Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Dziewczyna Lutego

Dużej wagi zrzut - bez kitu - do lata

Polecane posty

Gość Ewa123

Witaj Tilda 🙂

Miło Cię powitać w naszej grupie ☺

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Ewa123

Wczoraj dzień na plus 🙂

Na śniadanko dziś salatka z ogórka, pomidora, jajka, sałaty i szczypiorku. Do tego 3 wasy. Później jabłko na przegryzke.

Na obiadek zrobiłam faszerowane papryki z sosem pomidorowym 😁

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Tilda

Dzień dobry. Uzupełniam jadłospis:

+ jogurt dla diabetyków (mały ok. 200-300ml)

Jestem głodna :( a nie głodzę się przecież, patrząc na bilans kalorii. To normalne?

Czy możecie polecić jakieś fajne ćwiczenia do wykonania w warunkach domowych?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

U mnie też wspaniale. Mieszcze się w kolejne ubrania. Czuję się coraz ładniejsza. 

ŚNIADANIE: gotowana kielbaska + 1 bułka ciemna fitnes przekrojona (jedna czesc sucha a druga z bialym domowym twarogiem) + kawa 🙂

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Ewa123

Wczoraj dzień na plus 😊

Dziś na śniadanie jajecznica i bulka z żurawiną z serem żółtym. Do tego herbata czerwona 🙂

Na obiad papryka z wczoraj 😉 więc dziś dzień na luzie bez większych obowiązków. Lekkie sprzątanie w mieszkaniu, może jakieś ciasto zrobię do kawki 😉

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Ewa123

Ja jakichś specjalnych ćwiczeń nie robię w domu. Ciepło jest to staram się wyjść na spacer, na rower, jeżdżę na basen 2-3 razy w tygodniu 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Ewa123

Kiedyś ćwiczyłam przysiady i brzuszki, i takie 20 minutowe treningi z Natalia Gacka na uda i pośladki i pomagały 😉 musisz Tilda znaleźć coś dla siebie,  co będzie ci odpowiadało 🙂 masa jest tego to na pewno coś znajdziesz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Tilda

Dziękuję Ewo. Jestem po prostu ciekawa, może mnie coś zainspiruje. Ja na razie nie ćwiczę. Od początku czerwca będę chodzić pieszo do pracy min. 3x w tygodniu oraz min. raz w tygodniu na siłownię. 

Dziś zjadłam 2 spore kawałki ciemnego chleba ze śliwką, serem żółtym, szynką i pomidorem, wypiłam kawę z mlekiem i sok jabłko z mango 300 ml. Planuję zjeść resztę gulaszu z wczoraj (pół torebki kaszy, łyżka albo dwie buraków, gulasz z pieczarkami) i ew. jak bedę głodna jeszcze, poł talerza zupy szczawiowej.

Czy wg Was nie jem za dużo?

Dziś odmówiłam mleka sojowego dosladzanego cukrem i kawałka tortu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Ewa123

Wydaje mi się że nie jesz za dużo. Nie sa to jakieś wielkie porcje z tego co piszesz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Tilda

Witaj ponownie.

Zamiast tej zupy zjadłam kilka łyżek płatków owsianych. Juz więcej dziś nie zjem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Tilda

To jest ok. 1500 kalorii wg moich obliczeń. Fakt, posiłki nie są duże, ale niektóre rzeczy mają sporo kalorii, np. soki (mimo, iż nie są dosładzane), ser... 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Tilda
24 minuty temu, MLadyOfficiall95 napisał:

Piszę dopiero teraz , jestem zabiegana ale dzień na plus 😊😊 

 

Mam do Ciebie pytanie, jeśli pozwolisz. Pisałaś, że raz schudłaś ze 120 do 60. Napisz proszę ile czasu Ci to zajęło, czy dużo ćwiczyłaś, ile miałaś lat i czy coś robiłas by skóra nie wisiała?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Ewa123

Cześć 🙂 Dziś kolejny dzień przed nami. Nie wiem jak u was ale u mnie wyszło słoneczko 🙂

Dziś na śniadanko 3 nalesniki z białym serem. Do tego kawa inka z mlekiem. Na obiad krem z zielonego groszku z grzankami. I rybka na parze A do tego brokuł i marchewki mini 😉

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Tilda

- jajecznica z 3 jaj (małych) z boczkiem i szczypiorkiem, kawa z mlekiem

- banan, 300 ml soku jabłkowego

- koktajl z truskawek z mlekiem (duża szklanka)

- 1/3 woreczka kaszy, sznycel, sałata

- może jeszcze szklanka soku jabłkowego.

Mam wrazenie, że dziś jakoś średnio...

Co bierzecie na śniadania do pracy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
14 godzin temu, Gość Tilda napisał:

Mam do Ciebie pytanie, jeśli pozwolisz. Pisałaś, że raz schudłaś ze 120 do 60. Napisz proszę ile czasu Ci to zajęło, czy dużo ćwiczyłaś, ile miałaś lat i czy coś robiłas by skóra nie wisiała?

Zaczelam wtedy przed swietami wielkanocnymi w marcu. I pamietam,ze chyba w grudniu juz mialam taka wage. Wiec w niecały rok

Wtedy duzo na rowerze jezdzilam i brzuszki robilam. Ogólnie nic wiecej ale mialam wtedy 17 lat wiec skora tez byla inaczej napieta. Szybciej się regenerowala

Edytowano przez MLadyOfficiall95

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

U mnie też sloneczko świeci. Wiem,ze niedziela ale umylam swoje autko zaraz idę myc drugie. 

