Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Jak dogodzic kupujacym na Allegro

Polecane posty

Gość gość

Sprzedalam kilka zbednych rzeczy na Allegro i kilka osob wystawilo mi mniejsza ilosc punktow za wysylke, a mianowicie za "zbyt dluga wysylke" i "slaby kontakt ze sprzedajacym". Na aukcji z uwagi na prace mam informacje, ze wysylam do 7 dni listem ekonomicznym. Nigdy nie przekroczylam tego terminu. Zwykle wysylam po 2-3 dniach i to listem priorytetowym. Dwa razy wyslalam po 4-6 dniach, to zadzwonilam i przeprosilam. Dodam, ze kupujacy potrafia zaplacic po 20 dniach i nie robie im problemu, choc daje na to 10 dni. Do tego zawsze po wysylce pisze maila, ze wyslalam, a tu ujemne punkty za kiepski kontakt. Macie jakis pomysl o co im chodzi?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Moze nie doczytuja tego ze dalas sobie kilka dmi czasu na wysylke. Wiec oczekuja ze po wplacie na drugi lub ten sam dzien nawet. Ludzie maja problem z czytaniem ze zrozumieniem ogromny. Jeszcze jesli masz te info w zakladce o mnie to juz na pewno tam ich oczy nie docieraja. Ale i auk cji nie potrafia dokladnie przesledzic. Ja dostalam negatywa pierwszego w zyciu nieslusznie. Mianowicie sprzedawalam kurtke jako uzywana. Po bardzo niskiej cenie a dobrej firmy. Jednak kurtka miala suwak do wymiany i zostalo to uwzglednione w opisie. Mimo to dostalam komentarz brzmiacy ze jestem oszustka i naciagaczka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gajga
kiedyś ktoś mi powiedział że te niby priorytety idą dłużej niż normalne:D ale na bank nie wiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Moze informuj po otrzymaniu platnosci, kiedy planujesz wyslac przedmiot?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
mnie wkurza jak musze kilka dni czekac na przesyłke...sama zawsze wysyłam w tym dniu w którym mam wpłate...jesli ktos płaci przez płace z allegro to jak przychodzi informacja o tym to zaraz wysyłam....takze kupującyu dzisiaj zapłaci,towar ma juz jutro w domu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Mysle ze czas przesylki jest kluczem niezadowolenia klienta njpierwty 4 dni zwlekasz albo i tydzien potem nierzadko zapewne wplacze sie weekend potem sama poczta potrzebuje kilku dni i klint ma towar po 2 tygodniach a'oglby niec po 3. Sprew tylek i wysylaj od razu. A jesli z jakis powodow nie mozesz to nie oczekuj ze klienci beda chwalic cie za czas wysylki skoro im nie lezy maja prawo ocenic usluge tak jak to czuja. A ze sama przyznajesz ze ten czas jest wydluzony to sie nie dziw ze masz malo gwiazdek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Na Allegro są różni ludzie, zarówno kupujący jak i sprzedający. U sprzedających największy problem to zwlekanie z wysyłka. Sprzedawca wystawia towar, którego nie ma. Kiedy ktoś tę rzecz kupi, zaczyna szukać w hurtowniach, mijają tygodnie. Często towaru już w hurcie nie ma i po kilku tygodniach następuje zwrot pieniędzy. Niektórzy kupujący natomiast lubią się czepiać i kiedy nie ma już się do czego przyczepić, narzekają na koszt wysyłki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Teraz ludziom ciężko dogodzić. Chcieliby towar dobrej jakości, najlepiej jak najtaniej i jeszcze błyskawiczna przesyłka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość no to ja ci powiem
ja sprzedając wysyłam na drugi dzień po otrzymaniu wpłaty, lub jeśli dostanę wpłatę do południa to jeszcze tego samego dnia. Nikt nie lubi czekać na coś za co zapłacił - nie ważne że masz taką informacje o terminach wysyłek, kupujący ocenia nie tylko to w jaki sposób wywiązałeś się z umowy (czyli czy zmieściłeś sie w tych 7 dniach) ale też to jak mu się warunki współpracy podobają. Jesli uważa że 7 dniowy termin na wysyłkę to zbyt długo, to ma prawo do tego by ocenić tą część transakcji słabiej. A zdecydował się na zakup u ciebie, bo mimo nienajlepszych warunków, oferowałeś np najlepszą cenę. Klient ocenia całość :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Napisalam, ze wysylam po 2-3 dniach. Nie pisz mi takich bzdur: "Sprew tylek i wysylaj od razu" - 3 dni w tygodniu nie ma mnie w domu od 6 do 22, a we wsi, gdzie pracuje, nie mam poczty. To niby jak mam wyslac? Moge kurierem, ale wtedy przesylka bedzie duzo drozsza. Poza tym nie moge zamawiac kuriera sobie do pracy. Informacja nie jest w zadnej zakladce, a w 2 miejscach aukcji i w info do klienta. Czas nie jest wydluzony. Czas jest skrocony. Wyraznie napisalam, ze wysylka listem ekonomicznym do 7 dni od wplaty. Daje to ok. 11 dni roboczych. Kazda przesylke wysylam priorytetem i sa zazwyczaj na 4-5 dzien. Do tego nie mam pojecia, o co chodzi z kontaktem. Oni na ogol nie pisza, ze przelali kase. Ja informuje o wysylce. I "kiepski kontakt"?!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jak dogodzić? Wysłać wibrator + nawilżenie w prezencie :).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×