Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Nigdy nie angazujcie sie w internetowa znajomosc.Oszukal mnie i stchorzyl.

Polecane posty

Gość gość

Od kilku miesiecy mieszkam w UK. Przez internet na portalu randkowym zagadal do mnie fajny facet,Anglik. Rozmawialo nam sie super,doslownie porozumienie dusz. Facet po rozwodzie,bezdzietny,niedobra zona go zdradzala i oskubala,zostaly dlugi i problemy ze zdrowiem(cukrzyca).Z zawodu jestem pielegniarka wiec moglam nieco pomoc,doradzic. Pisalismy codziennie,przez dlugie godziny. Wszelkie rozmowy video odywaly sie w godzinach jego pracy, nigdy w domu ani w weekendy.Nie mial tez facebooka.Mieszkalismy 200km od siebie. Pewnego dnia...zniknal. Po prostu przestal sie odzywac.Balam sie,ze cos.sie stalo (jezdzil duzo na motocyklu). Dzwonilam ale najpierw brak zasiegu(podejrzewam,ze byl w metrze),a potem.sygnal i rozlaczanie.Zadzwonilam lacznie ze 3 razy,zostawilam 1 wiadomosc czy wszystko ok i tyle.Zero odzewu.Do wczoraj. Zadzwonila do mnie jego....zona,z ktora nie jest po rozwodzie i kazala mi sie odczepic od jej rodziny i zwyzywala od polskich k****ew. Godzine po tej rozmowie facet...zablokowal mnie.A ja cierpie,czuje sie oszukana i upokorzona.Naprawde sie emocjonalnie zaangazowalam w ta relacje. Juz nigdy tego nie zrobie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
A nie dalo Ci to do myslenia,dlaczego nie chcial rozmow video poza praca?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Daniello?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Masz nauczke.Niestety ale nietrudno bylo przewidziec,ze facet cos ukrywa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Ile masz lat,zeby byc tak naiwna?18?

Udostępnij ten post


Link to postu