Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Jakie pieszczoty lubią kobiety w kroku

Polecane posty

Gość gość

Jestem początkującym i chciałbym wiedzieć jak uszczęśliwić moją ukochaną. To pytanie do kobiet które mają doświadczenie w tej dziedzinie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Za dobre o konstruktywne rady byłbym bardzo wdzięczny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Tylko że tu nie ma kobiet

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Mam nadzieję, że niebawem będą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Nie łudź się

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Darcol83
Jezyczkiem musisz wyczuc maly guziczek im kobieta bardziej podniecona tym guziczek coraz wiecej jest odczuwalnu, ukrwiony i czeka na Twoj jezyk. Jak bedzie duzy to koze zebali delikatnie ugrysc tylko nie za mocno bo jak partnera podskoczy to zeby jej lechtacz w twoich zebach jie zostala raz lecitko za zaraz ostrzej jezykiem naciskasz. I najwazniejsze caly czas opserwujesz jej relacji, jaki oddech, czy jest blisko, jak zaczyna szczytowac mocno dociskasz jezyk i nie ma zmiłuj. Zasuwasz ile sie da jezyczek moze juztroche bolec ale to warto

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
22:45 Nie znasz sie. Wkladasz dwa srodkowe palce i ocierasz o przednia scianke. Dostosuj tempo do reakcji kobiety. Najpierw wolnie i delikatnie, wraz z oddechem kobiety przyspieszaj.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Darcol83
Co kraj to obyczaj akurat na tym sie dobrze znam :) po czym takim moja kolezanka ma ejakulacje. A to milutkie wiedziec ze tylko ty mozesz to zrobic

Udostępnij ten post


Link to postu