Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Zaloguj się, aby obserwować  
Gość Agaata25

Pomocy jak zorganizować ślub i wesele.

Polecane posty

Gość Agaata25

Hej Dziewczyny i Panowie, Mam ślub za pół roku na razie tylko kościół załatwiony, proszę o pomoc w sprawie sali weselnej, fotografa, kamerzysty, adresu sklepu z sukniami, garniturami, zespołu/dj itd. itp. jestem zupełnie zielona w tym temacie. Lokalizacja wszelkich usług to Warszawa i okolice. Z góry dziękuję, każda rada będzie na wagę złota. Pozdrawiam Agata

Gość gość
Matko, skąd się biorą takie tępe dzidy? Jak załatwić salę? Szukasz w necie sal w Wawie i okolicach. Dzwonisz z pytaniem czy mają wolny termin, który Cię interesuje a potem z tych co te terminy mają, po oględzinach na miejscu, wybierasz tę która Ci najbardziej pasuje. Z kapelą, fotografem, kamerzystą. Proste jak drut, ale widzę, że raczej do zaradnych nie należysz.

Może lepiej skorzystać z osoby, która się zajmuje tym zawodowo... jeśli ktoś nie jest w stanie ogarnąć kilku spraw, może nie warto się na to samemu porywać.

Nie zapomnij o zaproszeniu gości i wysłaniu im zaproszeń. Czasu nie masz za wiele, wiec warto się sprężyć. Zamów sobie tu http://www.probitus.pl/ bezpłatne próbki zaproszeń. Przy okazji zawieszki na alkohol możesz zamówić - będziesz miała jeden temat z głowy. Powodzenia !

Najlepiej rozpisać sobie wszystko co zostało do zrobienia (jak najdokładniej) i określić co jest najważniejsze i jako pierwsze. Później krok po kroku realizować swój plan