Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Gość gość

Firma E natureslab ostrzeżenie

Polecane posty

Gość gość
To jest firma złodziejska.30 listopada br odstąpiłem od umowy.Zamówionych tabletek /15 szt.mających rzekomo wyeliminować szum w głowie / nie odebrałem , a dokonałem przedpłaty 87,00 zł.Pomimo licznych ponagleń nie mogę doprosić się zwrotu kwoty pomimo tego , że mija miesiąc od odstąpienia umowy. W regulaminie firmy w ust.6-tym jest zapewnienia , że w przypadku odstąpienia od umowy sklep zwraca wszelkie koszty w ciągu dwóch tygodni.Sprawę skierowałem do Rzecznika Praw Konsumentów przy Starostwie Powiatowym powiatu piotrkowskiego i czekam na załatwienie sprawy.Ostrzegam wszystkich potencjalnych kontrahentów przed złodziejem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Gorąco ostrzegam przed tą firmą. Nie może tak być żeby pozwolić im bezkarnie działać i naciągać ludzi. Też niestety zamówiłam u nich suplement, który okazał się produktem bez żadnych atestów. Odesłałam produkt za potwierdzeniem odbioru i od listopada nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. Często kupuję w necie i od dawna nie spotałam sie z takimi oszustami. Wysyłam list do Rzecznika Praw Konsumenta, gazety która reklamowała produkt i zgłoszę sprawę na policji. Unikajcie #e-natureslab jak ognia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Stanley8491
Raz jeszcze potwierdzam ich nieuczciwość. Po kolejnym zgłoszeniu z ich strony internetowej otrzymałem taką o to odpowiedź..." Order no: 8B27F59D40 Msg: Dotyczy Re: Reklamacje.. o takim temacie w mailu.z takiego adresu contact@e-natureslab.com dostałem informację,że cytuję " Szanowny Panie dane do zwrotu zostały przekazane do działu finansowego. Po takim ponagleniu jakaś persona not grata odpisała. Prawie trzy miesiące temu złożyłem reklamacje przez ten kontakt i dodatkowo przez w/w adres mailowy. Ponawiam zwrot mich 97zł za niedostarczony (wcześniej zamówiony i później odmówiony towar) na podane wcześniejsze konto bankowe. Sprawę skierowałem do organów ścigania. Każdemu oszukanemu radzę zgłosić ten fakt na policję z jednoczesnym poinformowaniem o tym forum...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Czy może ktoś zna adres na jaki należy odesłać przesyłkę, która nie spełniła oczekiwań. Czy najpierw trzeba reklamować przez arkusz kontaktowy? Dostałam zupełnie coś innego niż zamawiałam i nie mogę doprosić się o zamianę, a najchętniej zrezygnowałabym z tego produktu po tym co przeczytałam. Niestety byłam nieświadoma, że zamawiam własnie z tej firmy. Jeżeli nic nie wskóram, także zgłoszę do odpowiednich władz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Zostałam oszukana przez tą firmę zamowiłam plastry odchudzające a otrzymałam tabletki niewiadomego pochodzenia ,co mam robić pomóżcie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Ja mam ten sam problem, dostałam jakieś tabletki zamiast plastrów, walczę z nimi od tygodnia bez skutku, niby przepraszają, ale nic nie robią, oczywiście kurierowi zapłaciłam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Stanley8491
Proszę o kontakt do Pani Ani na adres anna_szkopiak@o2.pl. Ona założyła ten blog i dokonała zwrotu. Czyli wie wszystko.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Zadowolony123456789
Witam, nie rozumiem skąd są te negatywne opinie... Ja osobiscie jakis czas temu postanowiłem zamówić tabletki na odchudzanie z tej firmy. Pani z którą rozmaiwałem (bardzo miła Pani)powiedziała mi że lepiej bedzie jak zamówie pełną kurację, po tym jak opisałem jej swój problem i moje cele. Zgodziłem się (zachęciła mnie do tego promocja) i nie żałuję! Schudłem dokładnie tyle ile chciałem a teraz nie mam problemu z utrzymaniem wagi. Naprawdę polecam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Mam pytanie do pana zadowolonego, jakie tabletki pan stosował, bo ja zamówiłam bioxyn, po którym po 2 miesiącach nie schudłam ani deko, dlatego chciałabym zwrot pieniędzy, tak jak obiecywali.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Zadowolony123456789
Witam, również stosowałem preparat Bioxyn.Tak jak mi Pani specjalistka powiedziała na każdego działa to inaczej,jednemu wystarcza krótsza kuracja , innemu potrzebna będzie dłuższa. Lecz ja nie tylko stosowałem tabletki ale też pilnowałem diety bo jak wiadomo to też jest bardzo ważne przy kuracji odchudzającej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Witam Ja chyba tez dałam się wrobić tej firmie.Zamówiłam kosmetyk zapłaciłam , ale chwili zastanowienia chciałam zrezygnować.I dopiero zaczyna się karuzela kłamstw ze strony firmy.Wykonałam 10 telefonów , każda konsultantka mówi co innego kontakt e-mail nie możliwy.Właśnie wysłałam list polecony z prośba o zwrot kasy, ale czytając wasze opinie to jestem przerażona.Jeżeli nie otrzymam kasy w ciagu 14 dni zawiadamiam prokuraturę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
witam! ta firma to oszusci !! niezamawiajcie u nich bo was też oszukają ! u mnie np . zamówiłam produkt do niemiec i zapłaciłam 35 zł za przesyłke a i tak napisali ze nie mogą dostarczyc za granice ale 35 zł juz nie oddali ..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Witam ja też niestety dałem się naciągnąć ,jeżeli są osoby które zostały oszukane przez tą ,,firmę " to myślę ,że jedynym sposobem jest złożenie do prokuratury doniesienia o możliwości popeł nienia przestępstwa .Proszę o kontakt.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość jurek 6a
mnie spotkało to samo.zamówiłem Ravestin i z góry za niego zapłaciłem.po zorientowaniu sie o składzie tego specyfiku odesłałem towar z powrotem spełniając warunki rezygnacji z zakupu.cały czas dostaję tą samą informację,że zapytanie o zwrot pieniędzy zostało skierowane do działu finansowego.upływa miesiąc od zakupu,a pieniędzy nadal nie ma.poza drogą email nie można się skontaktować telefonicznie-brak numeru tel

