Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

rozmowa o pracę w sklepie odziezowym

Polecane posty

Gość gość

Witam mam do was prośbę mógłby mi ktoś podpowiedzieć jak odpowiadać na pytania typu : co pani zrobi jeśli klientowi zniszczy się bluza i przyjdzie niezadowolony zwrócić towar albo np. Proszę sprzedać mi te spodnie. Ostatnio takie pytania padły w croppie i nie wiedziałam co powiedzieć. ..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Proszę o pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Jest tu kto

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Jeśli bluza jest zniszczona przez niego to niestety ale drogi panie reklamacja tego nie obejmuje. A jak chcesz coś sprzedać np. spodnie, to powiedz babce, że w pierwszej kolejności zbadasz potrzeby klienta, czyli jakie to mają być spodnie? Na co dzień? na jakąś okazję, jaki kolor, jaki fason lubi itd. oczywiście zaproponuj od razu pasek do spodni (sprzedaż wiązana), przy bluzie zaproponuj koszulkę itd.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
A i zapomniałam jeszcze;) jak dowiesz sie jakie mają być to spodnie, to zapropnujesz dwie, trzy pary do wyboru, ale nie więcej, bo wtedy już zaczynają się schody i klienci się gubią;) Żeby sprzedać spodnie pracujesz językiem korzyści- czyli odpowiadasz na jego potrzeby, jeśli chciał rurki, to mówisz ze te spodnie mają jego ulubiony fason, świetnie leżą, są z bawełny itd itd itd użyj fantazji;) Powodzenia!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×