Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

pytanie do kierowców co zrobić gdy auto sie zepsuje

Polecane posty

Gość gość

na samym środku skrzyżowania? przykładowo jest jeden pas do jazdy na wprost i w prawo a drugi w lewo, auto gaśnie(niech to będzie akumulator) na pasie do skrętu w lewo,obok podwójna ciągła i sznur aut z naprzeciwka.Co wtedy? dzwonic po policje celem chwilowego wstrzymania ruchu,bo inaczej jak go zepcham na pobocze? będzie mandat? Pytam bo jestem świeżym kierowcom,a dzisiaj auto mi samo zgasło,ale odpaliłam na szczęście,nie zgasło bo puściłam sprzęgło czy coś ,stałam na jedynce ze wciśnietym sprzęgłem i czekałąm na zielone,chciałam ruszyc i zonk,zaświeciła sie lampka akumulatora (chyba zawsze wtedy świeci),odpaliłam i pojechałam.chce wiedziec na przyszłosc co wtedy robic gdy nie odpale,do mechanika nie takłatwo sie umówić na juz ,ten dobry pracuje do 17 czyli tak jak ja,muszę wziac wolne i dopiero podjechac ,a z domu do pracy nie mama innnego dojazdu.

Gość gość
gorzej jak konar ma zapłonąć a nie płonie

Gość gość
wspaniała odpowiedz,ty nawet swoim konarem nie kierujesz prawiku bo masz układ kierowniczy czyt mózg zepsuty. Autorze nie wiem,wydaje mi sie że jak masz papiery tj przeglad ważny to dzwonic po policje niech zatrzyma ******* chwilkę,nie powinni dać mandatu bo za co,albo pomoc drogowa? tylko jak ta pomoc tam wjedzie? nawet jak zaparkuje auto obok to i tak muszą go przepchać pod lawete,wiec ruch pasuje na te 5 min zatrzymac.

Gość gość
ale po co policja? normalnie dajesz awaryjne i spychasz

Gość gość
chodziło mi o policje bo policjant ma dwie pałki, jedną służbową a drugą w majtkach własną

Gość gość
jak spychasz skoro z obu stron jeżdzą auta? wpiertalasz sie wprost pod jadące samochody?,na czerwonym też tego nie zrobisz bo jest korek przed światłami.

Gość gość