Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Gość gość

Bezdzietni z wyboru

Polecane posty

Gość gość

Witam :) Chciałam założyć aktualny topik o osobach, które świadomie NIE decydują się na dziecko. Pokażmy światu, że to XXI wiek, a nie średniowiecze, i że nie każda kobieta musi być matką! Tak więc: Rocznik 93, czyli mam skończone 23 lata, studiuję zaocznie, 2-3 razy w tyg pracuję po 12h, biegam, ćwiczę samoobronę, spotykam się ze znajomymi, oglądam seriale, spaceruję z psem, opiekuję się moimi zwierzakami, czyli robię to na co mam ochotę :D Chłopaka mam od prawie 4,5 roku, jesteśmy szczęśliwi. Dlaczego nie chcę dzieci? Dla mnie dziecko = brak wolności... brak czasu, marnowanie pieniędzy, szkoda nerwów. Wszyscy mówią " młoda jesteś, odmieni ci się" Ale ja na widok dziecka... zalewa mnie złość, szczególnie jak płacze, a już w ogóle jak biega samopas, drąc się w niebogłosy... Podziwiam matki, bo ja bym fizycznie, a najbardziej psychicznie nie dała rady! Uwielbiam ciszę i spokój, wolny czas, zaplanowane życie! i tego się trzymam :D Opiszcie siebie i czemu wy nie chcecie dzieci :)

Gość gość
przestań...przecież ty ledwo w dorosłe życie wkroczyłaś, teraz znaczna większość ludzi w tym wieku nie powinna być rodzicami! bo nie nadają się pod wieloma względami!

Gość gość
Eee wiesz ze to jest forum.dot ciazy, powodów, macierzyństwa? ??

Gość gość
Rocznik 93 hahaha. Poczekaj aż skończysz 30 lat dziecko i załóż taki topik. Jak miałam tyle lat co ty to też nie chciałam mieć dzieci.

Gość gość
6 lat starsza, mam tak samo.

Gość gość
Tak masz rację XXI w to nie średniowiecze---------to po prostu epoka EGOISTÓW.

Gość v12
Za mloda jeszcze jestes autorko, zeby tak naprawde ostatecznie byc pewna ze dzieci w przyszlosci miala nie bedziesz. Ja mysle ze za jakies 5-6 lat prawdopodobnie bedziesz jednak mamusia.

Gość gość