Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość822

Czy są tu mamy, które nie gotują?

Polecane posty

Gość gość822

Od razu zaznaczę, że potrafię gotować, żaden ze mnie talent kulinarny, ale to i owo przyrządzić umiem, a kiedyś nawet za czasów panieńskich eksperymentowałam w kuchni. Szukałam wtedy dodatkowego hobby:P Gotowanie nim nie było, po 8 miesiącach oszukiwania się wreszcie przyznałam, że nienawidze tego robić, nie mam cierpliwości, a że z natury jestem bałaganiarą to po moim gotowaniu w kuchni jest syf niesamowity. Mąż wiedział, że na domowe obiadki ode mnie za często liczyć nie będzie mógł, więc gotowal sam, a mi kamień spadł z serca, że w kuchni jestem tylko gościem. Obecnie moje dziecko ma 5 lat i obiady jada w szkole, ja o ironio losu pracuję w branży gastronomicznej więc jadam w pracy, mąż tak samo. Jedyne co robię to kolacje, ale to i tak na zmianę z mężem. Czy są tu mamy też niegotujące?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
oj tam każdy robi jak uważa . jak sobie radzicie tak to ok. tylko ja bym nie chciała by maz czy dziecko opowiadalo na prawo i lewo ze w domu nie ma obiadow,ze mama nie gotuje itp...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
kobieta która nie gotuje to kurwa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
na pewno to że nie gotujesz, nie czyni cię od razu złą matką, są ważniejsze rzeczy ;). ja nie upatruje w tym jakiejś misji, ale gotuję, bo jednak wiem,co daje dziecku, a to co zje w szkole,czy gdzieś indziej, to rzadko jest pełnowartościowe...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
maz cie kiedys zostawi bo nie jestes idealna zoną

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość822