Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Zaginiona paczka. Co zrobić ?

Polecane posty

Gość gość

Zamówiłam sobie bransoletki ze sklepu hpba. Zamówiłam je 21 (we wtorek), Pani ze sklepu twierdzi, że 22 wysłała. Na stronie poczty polskiej po numerze paczki sprawdziłam gdzie ona jest. Jest tylko jedna informacja, ze paczka została nadana 23 kwietnia. Normalnie paczki wysłane priorytetem docierały po kilku dniach. Dziewczyny co ma zrobić ? Pierwszy raz zdarzyła mi się taka sytuacja.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Idź z nr przesyłki na pocztę i spytaj.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Ale na swoją pocztę ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
bez różnicy na którą pocztę, oni Ci powinni powiedzieć co masz dalej z tym robić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Pierwszy raz mam taką sytuację.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Teraz i Ty - nic w chwili obecnej nie zrobisz. Po pierwsze - reklamację można składać dopiero po 14 dniach od niedoręczenia przesyłki. Po drugie - reklamacje po tym czasie , może składać tylko i wyłącznie osoba która tą paczkę nadała. Po trzecie - poczta ma 30 dni na rozpatrzenie reklamacji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Zadzwoń na infolinie poczty albo lepiej udaj się na swoja pocztę. Jeśli na poczcie powiedzą Ci, że przesyłki nie ma (bywa, ze listonosz awizo nie zostawi, a w przypadku listów informacji o awizacji nie zawsze pojawia się w systemie śledzenia) to wtedy zadzwoń na infolinię.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×