Na sniadanie zjadlam platki kukurydziane bez glutenu corn flakes z mlekiem + kawa 

A na obiad mam nozka z kroliczka pieczona, buraczki, sosik i 4 kluseczki 🙂

Całuje 🙂 coraz lepiej się czuje 🙂

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Tilda

Ja dziś sporo zjadłam (jajecznica z 3 jaj z boczkiem, talerz grochówki, sznycel z sałatką, jabłko, 2 porcja sałatki, 3 szklanki soku) i wciąż głodna jestem, więc wspieram 🌸

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Ewa123

Witam cieplutko 🙂 słoneczko od rana pięknie świeci, zapowiada się ładna pogoda 😉

Na mojej wadze dziś 64,4 😁 jestem już coraz bliżej celu. Strasznie się cieszę dziewczyny 😃

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Ewa123

Z rana oczywiście kawa 😉 

Na śniadanie 2 jajka gotowane, bułka ze słonecznikiem z pomidorkiem.  Pozniej banan. Na obiad zupa jarzynowa. I placki z cukini 😉 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Tilda

Ach, 60 kg to ja od 10 lat nie widziałam 🙂 gratulacje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Ewa123

Dziękuję 😊

Już sobie obiecałam że jak tylko schudnr tyle ile sobie zamierzylam to będę tego pilnować żeby znow nie przytyć. Wiadomo waga może się wahać 2-3 kg później. Taki zapas sobie zrobię 😉 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Ewa123

Tydzien przed koncem czerwca chce ważyć 62 kg 😉 jedziemy wtedy na tydzień wakacji nad polskie morze. A do końca lipca- początku sierpnia 59-57 kg. Zobaczymy 🙂 małymi kroczkami do przodu, pamiętajcie dziewczyny 😉

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dopiero teraz pisze. 

Oczywiście sniadanko zjadłam miałam jajecznicę na mleku ze szczypiorkiem (zero maselka) + dwa suche kawalki chleba slonecznikowego )drugiego nie zjadlam do końca + kawa gorzka z mlekiem. 

OBIAD będę miała makaron ze szpinakiem. 

 

Dzisiaj się mierzylam ii...talia moja ma 78 cm 😊😊😊 

Zwazylam się tak orientacyjnie ale popelnilam blad,ze po śniadaniu. Wiec mam ok 76, 75 kg? Jest dobrze. Mialam 85 kg:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.05.2019 o 19:48, Gość Tilda napisał:

To jest ok. 1500 kalorii wg moich obliczeń. Fakt, posiłki nie są duże, ale niektóre rzeczy mają sporo kalorii, np. soki (mimo, iż nie są dosładzane), ser... 

Mi się wydaje,ze troszeczkę mniej powinnaś jeść kalorii. Im wyzsza waga tym powinno się jeść mniej a z czasem zwiekszac kaloryczność. 

Gdzies mi się kiedyś o oczy obilo taki temat. I pamiętam,ze na jakims kanale lecialo wlasnie o odchudzaniu. Ale zagraniczne i cos w ten desen było

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hej, mogę dołączyć? Chudnę z dość dużej wagi. Na ten moment schudłam 8 kg, ale jeszcze dużo przede mną. Na prawdziwej diecie jestem dopiero od kilku dni (stąd 1 kg) wcześniej schudłam 7 kg przez przejściowe problemy, stres i problemy zdrowotne co mnie popchnęło do tego, aby spełnić swoje marzenie o chudej sylwetce. Jem zdrowo, jem prosto, jem bardzo nisko kalorycznie. Ale na moje szczęście uwielbiam warzywa, owoce. Pierwszy raz od lat delektuje się truskawkami bez cukru, delektuje się własnoręcznie zblendowanymi mrożonymi owocami zamiast sztucznych lodów, delektuje się własnoręcznie wyciskanym sokiem, zamiast sklepowych, które zawierają tony cukru. I muszę przyznać, że podoba mi się to. Oczywiście podstawą jest woda mineralna 🙂 Nawet wczoraj w odwiedzinach na dniu mamy zjadłam galaretkę laght z owocami, mrożony koktajl i arbuza. Po czym zamiast jechać blisko do domu wysiadłam wcześniej i przeszłam 22 kilometry pieszo. Staram się bardzo dużo chodzić, co najmniej te 10 km dziennie. 

Wpadkę miałam jedną, choć nie wiem czy można to nazwać wpadką, bo wypiłam półlitrową cole zero. Ona ma zero cukru i zero kalorii, tyle, że jest bardzo niezdrowa ale przynajmniej nie tuczy. 

A dzisiaj zjadłam:

Śniadanie: kawałek chudego twarogu, z wkrojonymi świeżymi rzodkiewkami i szczypiorkiem plus jeden krążek zbożowo-ryżowy

Przekąska: zielone jabłko 

Obiad: miseczka chłodnika z warzywami i 4 małe krążki zbożowo-ryżowe (jeden krążek ma tylko 4 kcal)

Później planuję zrobić sobie jakiś koktajl, albo zjem kawał arbuza. No i dużoooo wody mineralnej 🙂 I dużo ruchu 😄 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość UWAGA NOXELIA NA TOPIKU

UWAGA NOXELIA NA TOPIKU

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Komentujesz jako gość. Jeśli posiadasz konto, zaloguj się.
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


×