Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

on czy kocha swoja była ????

Polecane posty

Gość gość

Z obecnym partnerem znamy się już jakieś 3-4 lata,znamy się z widzenia...Ale teraz jesteśmy razem od jakichś 9 miesięcy. Dwa lata temu poznał dziewczynę (pierwsza miłość) z którą miał się żenić,kumple jego mówili że niby bardzo ją kochał ale zrobił błąd przez który się rozpadło,była to jego wina. Mieszkają od siebie jakieś 200 km bo ona teraz studiuję i wyjechała z Wrocławia. Nigdy o niej nie chce rozmawiać .Mówi że mnie kocha,że jestem świetną dziewczyną. Niedawno zadzwoniła do niego aby wyjaśnić sprawę, na początku mówił że jej nie zna,żeby się odczepiła ale jednak przyznał się że ją poznał, powiedział do niej "kochanie" na co się zezłościłam i wyszłam z pokoju a on się nie rozłączył...przeprosił i wróciliśmy do pokoju i nadal z nią rozmawiał. Pytał co u niej, czy ma kogoś jak tam u niej leci z takim przejęciem i ogólnie. Pożyczył jej szczęścia i kazał aby się jeszcze do niego odezwała napisała jak się czuję itp. Mówil że nie bd się z nią kontaktował ani nic to był jeden i jedyny raz i że nawet nie pamięta jak się nazywała(akurat czasem podczas rozmowy powiedział jej imię ) i nie ma kontaktu (no w to jakoś nie wierzę) Wczoraj byłam w kuchni, zadzwonił do niej...słuchałam tej rozmowy pytał się co u niej, jak jej minął weekend, pózniej miał pretensję do niej czemu nie zatęskniła i nie napisała do niego,nie odezwała się. Wspominał to jak byli razem,co robili ,jak fajnie było,jakie mieli plany itp. Zdarzyło mu się powiedzieć do niej "kochanie/misiu". Zapytała się go kogo kocha a on powiedział "z tą co teraz jestem " (ale w jakim sensie ? że z tą co rozmawia przez telefon czy ze mną ??? no w tym momencie mnie nie było obok był tak jakby z nią ) mówił że nalega aby się spotkali sam na sam tylko oni, że ona ma do niego