Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Nie rozumiem jak można mieć 25 lat i 80 perfum za ok.200zł każda

Polecane posty

Gość gość

Przecież to w sumie 16tys. Ile trzeba zarabiać, żeby w ciągu 7 lat dorobić się takiej kolekcji? Toż to chyba nic nie je ani na wycieczki nie jeździ ani na mieszkanie nie odkłada

Gość gość
Normalnie? Perfumy się dostaje, poza tym, 16 k to nie jest tak dużo. na 7 lat? 200 zł na miesiąc? ja tyle w miesiącu na buty wydaję.

Gość gość
Jestem kobieta,kosmetyczka i uwazam to troche nienormalne.lepiej miec jeden dobry.

Gość gość
A ja jestem kobietą, lekarzem i uważam że pachnieć jednym i tym samym to nie jest dla mnie. Mam ze 20, może 30 flakonów. Porządnych perfum.

Gość gość
Prezenty od sponsorów.

Gość gość
To jest piekne I bardzo wciagajace hobby, jest duzo osob co maja kolekcje po 400 butelek. 80 to wcale nie az tak duzo

Gość gość
porzadne prfumy zaczynaja sie od 1500 a nie od 150 :D i wtedy wystarcza moze ze 3 flakony, a nie jakies smierdziuchy z sefory czy innego daglasa

Gość gość
Ja mam ponad 200 flakonów-to moje hobby, kocham zapachy:)

Gość gość
Ja nie mam żadnego nie lubię jak mi śmierdzi coś w domu lub na mnie np pod szyją. Mam za to oszczędności 140tys gotówki i kolekcje np konsol do gier.

Gość gość
"Nie rozumiem jak można mieć 25 lat i 80 perfum za ok.200zł każda" dobrze ze mojej kolekcji płyt głównie gier nie policzylas bo by się okazało że mam mieszkanie w nich :D

Gość gość
ja z moim meżem smarujemy sie fekaliami, zbieramy je do pojemniczków i potem mamy różne zapachy fekalu, np. po jajku jest lekki smrodek na specjalne okazje, a po kanapkach z kiszonym ogórkiem - codzienny fetor... i tak to leci, mamy w kolekcji już ponad 120 słoiczków z różnymi fekalami, rózne kolory, konsystencja, zapachy... w weekendy mieszamy próbki i dajemy do wąchania dzieciom

Gość gość