Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Zaloguj się, aby obserwować  
Gość zmasakrowany

Nieudane operacje nosa

Polecane posty

Gość zmasakrowany

Witam część osób juz mnie kojarzy jestem po 3 nieudanych operacjach nosa w pewnej poznańskiej klinice . Życie się wywrocilo o 180 stopni wszystko stracilo sens . Dziś znów jest nadzieja na poprawę . Jeżeli pociagniemy temat po chwale się zdjeciamy przed i po operacji . Niech te forum będzie wylewiskiem naszych lez rozpaczy by na końcu byly to lzy szczęścia . Zaprasza wszystkich dodawajmy zdjęcia ostrzega my pod ósmy się na duchu razem latwiej .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Ja przed. A kontaktowałeś się może z dr Michałem Krawczyńskim? według mnie jest dobry

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Mi się wydaje że jest dobry. To opinia jednej dziewczyny na tym forum kilka stron wcześniej : bo wielu specjalistow z gornej polki nie chcialo sie podjac.., jak widze efekty,jestem naparwde w szoku,bo operacja nie byla prosta..ten DR to larygnolog,specjalizujacy sie wlasnie w chirurgii plastycznej nosa,jak bylam na wizycie ,to wlasnie on tlumaczyl mi,ze w Stanach wiekszosc lekarzy ,wykonujacych operacje plastyczne nosa,sa wlasnie laryngologami,a pozniej plastykami,bo coz z tego,ze bedziesz miala,piekny nosek jak nie bedziesz mogla przez niego oddychac?,przyznalam mu absolutnie,racje,poza tym moim zdaniem,ma doskonale wyczucie estetyki,zanim podejmie sie operacji,robi symulacje,twarz powinna sie skladac z trzech rownych czesci,dokladnie wymierzyl ile moj nos powinen miec,jesli chodzi o dlugosc ksztalt,ja jestem osoba wysoka,mam pociaga twarz,moje nosek tez nie moze byc malutki zadarty,poprostu bedzie sie to zle komponowalo z reszta twazry,ufan temu lekarzowi i juz nie szukam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
a to inna opinia: on wykonuja skomplikowane operacje rynoplastyczne,naprawia noski bardzo malutkim dzieciom,to sprawa mikroskopijna,,jestem naparwde pelna podziwu,bo moim zdaniem im mniejszy nosek,tym trudniej go naprawic...naparwde trzeba miec przyslowiowy fach w rekach,czesto sa to operacje,ktore ratuja maluchom zycie..skrzywione przegrody i inne,nie znam sie na tym...podobno szkolil sie w Stanach..kiedys powiedzial,do mnie,ze wie,ze nie ma w Polsce drugiego takiego lekarza,ktory robi operacje taka technika,jak mu pokazalam swoj nos po poprzedniej operacji,to powiedzial,ze nie jest to dzielo sztuki i ze widac,ze mam robione stara metoda i mam tzw odwrocone"v".czyli moj nos znacznie sie rozszerza w dolne czesci..dlatego u niego chce zrobic poprawke,choc jak wiadomo strach jest,bo to juz druga operacja. Jesli chodzi o fotki noskow przed i po nigdzie w necie nie znajdziesz,on pokazuje swoje dokonania,na symulacji,jesli sie na nia zdecydujesz..ja sie zdecydowalam i moim zdaniem robi cuda,,,z nosem,w koncu w tym sie specjalizuje...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
zmasakrowany masz już kase na kolejna operacje? jak w takim stanie mogles w ogole zarobić na poprawki? czy może rodzina ci pomogla? sorry za takie pytanie, ale jestem w takiej sytauacji ze nawet nie mam na poprawke, a krdytu nie mogę wziac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość joannaasia
Zastanów się poważnie nad Krawczyńskim. Przynajmniej pojedź na konsultację zobaczysz co Ci powie. Ja też myślę o poprawce u tego lekarza, ale strach mnie paraliżuje , nie kasa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
do joannasia: a myślisz że jest on dobry żeby zdecydować się u niego zrobić operacje ? nie poprawkę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
czy możemy zrobić tak, że będziemy wpisywać nazwiska lekarzy ktorzy zle zoperowali nam nosy? widze, ze na kazdym forum jest tak, ze trzeba o to pytac. zaczne od siebie: jestem po nieudanej operacji nosa. operowal mne WITWICKI z Warszawy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
wystaw zdjecia ale z przed i po ale takie wyrazne bo duzo piszesz ale nie umiem sobie tego wyobrazic jak wygladasz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Witwicki - pseudo chirurg, ktory powinien traffic na czarna liste lekarzy. zle zoperowany nos i zle nastawienie do pacjenta, ktory za operacje i prawidlowa opieke wylozyl kilkanascie tysiecy zlotych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
zmasakrowany co Ty chcesz od tego nosa? jak dla mnie jest wporządku. Po tym co pisałeś myślałam że naprawdę jest jakiś tragiczny. I potem ludzie tylko boją się operacji jak tam piszesz że jest tak źle a wcale nie jest

