Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Gość Zezowate  szczęście

Candy w natarciu

Polecane posty

Gość Zuza
8 minut temu, Gość Bea napisał:

Ta leniwa baba nie jest w stanie wykonać porządnie 10% "pracy" jaka wkłada  Karolina w jakość  życia swojej  rodziny.   Wylewa te gorzkie żale, bo to pułap  nieosiagalny. 

Mogłaby  się nauczyć od Karoliny gotować 😅dzieci by miały pożytek 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość vigi

No nie wiem czy akurat Karolina to dobry przykład na kucharkę do naśladowania :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Mag
17 minut temu, Gość vigi napisał:

No nie wiem czy akurat Karolina to dobry przykład na kucharkę do naśladowania 😛

Gotuje  wg prostych przepisów,  wszystko wygląda estetycznie, używa warzyw i owoców. ..nie jest zawodowa kucharka .Chyba nie ma potrzeby, żeby tego lenia i flejtucha  uczyła gotować Gesslerowa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gosc m

Ile to juz czasu minelo od akcji Mysliwiec vs Candy? Chyba 2017 rok to byl o ile sie nie myle? Dwa lata juz Aga ciagnie ten temat!!! Mysliwcowej nie ogladam, nie lubie takich kanalow, ale ona ma przynajmniej na tyle klasy, ze nagrala tylko 1 (JEDEN!) film o Candy, z wyjasnieniami, ktory pozniej skasowala i od tamtej pory CISZA. O Candy nie mowi NIC (przynajmniej z tego co wiem). Wyznaje pewnie moja zasade, ze gufna sie nie tyka, bo smierdzi. A Cendoza dalej: Karolina, Karolina, Karolina. Ojjj boli serduszko, boli!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Anty Candy

Wolalabym jesc to, co Karolina gotuje, niz to co Candy odgrzewa w mikrofali. Ostatnie zakupy u Mysliwcowej? Lodowka pelna warzyw, owocow, ryby, zdrowe przekaski. A u Candy w zakupach  tylko zupki chinskie, gotowe pierogi, nalesniki, red bulle i chipsy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gosc
5 godzin temu, Gość Zuza napisał:

Mogłaby  się nauczyć od Karoliny gotować 😅dzieci by miały pożytek 

i sprzątać przy okazji 🙂

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gosc
3 godziny temu, Gość Gosc m napisał:

Ile to juz czasu minelo od akcji Mysliwiec vs Candy? Chyba 2017 rok to byl o ile sie nie myle? Dwa lata juz Aga ciagnie ten temat!!! Mysliwcowej nie ogladam, nie lubie takich kanalow, ale ona ma przynajmniej na tyle klasy, ze nagrala tylko 1 (JEDEN!) film o Candy, z wyjasnieniami, ktory pozniej skasowala i od tamtej pory CISZA. O Candy nie mowi NIC (przynajmniej z tego co wiem). Wyznaje pewnie moja zasade, ze gufna sie nie tyka, bo smierdzi. A Cendoza dalej: Karolina, Karolina, Karolina. Ojjj boli serduszko, boli!

Ja oglądam jej kanał, nota bene właśnie od czasu tej dramy. Z ciekawości weszłam któż to taki zalazł Kendozie za skórę i polubiłam Karolinę. Ma taki swojski kanał, niby nic szczególnego w jej życiu się nie dzieje, a nie zanudza jak Kendi. Ma energię i widać że szczęśliwe życie. Nie jest moją żadną idolką, żeby nie było, ale po prostu nie przynudza i mi to wystarczy. I właśnie cenię w niej to, że nigdy się nie tłumaczy i nie wraca do afery którą ma już dawno gdzieś. Było, minęło, Kendi to nie jest dla niej ktoś, dla kogo warto strzępić język. I to mi się w niej podoba.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gość
8 godzin temu, Gość gosc napisał:

Biedna kendi, tylko ta Karolina i Karolina. Ona tak ciągle ją zaczepia jak Doda Rozenkową. Także mają coś ze sobą wspólnego 🙂

Bo ona, jak mała dziewczynka, ma swoją idolkę i ją ślepo naśladuje 😄 Chciałaby być taka jak Doda 😄

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gosc

Ona chce być jak Szarlot t jak KM jak boogie silver i stylozacje ale serio z takimi filmikami brakuje tam dramy chłopa hahahhahhahaha gdzie jest jakiś nowy alvaro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Ada
1 godzinę temu, Gość Gosc napisał:

Ona chce być jak Szarlot t jak KM jak boogie silver i stylozacje ale serio z takimi filmikami brakuje tam dramy chłopa hahahhahhahaha gdzie jest jakiś nowy alvaro

Zwyczajnie brakuje jej rozumu i wiedzy na jakikolwiek temat aby zaciekawić  widza.  Siłą rzeczy  widzowie mogą do niej wrócić  jak będzie  się lala krew na ekranie, bedzie się gzila,  biła,  klucila z nowym gachem.Jeżeli nie zajdzie żadna z powyższych okoliczności,  to szanowna Candy może  przestać  męczyć nas i siebie  (podobno  nie ma czasu  nawet kupić brokułów do dania z brokulami) bezużytecznymi filmikami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gosc

a zauwazylyscie jak sie podlizuje teraz do Ewy Kosmetyczny Koktajl? ciekawe czego od niej chce

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Tola
36 minut temu, Gość gosc napisał:

a zauwazylyscie jak sie podlizuje teraz do Ewy Kosmetyczny Koktajl? ciekawe czego od niej chce

Z innymi jej nie  wyszło. Ewa ostatnio  bardzo  aktywna  na yt.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gosc

 

44 minuty temu, Gość gosc napisał:

a zauwazylyscie jak sie podlizuje teraz do Ewy Kosmetyczny Koktajl? ciekawe czego od niej chce

a Ewa odpowiada na podlizywanie?to by bylo smieszne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gosc
11 minut temu, Gość Tola napisał:

Z innymi jej nie  wyszło. Ewa ostatnio  bardzo  aktywna  na yt.