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość jurek6a
wszystkich pokrzywdzonych proszę o kontakt ze mną : jurek6a6@wp.pl -trzeba wnieść pozew zbiorowy i skończyć ze złodziejami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość edek1969
mi zwrocili pieniazki jak im produkty odeslalem tak po miesiacu. co sie tak gotujecie przeciesz z tego magadaskaru pieniodze trohe idom pozdrawiam edek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość marzenagorzow
wlistopadzie zamwailam kuracje na bioksyn, widzialam male za 87 ale dzwonil do mnie od nich konsultant, i powiedzial zeby brac za 164 duze bo to inaczej nie dziala, no to bralam i tez o tej gwarancji czytalam ze oddac mozna no to bralam tabletki miesiac i tam prawie nic nie bylo ruznicy, dwa trzy kilo ale jak mi maz powiedzial ze przeciez jak daja pieniadze to napisz do nicjh i ja napisalam no to juz oczywiscie pytania byly i list chcieli zeby wyslac i zdjecia swoje a w tej reklamie nic nie pisali i juz wiedzialam ze to oszusci!!!!!!!!!!! ale pomyslalam ze wysle i wyslalam im wszysrko i moje pieniazki oddali w miesiac czasu, tylko dzwonilam do nich zapytac czy doszlo,to tak jak ktos tu pisal na gorze mowili zeby mejlem pytac i jak napisalam jeden raz drugi to mi oddali w koncu!! ludzie ja nie wiem dlaczego wy nic nie rozumiecie ze jak cos trzeba zalatwic to trzeba robic cos bo inaczej to myslicie ze sobgie jakies marsze i inne glupoty chodzicie i ze to cos zmienia!!!!!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Chyba tez się nabrałam.. zamówiłam produkt,zapłaciłam przelewem, czekam dopiero kilka dni, ale się naczytałam... a od 2 dni głuche telefony co dwie godziny, po 6 razy dziennie! Chyba liczą, że oddzwonię na ten Gibraltar

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość jaga52
Dokonalam zakupu 30 listopada produkt calminax, odstąpiłam od umowy 2 grudnia 2017 i od tej chwili przeszłam wszystkie metody działania tej firmy o ktorej piszą nabrani klienci. Najpierw telefon od miłego Pana o zwiekszeniu zamówienia za bardzo wyjatkowo niska cenę ( to zaraz po założeniu zamówienia), po oddzwonieniu na numer tegoż Pana o rezygnacji z dostawy - odpowiedź - sprawa jest w dziale wysyłkowym on nic nie może zrobic. po wyslaniu meilem odstapienia od umowy ( zgodnie z ich regulaminem) info- towar wysłany i obecnie nie ma możliwościrezygnacji. Po odmowie przyjęcia przesyłki, z której zrezzygnowałam i powiadomienia meilowego - odpowiedź 19 grudnia : sprawę przekazałam do działu finansowego" bez podpisu osoby generującej odpowiedź. 9 stycznia otrzymałam od pl@24customercare.com info, ze mam dosłać listownie "Ostapienie od Umowy kupna-sprzedaży na adres Cabroz Logistics 00-517 warszawa ul Marszałkowska 80. Zrobiłam to , wyslałam poleconym 11 stycznia, 16 stycznia otrzymałam meila że "Dział reklamacji zajmuje sie Pani sprawą" . Do dzisiaj pieniędzy nie otrzymałam ale po przeczytaniu wszystkich wpisów za które dzięki wielkie, W PONIEDZIAŁEK IDE NA POLICJĘ

