Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

czy po 30 ce warto zacząć naukę grafiki komputerowej

Polecane posty

Gość gość

konkretnie animacja w 3d

Gość gość
nie teraz tylko 6 d

Gość gość
nie- i nie dlatego ze sie nie nauczysz bo jestes za stara, tylko dlatego ze to gowniany zawod... czeka Cie bezrobocie albo praca za marne grosze na umowie smieciowej.

Gość gość
Jasne..ale tylko po to by wyemigrowac:-)

Gość gość
zależy po co? Chcesz na tym zarobić? - odpuść sobie. Chcesz być bardziej wszechstronna?- naucz się 3D i nie tylko. Przepraszam, moja wypowiedź jest krótka i niczego nie wyjaśnia ale uwierz mi na słowo: pracuję jako grafik od 17 lat i jeśli chcesz na tym zarobić to polegniesz. Teraz trzeba mieć albo duże doświadczenie albo talent albo układy. Jeśli masz chociaż jedną z tych rzeczy to działaj. Jeśli nie to szkoda Twojego czasu. Napisałabym Ci bardziej szczegółowo co niesie za sobą praca w tym zawodzie ale ja zazwyczaj tylko czytam w necie (nie lubię pisać) mimo wszystko powodzenia!

Gość wazzolette
pracowałam kilka lat w agencji reklamowej jako grafik, teraz mam inną pracę,ale ciągnie mnie w te klimaty lubię pracę twórczą myślałam nad nauką animacji, ale to chyba potrwa i obawiam się że będzie za późno żeby znaleźć prace

No to przestań myśleć w ten sposób, że po 30 jest za późno, bo nic bardziej mylnego. W naszym kraju być może będziemy musieli pracować, aż do śmierci więc masz mnóstwo czasu, żeby uruchomić się zawodowo.

Gość gość