Ewa na instastory pokazała że ogląda Karoline Myśliwiec

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Vvv
6 minut temu, Gość Fifa napisał:

Nikt tej CAndy nie traktuje poważnie 

 

Zaoorala się baba tymi aferami..internet pamieta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gosc

Liva robi Kendi już piła dziś w towarzystwie dzieci udostepnila to na instastories

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gość

Candy podsumowuje Lesia: "on mnie nie zostawił, on mnie oszukał. On mnie nie zostawił, on sie mnie przestraszył" każdy facet by sie jej wystraszyl 😉 :classic_biggrin:placze buhaha ta Cicha to jest ewenement. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gosc

Znowu na live gadała o KM i o Leszku

znowu z nim pisze ciekawe czy on wystapi na live w swoim ulubionym sweterku?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gisc
1 godzinę temu, Gość Gosc napisał:

Znowu na live gadała o KM i o Leszku

znowu z nim pisze ciekawe czy on wystapi na live w swoim ulubionym sweterku?

Serio z nim pisze??? To gościu coś musi być nie teges.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gosc

Kendi mówi że chce interakcji. Potrzebuje widzieć że fanki sa czymś zainteresowane co ona pokazuje, ze chętnie podalaby im wtedy link do produktu. Chyba za dużo wypila, bo szybko zapomniala jak pokazujac mazidla zawsze gadala, ze nie bedzie robić pod filmem opisow do produktow, bo jak coś kogoś zainteresuje, to sobie moze zrobic 'stop klatke', wiec nie ma sensu tracic jej na to czasu. Olewala widzów, a teraz musi zebrać o uwage bo każdy ma ja gdzieś.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość

Co tam u starej lampucery. Zrobiła coś innego niż tandetny makijaż albo łażenie po sklepach? Nic dziwnego, że każdy facet ja w dupę kopał, jak to taka high maintence babsztyl, szkoda, że za jej wymaganiami nic nie idzie. ... stara a gęba jeszcze gorsza. Trzaska się na solarce a jej się marzy kolejna sesja ostrzykiwania, przecież to czysto pieniędze w bloto wyrzucone 😂 aga szukaj szybko bolca, bo długo na takiej "męczącej" pracy nie pojedziesz 😂😂

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Candycrash

Juz popijała winko na live

solarka poszła w ruch

kupiła jakieś urządzenia sla poprawy wyglądu cery odmładzanie w domu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gosc

Hahah. Padłam i długo nie mogłam się podnieść. Kendoza bredziła, że znalazła w sklepie plik banknotów, 20 było na wierzchu, co dalej, nie zaglądała już, bo jako uczciwa przecież osoba 😉🤣,od razu oddała pani w kasie, dodała, ze pani na pewno musiała się ucieszyć. To raczej zupełnie odwrotnie niż pani którą kiedyś Kendoza zrobiła w uja płacąc jej mniej niż powinna i jeszcze komentując, że sama jest sobie winna, więc ona nie ma wyrzutów sumienia. Pamiętacie chyba tę jej historię? I jak to się ma do tej jej ostatniej historii? Chyba tylko osoba niespełna rozumu łyknęłaby te opowieści. Prędzej uwierzę że znalazła i oddała, bo te jej znalezisko widziało kilku świadków, więc wyjścia nie miała, tudzież przecież są kamery, więc heloł! Ach ta nasza UCZCIWA Kendi.😆

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gosc
26 minut temu, Gość Candycrash napisał:

Juz popijała winko na live

solarka poszła w ruch

kupiła jakieś urządzenia sla poprawy wyglądu cery odmładzanie w domu

Ależ ona skomentowała to popijanie tekstem: "naleję sobie do kieliszka. O! Zobaczcie - minęła godzina, a ja dopiero wypiłam jedną lampkę i dopiero teraz nalewam drugą". Co tam że przed live wypiła pewnie 2 butelki, sądząc po tym jak bredziła 😂

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gość

To niech pochwali sie swoją uczciwoscia i opowie jak to jest oszukiwac panstwo, co Agus?, a tym naiwnym widzkom to czasem taka bajere ciśnie, ze az sie widno robi, a te same ahy i ohy 😄 ale kabaret trwa dalej można sie posmiac chociaz. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Lola
3 godziny temu, Gość gosc napisał:

Ależ ona skomentowała to popijanie tekstem: "naleję sobie do kieliszka. O! Zobaczcie - minęła godzina, a ja dopiero wypiłam jedną lampkę i dopiero teraz nalewam drugą". Co tam że przed live wypiła pewnie 2 butelki, sądząc po tym jak bredziła 😂

Piweczko do obiadu było. Na insta pokazywała. Pomieszala i wpadla tylko na chwileczkę....  1,4h😂

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Komentujesz jako gość. Jeśli posiadasz konto, zaloguj się.
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


×