Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Midi7

Położne Wielka Brytania , praca za granicą UK i inne

Polecane posty

Gość Midi7

Szukam połoznych, które wyjechały do pracy za granicę, lub są w trakcie załatwiania pracy. Od kilku miesięcy przeglądam fora i widzę wpisy tylko pielęgniarek. Jestem w trakcie rejestracji w NMC w Wielkiej Brytanii i zaczynam się martwić czy znajdę pracę jako położna, ponieważ nigdzie nie widać polskich połoznych w UK. Pisałam maila do pewnej agencji rekrutacyjnej - odpisali mi, że dla pielęgniarek mają pracę od ręki ale dla połoznych nigdy nie mieli żadnej oferty. Czy są tu osoby, które mają jakieś doświadczenie w tym temacie?

Gość Midi7
Znalazlam taki wpis na kafeterii, ktory jest przygnebiajacy mam to szczęście, że jestem pielęgniarką, mam u siebie w pracy koleżankę, która pracuje razem ze mną, ale jest położną i już ponad rok szuka pracy w UK. agencje rozkładją ręce, bo położnych nie chcą zatrudniać. jest zarejestrowana, płaci coroczną opłatę z polskiej pensji a pracy tam nie może znaleźć, trudna sytuacja. Rozważa studia pielęgnairskie, trochę przedmiotów jej przepiszą. już za dużo zainwestowała w rejestracje, żeby rezygnować." Czy znacie polozne ktorym udalo sie w UK?

Gość gość