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Wstaw wyrazna fotke bo tu nic nie widac mi sie wydaje ze grubo przesadzasz i masz jakas obsesje na punkcie swojego wygladu dlatego chciales sie zmienic a teraz szukasz dziury w calym powiedzial ci ktos przynajmniej ze ciulowo wygladasz moze ty sam sie izolujesz od ludzi bo sam siebie nie akceptujesz pisales tez ze wyjechales za granice do pracy to chyba jakos funkcjonujesz wsrod ludzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Skoro jest dobrze z boku to napewno nie jest tak źle z przodu. Po tym co piszesz to naprawdę myślałam że jest jakaś tragedia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
ty moze tez zmasakrowany zmienil kolor oczu za pomoca soczewek i ma dwoje roznych oczu moze przez to myslal ze bedzie piekniejszy;DD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
zmasakrowany. jeśli nie wstawisz wyrażnych zdjęć takich jak z lewego profilu- ale także z przodu i z lewej strony to ciężko będzie ocenić. narazie 2 zdjęcia które wstawiłeś pokazują normalny nos z lekko zapadniętym skrzydełkiem- za mało chrząstki. ale jest nadal normalny. pisałeś że robiłeś nos bo miałeś problemy zdrowotne? to po co u plastyka prywatnie a nie w szpitalu na nfz? co mialeś mieć robione za 1 razem? przegrodę? czy to było tak że twoj nos wyglądał ładnie ale były problemy z oddychaniem a po op wygląd nosa bardzo się zmienił i teraz jesteś dlatego załamany? przeważnie tak jest że jeśli nos jest w miarę ok to po op. plast się nie podoba. tylko ci co mają duże defekty mogą poddać się op. bo im zawsze wynik się spodoba. wiesz, jeśli wstawisz zdjęcia nosa bardzo wyrażne to może wszyscy napiszą co myślą o twoim nosie i może jakoś wyleczysz się z tego kompleksu i depresji bo może twój nos wcale nie jest taki zły. na zdjęciu które wkleiła inna os jest gorzej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
na wprost jest jak opadniety, zreszta co z tego ze profil lepszy skoro facet nie ma juz zdrowia..nie wspominam juz o zmarnowanych, ciezko zarobionych pieniadzach....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
no tak ale zdrowia nie miał już wcześniej tak. operację chyba z tych względów robił czy korygował defekt? to że oko lewe brązowe a prawe niebieskie to nic nie znaczy. może na jednym zdjęciu miał szkla. albo jedno oko innego koloru jak mój kumpel ma jedno piwne a drugie zielone.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość do post wyzej
dopiero czytam jak zmasakrowany pisal ze jak w Polanicy uslysza o to machna reka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
dla wiadomości ciekawskich :P fota jest jednej osoby ale ma on jedno oko niebieskie a drugie innego koloru :P dlatego zastanawiano się czy to ten sam .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Komentujesz jako gość. Jeśli posiadasz konto, zaloguj się.
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

Zaloguj się, aby obserwować  

×