Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Czy mozna cofnac pozytywny komentarz na allegro?

Polecane posty

Gość gość

Zamowilam wozek za granice. Wszystko ladnie pieknie, ale przyslali mi uszkodzony. Postanowilam zlozyc reklamacje. Uslyszalam,ze ...mam wyslac go na swoj koszt, oni naprawia i odebrac (bo nie odesla) na swoj koszt. Oczywiscie naprawia to,co zepsute,zwrot produktu nie wchodzi w gre. Na moje uwagi,uslaszam,ze " nie pytala pani o sposob reklamacji". Wobec ich logiki mam teraz zaplacic za podroz, spedzic wiele godzin w aucie, odebrac produkt,ktory mozliwie nawet nie naprawia,bo juz zaczela cos powoli sciemniac o "zuzyciu wozka",ktory mial nota bene KILKA DNI! a problem zglosilam natychmiast,po pierwszym spacerze. Uszkodzony byl stelaz, przekrzywiony. Niestety, wystawilam im pozytywa po zmontowaniu wozka w domu ,a nie po spacerze.....czy moge to zmienic? Jestem zdruzgotana.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
chyba mozna, napisz do allegro, jest cos takiego jak centrum rozttrzygania sporów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
STracilam 220 euro, nie odzyskam pieniedzy, nie ma mowy podroz do nich,bo to w prawie cena wozka za paliwo i nerwy, nie moge go sprzedac,bo przeciez jest uszkodzony. Jestem wsciekla

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Napisz do allegro jak wygląda sprawa ewentualnie zaloz spór. Ile dni minęło?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Niewiele. Niecale 2 tyg. Dzis odpowiedzieli mi na temat reklamacji

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Bo zawsze możesz zwrócić bez podawania przyczyny. Na to jest chyba 10 dni

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
chcialabym zeby poniesli jakies konsekwencje bo to jest zwykle umywanie rak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
jaki to sklep

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
napisz o spor

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Każdy towar można zwrócić w przeciągu 14dni bez podania przyczyny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
można anulować dajesz anuluj komentarz i po problemie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
wchodzisz w komentarze jest tam unieważnienie komentarza. trzeba wpisać kontrahenta oraz podać powód

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
jak to zrobic,krok po kroku?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Mnie tez niedawno oszukano na allegro. Od tamtej pory kupuje tylko w sklepie,moge dotknac,obejrzec i nie ma niespodzianek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Ale to już było
Podziwiam ludzi którzy kupują w Allegro mowa o używanych rzeczach.Ja nie mam zaufania kupowania w ciemno.Jestem starej daty i NIGDY nie miała bym na tyle odwagi kupić czegoś uzywanego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
wozek byl nowy..oni maja sklep stacjonarny i prowadza tez sprzedaz na allegro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
towar można oddać bez podanie przyczyny, ale NIEUŻYWANY. Poczytajcie przepisy zanim napiszecie coś głupiego. Teraz może to zrobić na zasadzie reklamacji. Tylko.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Zalozylam im spor,posrtaszylam rzecznikiem praw konsumenta. Chce,aby to oni zaplacili za dostarczenie i odebranie wozka. Czy ktos mial spor?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
można odstąpić od umowy na zasadzie wady ukrytej poczytaj o tym napisz do nich pismo z kopią do rzecznika praw konsumenta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
odsyłasz im na swój koszt wózek z pismem reklamacyjnym,(poinformuj ich o tym i powołaj się ewentualnie na konkretne przepisy), jeśli uznają reklamację odsyłają Ci wózek naprawiony plus poniesione koszty, poszukaj sobie w necie na temat reklamacji- to są ogólne przepisy, więc sklep nie może ustalać swoich własnych przeciwnych do ogólnych takie jest ryzyko kupowania na odległość reklamacja to coś innego niż zwrot

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
trzymajcie kciuki,bo naprawde szkoda mi tych wydanych pieniedzy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
A czy ktos moze mi przyblizyc jak dziala ten spor? czy komus kiedykolwiek pomogl?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
ale po co spór? sprzedawca nawet nie musi na niego odpowiedzieć, powinnaś złożyć reklamację! i myślę, że nawet jak napiszesz o pomoc do allegro, to właśnie tak Ci odpowiedzą, chyba, że coś się zmieniło 4. Kto ponosi koszty przesyłki reklamowanego towaru – klient czy sprzedawca? Klient składający reklamację powinien dostarczyć przedsiębiorcy wadliwy towar – odesłać go lub osobiście dostarczyć do miejsca wskazanego w umowie (jeżeli tego miejsca nie określono, tam gdzie został mu wydany). Jeżeli ze względu na rodzaj rzeczy lub sposób jej zamontowania dostarczenie do sprzedawcy będzie nadmierne utrudnione, konsument musi udostępnić ją sprzedawcy w miejscu, w którym się znajduje. Wówczas sprzedawca powinien odebrać reklamowany towar we własnym zakresie lub też usunąć wadę na miejscu. Jeżeli jednak nie spełni on swego obowiązku i nie odbierze wadliwego towaru, konsument może go odesłać na jego koszt i ryzyko. Jeżeli w wyniku złożonej w ramach rękojmi reklamacji doszło do naprawienia rzeczy, wymiany, obniżenia ceny albo odstąpienia od umowy, konsument ma prawo żądać od sprzedawcy naprawienia szkody, którą poniósł z powodu nabycia wadliwego towaru. Jako szkodę w szczególności można potraktować koszt m.in. odebrania rzeczy (np. osobiste koszty związane z wizytą w sklepie), jej przewozu oraz ubezpieczenia (jeżeli była przesyłana). (podstawa prawna: art. 5612 § 1 i 2, art. 566 i 574 Kodeksu cywilnego)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Ok,dziekuje,tak zrobie. Czyli to oni muszą oplacic ta przesylke?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Ty najpierw masz dostarczyć przesyłkę na swój koszt, a po uznaniu reklamacji (i naprawie czy wymianie), zwracają Ci wszystkie koszty, które poniosłaś w związku z reklamacją

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
a co jesli nie uznaja reklamacji? oni mowia,ze nie ma opcji,ze za granica reklamacja

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
przecież zgodzili się wysłać towar za granicę, skoro w ten sposób sprzedają, to mają obowiązek przyjąć reklamację, chyba że wysłali do Polski, a Ty go wywiozłaś tu możesz poszukać pomocy: EUROPEJSKIE CENTRUM KONSUMENCKIE Plac Powstańców Warszawy 1 00-950 Warszawa Tel. +48/022 5560118 Fax: +48/022 5560359 E-mail: info@konsument.gov.pl www.konsument.gov.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×