Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gośćmika

Który telefon z wifi do neta i kilku aplikacji?

Polecane posty

Gość gośćmika

Potrzebuje kupic telefon z dostepem do internetu (koniecznie z wifi). Jestem laikiem w sprawach smartfonow, tabletów takze prosze o zrozumienie. Mam mozliwosc kupic korzystnie albo: samsung galaxy s2 plus samsung galaxy s3 mini Nokia lumia 520 Myslalam o tym ostatnim bo siostra ma telefon z windows phone i on lepiej chodzi niz android. Nie zacina sie itp itd. Ale ma mało aplikacji. To akurat nie problem bo ja w gry nie gram. Potrzebuje tylko messengera, facebooka okazjonalnie, poczty gmail i czasem zrobic jakis przelew no i popatrzec w neta. Sama nie wiem. Który byscie wybrali??

Gość gość
Ja bym wybrala tego samsunga galaxy s2 lub 3 mini bo ma lepsze parametry niz ta lumia. I nie lubie systemu windows phone.

Gość gość
Heh no widac, ze nie masz pojecia o smartfonach. Kazdy telefon posiada wifi, ale ty musisz dostep zapewnic do internetu by to wifi dzialalo. Wiec albo router w domu i korzystanie z internetu domowego w telefonie, albo internet mobilny na karte, ale tu wifi juz nie potrzebne. Ilosc aplikacji w telefonie uzalezniona jest od tego ile sama ich zainstalujesz i pamieci samego telefonu. Tak naprawde kazdy telefon na androidzie sie w tym przypadku sprawdzin osobiscie nie lubie tych na windowsie.

Gość gość
Nie kazdy telefon ma wifi. Kazdy smartfon to moze. Ja mam obecnie zwykłego samsunga od 5 lat i nie ma wifi. Na tyle to wiem ze musze miec router w domu by ten net przez wifi miec :)))) To chyba wybiore ktoregos samsunga. Samsungi nigdy mnie nie zawiodły :))

Gość Ryszardon