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Stanley8491gość
Witam wszystkich poszkodowanych. Panią Anie przepraszam,że wywołałem ja do tablicy ale z moich kontaktów wynikało jednoznacznie o największej wiedzy procesowej zwiazanej z oddaniem produktu. Nadal uważam,że firma oszukuje i tylko niektórym klientom zwraca pieniążki ale tylko w przypadku reklamowania towaru łącznie z ich zwrotem. W przypafku odstąpienia od zakupu nawet poprzez wysłanie prze ich stronę protokołu odstąpienia od umowy, możecie zapomnieć o pieniążkach.Tylko proces zbiorowy może ich dopaść. Tego Wam życzę. Ostatnio Pan Jurek jest mocno zdeterminowany. jestem ciekaw czy się wystarczająco...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość wiolkaaa3
Dwa tygodnie temu zaniosłam opakowania i odstapienie do nich na elektorlana, dzis przyszedl przelew, az jestem zaskoczona po tym co tu poczytalam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Witam jeszcze raz i chyba ostatni Wszystkich, jestem osobą, która założyła ten temat. Walczę z tą firmą od listopada 2016 roku - korespondencja obfita i do dnia dzisiejszego nie otrzymałam żadnego zwrotu pieniędzy!!!!!!! - mimo odesłania "wątpliwej jakości" towaru, a także dostarczenia im potwierdzenia nadania paczki, którego zażądali (w pewnym momencie zaczęli twierdzić- po chyba roku korespondencji - że nie otrzymali zwrotu. Sprawę zgłosiłam na policję - nie liczę, że odzyskam te 70 zł, ale może firma poniesie jakieś konsekwencje. Chociaż szczerze w to wątpię, bo z Gibraltarem pewnie nie mamy podpisanych stosownych umów i śledztwo zostanie umorzone. Ale czytając wypowiedzi nasuwa mi się kilka refleksji: 1.nie wierzę, że ktokolwiek otrzymał zwrot gotówki - bo według niby jakiego kryterium mieliby wybierać te osoby 2. ludzie, którzy piszą generalnie nie czytają wypowiedzi swoich poprzedników. Pozdrawiam Anna P.S. - oto moje wypowiedzi: 1.Witam, ostrzegam wszystkich przed korzystaniem z zakupów w firmie E-natureslab. Firma ta jest bardzo nierzetelna i jest oszustem. W listopadzie 2016 kupiłam produkt HALLUPRO (korektor na haluksy), który miał być produktem oryginalnym. Okazało się, iż jest to ordynarna chińska podróbka, oprócz tego nie otrzymałam żadnego dowodu wpłaty. Poniosłam koszty odesłania tego "wątpliwej jakości produktu", reklamacja niby została uznana, ale do tej pory nie otrzymałam (mimo wielokrotnych monitów) zwrotu pieniędzy !!!!!!!!!!!!! Łączę pozdrowienia Anna 2.Witam wszystkich, jestem osobą która założyła ten wątek. Po ponad roku walki z firmą ostatnio w e-mailu (przerwa w ich kontaktach wynosiła kilka miesięcy) stwierdzili, że nie dostali ode mnie odesłanego Hallupro i żeby w ramach weryfikacji przysłać im dowód , wklejam e-maila: "Witam serdecznie, Szanowna Pani bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację. Niestety nie otrzymaliśmy od Pani żadnej przesyłki, czy posiada Pani potwierdzenie bądź numer nadania w ramach weryfikacji?" Szczęśliwie zachowałam potwierdzenie nadania, które im przesłałam - oczywiście do dnia dzisiejszego nie ma odpowiedzi. Ciekawe, co następnego wymyślą. Pani Anna Szkopiak, która otrzymała zwrot pieniędzy widocznie ich wystraszyła groźbą pozwu zbiorowego, więc pewnie dlatego otrzymała pieniądze, tym bardziej, iż podała na forum swoje namiary. Ja coraz bardziej dojrzewam - na serio - do zawiadomienia prokuratury, rzecznika praw konsumenta , pewnie zbiorowo byłyby duże szanse na ukrócenie oszustw tej firmy. Myślę, że brak dowodu zakupu, którego nie przysyłają z towarem nie jest przeszkodą. W sumie nie chodzi nawet o pieniądze, bo te ze strony każdego pokrzywdzonego nie są aż tak duże, ale sam fakt oszukiwania ludzi i bezkarnego działania. Ale wszystkie osoby pokrzywdzone musiałyby wykazać też tą determinację i się zjednoczyć, a to wymaga dużego wysiłku, a także czasu i chęci nie tylko ze strony jednej osoby. Przypuszczam, że nawet gdyby ktoś z nas zdecydował się poprowadzić tą sprawę w imieniu wszystkich, czy kilku nawet osób i tak zostałby sam ze wszystkim. Firma pewnie na to liczy. Anna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Mieszkamy w różnych krajach i mówimy różnymi językami, ale łączą nas wspólne cele. Przede wszystkim chcemy przysparzać czci Jehowie — Bogu, o którym mówi Biblia, Stwórcy wszechrzeczy. Poza tym ze wszystkich sił staramy się naśladować Jezusa Chrystusa i z dumą nosimy miano chrześcijan. Każdy z nas regularnie poświęca czas na to, żeby pomagać innym w poznawaniu Biblii oraz dzielić się dobrą nowiną o Królestwie Bożym. I właśnie dlatego, że dajemy świadectwo, czyli rozmawiamy z ludźmi o Bogu Jehowie i Jego Królestwie, jesteśmy nazywani Świadkami Jehowy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Komentujesz jako gość. Jeśli posiadasz konto, zaloguj się.
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


×