Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość zielonyBakłażan

Dziewczyna nie szanuje mojego zawodu

Polecane posty

Gość zielonyBakłażan

Nie trudno się domyślić, o co chodzi. Jestem informatykiem. Dużo czytam techniczych książek, artykułów, dokształcam się, a jedyne co słysze od swojej dziewczyny na ten swojego zawodu to: - boże jakie to głupie - że to bez sensu - pewnie znowu jakieś htmle (mówione prześmiewczo) Wiele razy słyszałem takie opinie od niej i wielu innych osób i mam wyrobiony w sobie taki filtr aby nie brać tego do siebie, ale z ust kogoś z kim chce spędzić reszte życia wydaje mi się nie na miejscu. Generalnie odbieram to za brak szacunku i trochę za brak akceptacji tego kim jestem. Czy słysznie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
dziwne zachowanie. Jeśli się kogoś kocha to nawet najnudniejsza praca tej drugiej osoby powinna nas interesować. Mój facet jest że tak najkrócej powiem kanalarzem, i prawie codziennie opowiada mi o rurach, wodomierzach i innych jakże "ciekawych " sprawach ale nigdy mnie to nie nudziło i nie irytowało że o tym mi opowiada. W związkach ludzie opowiadają o swojej pracy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Sama jest głupia. Skoro cie kocha, to powinna cię akceptować. Zamiast się cieszyć, że masz hobby i jesteś w czymś dobry i to cię naprawdę interesuje.. Jeśli jej się to nie podoba, to juz niech z samego szacunku zachowa takie uwagi dla siebie..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Wyrażaj się do niej tak żeby czuła się jak idiotka zwrotami których znaczenia nie rozumie szybko przestanie jeszcze możesz kiedy się zapyta co robisz to powiedz że i tak nie zrozumie i udawaj gdy do cb mówi że jej nie ma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach