Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Zaloguj się, aby obserwować  
Gość Pasażer Wizz

Nie licz na wymianę uszkodzonego bagażu w Wizz Air

Polecane posty

Gość Pasażer Wizz

Przy lotach do Eindhoven nie można liczyć na efektywną reklamację uszkodzenia bagażu. Na lotnisku można ją złożyć i dostać dokument potwierdzający uszkodzenie, ale to już koniec procedury. Dokumentacja wraz ze zdjęciem uszkodzonej walizki wysłana na wskazany adres e-mail pozostaje bez odpowiedzi, a odpowiedź automatyczna mówi napraw sobie bagaż sam, a jeśli się nie da załącz dokument z takim oświadczeniem. W Holandii trudno jest znaleźć punkty napraw walizek, a takie które wydaja oświadczenia jeszcze trudniej, więc cała procedura ma na celu zniechęcenie pasażera do dochodzenia należnych roszczeń. Normalne linie załatwiają to bez problemów. Do moich znajomych zjawił się kurier po odbiór walizki, a później kurier przywiózł nową walizkę, gdyż w większości wypadków naprawy są nie możliwe. W Wizz Air taka obsługa jest nie możliwa !!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

×