Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość After24

24 lata i wiecznie bez chłopaka

Polecane posty

Gość After24

Moja koleżanka, lat 24, wzięła kilka dni temu ślub ze swoim wieloletnim chłopakiem, on również w wieku 24 lat. Dało mi to do myślenia. I nie są to optymistyczne myśli. Oni już są po ślubie, chodzili ze sobą przez sześć lat, od 18. roku życia, a ja mam 24 lata i nigdy nie byłam z chłopakiem nawet na spacerze. Nie wiem, co to znaczy trzymać się za ręce, nie wiem, co to namiętny pocałunek. Jestem totalnie zielona w tej dziedzinie. Nie potrafię tego ogarnąć. Zastanawiam się, jaka może być przyczyna tych problemów, że nie potrafię się przełamać. Jest tutaj ktoś w podobnym wieku, kto ma taki sam problem? Nie widzę dla siebie szczęśliwego zakończenia w tej dziedzinie. Umrę, nie zaznając miłości ani bliskości fizycznej z mężczyzną.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
z wygladu jak sie oceniasz, facec***atrza podrywaja cie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Bądz otwarta dla mężczyzn, dużo się uśmiechaj, bądz przyjazna i nie zapominaj o ostrożności. Na pewno nie raz byłaś podrywana. Nie zamykaj się na ludzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
A moim zdabiem 24 lata to idealny wiek na poznanie kogos. Czlowiek juz nie jest glupim nastolatkiem ale nie jest tez w wieku ze trzeba sie juz zenic. Jak ma sie 19 to jest sie razem ale czy wypali to nie wiadomo bo studia,zmiana miasta, nowe znajomosci itd. A zaczynajac zwiazek w wieku 24 lat jest sie bardziej dojrzalym i taki zwiazek tez bedzie powazniejszy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość After24