Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Zaloguj się, aby obserwować  
Gość taka jedna księgowa znudzona

jaka praca dla kobiety w Niemczech najlepsza

Polecane posty

Gość taka jedna księgowa znudzona

Witam w Polsce jestem początkująca księgową, zarabiam mało, nie interesuje mnie ta praca, mam chory kręgosłup i wykańcza mnie siedzenie na tyłku 8 godzin mój mąż szuka pracy w Niemczech, ja póki co najpierw zamierzam dziecko urodzić, ale z czasem chcę pracować, co robicie kobiety- Polki w Niemczech ? Z czasem mogę się przekwalifikować, iść na jakiś kurs, pewnie pójdę na naukę niemieckiego. Może mi coś doradzicie ? Nie mogę wykonywać bardzo ciężkiej pracy.

Gość gość
:)to po komunie tak sie porobilo ze nikt samodzielnie myslec nie potrafi wiec takie pytania na kafe 555 www.youtube.com/watch?v=IDWSBRwgnMc

Gość gość
za komuny byłam dzieckiem :-) a tak serio to co niewłaściwego w moich pytaniach ?

Gość gość
takich w niemczech nie potrzeba, co ani siedzacej ani chodzacej pracy nie moga wykonywac. ale znam lezaca, wystarczy sie polozyc i nogi rozkraczyc.

Gość gość
chodzącą pracę mogę mieć, mam problem z siedzeniem, czemu Polacy są tacy wredni ?

Gość gość
wszystkie prace chodzace to prace fizyczne, a ty sie takiej boisz .

Poprzeglądaj sobie oferty pracy w necie, możesz spróbować na początek pracy tymczasowej, zajrzyj na http://polandworkforce.com tam mają tego sporo. Jeśli nie chcesz siedzieć ale z drugiej strony nie chcesz też wymagającej fizycznie pracy to może w gastronomii?

Gość gość
tak myślałam o pracy w gastronomii, dzięki

Gość vzxv
Najciekawsze propozycje pracy w niemczech w charakterze opiekunki osób starszych znajdziesz pod adresem www.friggawork.pl. Agencja opieki specjalizuje się w rekrutacji opiekunek do niemiec i luksemburgu i oferuje naprawdę nie tylko dobrze płatne zatrudnienie ale również ubezpieczenie, opiekę koordynatora i bilety kupuja

Gość gość