Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Nigdy nie byłem z dziewczyna bo leciałem na najładniejsze w okolicy :(

Polecane posty

Gość gość

Reszta dla mnie była przecietna i dlatego jestem sam :(

Gość gość
Musisz realnie spojrzeć u której miałbyś jakieś szanse a u której nie. Jeśli sam nie jesteś wysokich lotów to wiadomo ze te piękności nie będą chętne albo po prostu za dużo im się wydaje.

Gość gość
Tylko problem jest w tym, że podoba mi się tylko 1 na 60 dziewczyn :(:(:(

Gość gość
Jaki jest twój typ? I jak ty mógłbyś opisać siebie? Mieszkasz w dużym mieście czy jak to wygląda?

Gość gość
Mieszkam w dużym mieście jestem wysoki szatynem z zielonymi oczyskami.

Gość gość
np. Hayden Panettiere

Gość gość
Dziewczynom z dużych miast też się za dużo wydaje zazwyczaj, chociaż te ze wsi nie są wcale lepsze. Ile masz lat? No i powiedz jaki jest twój typ bo może szukasz piękności która rzeczywiście ciężko znaleźć ;-)

Gość gość
Mam 24lata :)

Gość gość
Więc bardziej naturalna niż przerysowana ;-) a powiedz, to jest tak ze poznajecie się i ona urywa wszystko czy jak?

Gość gość
Ogólnie mówiąc olewają mnie albo są zajete (zazwyczaj te lepsze są mega czesto zajete)

Gość gość
A ty kobieta czy facet?

Gość gość