Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Zaloguj się, aby obserwować  
Gość OnMichał43

Mam dość mojej żony

Polecane posty

Gość OnMichał43
1 godzinę temu, Gość pukpuk napisał:

3/4 zdjec z Tobą ale zostaje jeszcze ta reszta do tego i całkiem spora, przeciez nie jestes w stanie skontrolować co z tym robi i z kim wisi wiecznie na telefonie

Ona daje mi swój telefon i wzamian chce mój. No to żeby była zgoda daję jej ten telefon żeby sobie przeszukała i ja sobie wtedy grzebię w jej choć nie jest mi to do niczego potrzebne. Głównie ogląda jakieś zdjęcia kolczyków, tatuaży, włosów, jakieś makijaże. Jakieś seriale ogląda tak samo w telewizji. I to jedyne co ją obchodzi. No i całymi dniami słucha muzyki. Mówi że nie potrafi żyć bez muzyki. Ja też lubię czasem czegoś posłuchać, ale nie do przesady.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość OnMichał43

Ostatnio zaczęla oglądać jakiś nowy serial, myślałem moze coś ciekawego, ale nie, kolejny szajs. Obejrzalem z nią jeden odcinek i tam jest taka kobieta która zachowuje się bardzo podobnie do niej, nie pamiętam tytułu, ale zachowanie tej kobiety utkwiło mi w pamięci.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość

Widziały gały co brały. Ultimatum, twardy termin na spełnienie warunków i cześć. Tyle , ze z tego co piszesz ona się nie zmieni.

Nauczka, żeby jednak myśleć głową.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość

stary dziad wyrwał fajna małolatę na kebab i żarcie z KFC i nawet sie nie pofatygował, zeby przed seksem z nią pogadać  o waznych sprawach, poznać się, zobaczyć  przy normalnym obiedzie. Tanie zarcie  za fajne pukanko, tyle ze nieszczęśliwie zaliczył wpadkę i jak klapki opadły to wyszło, ze laska ...ka. Nie współczuję, męcz sie jak staryś i durny i myslałes tylko ze ładna i  niekłopotliwa to już super bedzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość

Nauczka dla wszystkich facetów- jak patrzysz na wyglad tylko, a rozmowy ograniczasz do rozmowy fajna jesteś, no ty też jesteś fajny, zrobisz laske, no zrobię, super, no super to potem sie niedziwcie, że coś nie gra w związku, bo to wasza wina- za głupotę sie płaci.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość bbb
36 minut temu, Gość OnMichał43 napisał:

Ona daje mi swój telefon i wzamian chce mój. No to żeby była zgoda daję jej ten telefon żeby sobie przeszukała i ja sobie wtedy grzebię w jej choć nie jest mi to do niczego potrzebne. Głównie ogląda jakieś zdjęcia kolczyków, tatuaży, włosów, jakieś makijaże. Jakieś seriale ogląda tak samo w telewizji. I to jedyne co ją obchodzi. No i całymi dniami słucha muzyki. Mówi że nie potrafi żyć bez muzyki. Ja też lubię czasem czegoś posłuchać, ale nie do przesady.

to proponuję Ci wziąść Jej telefon aale nie wtedy kiedy sama bedzie Ci go dawała, a poza tym to dziwne zachowanie -- dawanie tego telefonu tak jakby podswiadomie chciała ci coś pokazac ze jest niewinna a przecciez niewiesz gdzie na jakie portale chodzi ico robi gdy jestes w robocie bo wystawianie fotek do neta to nie jest normalne dla mężatki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość bbb
21 minut temu, Gość gość napisał:

stary dziad wyrwał fajna małolatę na kebab i żarcie z KFC i nawet sie nie pofatygował, zeby przed seksem z nią pogadać  o waznych sprawach, poznać się, zobaczyć  przy normalnym obiedzie. Tanie zarcie  za fajne pukanko, tyle ze nieszczęśliwie zaliczył wpadkę i jak klapki opadły to wyszło, ze laska ...ka. Nie współczuję, męcz sie jak staryś i durny i myslałes tylko ze ładna i  niekłopotliwa to już super bedzie.

