Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość dwdewdw

Waszym zdaniem wyszło to desperacko?

Polecane posty

Gość dwdewdw

Ostatnio nie układa mi sie z facetem, z którym w zasadzie nie wiem jakie łaczą mnie relacje. Czasem bardziej przypomina to związek, chwilami bardziej układ... Czasem się między nami polepsza, a czasem się ochładza. Taka sinsusoida.

Więc ja miałam tego dość bo znów się oddalił i zadzwoniłam do niego, pogadaliśmy chwilę i powiedziałam mu coś w stylu " wiesz co, ostatnio zauwazyłam, ze popsuło się między nami. Ja też odwołałam spotkanie bo szczerze mówiąc nie brakuje mi jakoś bardzo kontaktu z Twojej strony więc przepraszam. Może lepiej zróbmy sobie troche przerwy i spotkajmy się dopiero po nowym roku".- w Sylwestra nie możemy i tak się spotkac bo ja wtedy mam dyżur bo jestem pielęgniarką.

Szczerze mówiąc zrobiłam to z takiego zniechecenia totalnego ta sytuacją. Być może ta znajomosc nie ma sensu, nie piszcie czy ma czy nie ma, bo sama musze to przemyślec. Bardziej mnie interesuje to czy wyszłam na jakąś desperatkę, czy wrecz przeciwnie? Bo sama już nie wiem, a zrobiłam to troche bez przemyslenia, po prostu nerwy mi pusciły, jednak to co mu powiedziałam to w duzej czesci prawda bo zaczynam sie zniechecac jego zachowaniem i faktycznie mam dosc 😞

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość dwdewdw

Bo wiesz, tak mi przyszło do głowy, że on sobie pomysli, że to była taka próba zwrócenia na siebie uwagi.. 
Ale jednak powiedziałam to co czuję, bo choć nadal mi na nim zalezy to faktycznie przez jego zachowanie sie do tego zniechecam i już tak bardzo mi nawet nie barkuje kontaktu od niego.

No i pomyslalam, ze może powiedzieć, ze za wiele sobie wyobrazam skoro zaczal znow to traktowac luzno, zreszta niedawno jeszcze dajac mi do zrozumienia, ze jestem dla niego kimś ważnym