam. Postanowiliśmy więc mieć dziecko, jakoś tak naturalnie, nie była to więc wpadka. Jakieś tam pieniążki zarabiamy oboje, nie jest więc życiowo ciężko. A jednak nie potrafię cieszyć się ciążą. Z każdym tygodniem mam coraz gorszy nastrój: - nie mogę na siebie patrzeć - z powodu ciągłego/chorobliwego ssania w żołądku przytyłam 3 kg w te 3 miesiące, z 66 do 69 kg przy 170 cm i strasznie mi z tym źle; od zawsze dbałam aby nie tyć, więc to dla mnie koszmar i kompleksy, obawa o to jak będę wyglądać - ciągle mam złe samopoczucie, okropne ssanie w żołądku, ciągłą potrzebę jedzenia, aż się płakać chce, - obecnie jestem 2 tyg. na L4, bo miałam krwawienie, no i jeszcze doszły obawy o pracę: czuję się jakaś gorsza, wycofana, boję się o swoje stanowisko, bo przecież kogoś wezmą do moich obowiązków.. stracę to, na co tyle pracowałam, wypadnę z obiegu.. Wiem, że dla kogoś to się może wydać mało ważne, ale ja nie mogę patrzeć na swoje ciało i od tego wszystkie moje złe myśli biorą początek. Tyję, puchnę, a to dopiero 3 miesiąc. Nie cwiczę, bo wiecznie mi źle: jak nie mdłości, to głód, to zgaga. Puchnę, jestem nieatrakcyjna i duża, a później to już się spirala nakręca, bo nie mam w co się ubrać, słabo się czuję, nie jestem w pracy, na pewno mnie kimś zastąpią, będę siedziała w domu gruba i zaniedbana, a jak jeszcze nie poczuję "magii" bycia mamą, to pewnie skończy się to depresją. Wiem, jak to brzmi, ale nic nie mogę na to poradzić, nic mnie nie cieszy, nie czekam na nic, bo do tej pory motywowały mnie podróże. Teraz? Czekam na okropny poród w bólach i niewiadome po nim. Chyba zwariuję.