to cięzki chleb na przyszłość dojrzały facet i młodsza z psychiką małolaty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gosc

Co to znaczy, że nie umie jeść sztućcami? To czym je? pałeczkami albo palcami? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość bbb
2 minuty temu, Gość gosc napisał:

Co to znaczy, że nie umie jeść sztućcami? To czym je? pałeczkami albo palcami? 

to znaczy że nie potrafi poprawnie posługiwac  sie jednoczesnie nożem i widelcem, przy jakiś gościnach to od razu widać i troche albo dziwi albo razi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość

a wystarczył pannę zabrać raz normalny obiad, nie mówie do wielkiego lokalu, aloe  jednak na obiad a nie  oczekiwać seksu za  żarcie dla psów to by wyszło , ze nieobyta. Inwestycja góra 30 zł a ile kłopotów mniej w zyciu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość bbb
4 minuty temu, Gość gość napisał:

a wystarczył pannę zabrać raz normalny obiad, nie mówie do wielkiego lokalu, aloe  jednak na obiad a nie  oczekiwać seksu za  żarcie dla psów to by wyszło , ze nieobyta. Inwestycja góra 30 zł a ile kłopotów mniej w zyciu

ja znam taki przypadek z tymi sztućcami u 30 letniej kobiety, za nic po kolezensku zwracanie uwagi,pokazanie jak to się robi,ją to nie obchodzi i najpierw kroi nozem kotleta a dopiero potem widelec wchodzi bywa tez ze noz od razu odkłada a wszystko robi widelecem, nie ma mowy u niej by jednoczesnie posługiwać sie sztuccami , trzymając je w dwoch rękach jednoczesnie a co ciekawe, niby jest normalna a jednak uwazam ze cos nie tak z nią pod względem emocjonalnym jakas niedojrzałośc jest

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gosc

Zona nie taka głupia skoro ciebie złapała, ty jesteś głupi, ze dałeś się takiej złapać. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość OnMichał43
30 minut temu, Gość bbb napisał:

ja znam taki przypadek z tymi sztućcami u 30 letniej kobiety, za nic po kolezensku zwracanie uwagi,pokazanie jak to się robi,ją to nie obchodzi i najpierw kroi nozem kotleta a dopiero potem widelec wchodzi bywa tez ze noz od razu odkłada a wszystko robi widelecem, nie ma mowy u niej by jednoczesnie posługiwać sie sztuccami , trzymając je w dwoch rękach jednoczesnie a co ciekawe, niby jest normalna a jednak uwazam ze cos nie tak z nią pod względem emocjonalnym jakas niedojrzałośc jest

To samo.

Co do żarcia kebaba, kfc itp. Ona sama chciała. Mówiła ze to jej najbardziej smakuje i żebym sobie problemów nie robił bo ona nie lubi drogich restauracji. 

Ale naprawdę to że nie potrafi jeść nożem i widelcem to jest malutka kropla w morzu innych problemów.

I tak już nie wychodzimy nigdzie, a znajomych, cóż brak dzięki szanownej żonce.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Hej

Jakby moja wybranka tak jechała po mnie byłaby byla powiedz co myślisz a odczepi się. Ty jesteś większy jeleń od niej, ona pewnie się śmieje z ciebie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Ojejojoj
43 minuty temu, Gość bbb napisał:

ja znam taki przypadek z tymi sztućcami u 30 letniej kobiety, za nic po kolezensku zwracanie uwagi,pokazanie jak to się robi,ją to nie obchodzi i najpierw kroi nozem kotleta a dopiero potem widelec wchodzi bywa tez ze noz od razu odkłada a wszystko robi widelecem, nie ma mowy u niej by jednoczesnie posługiwać sie sztuccami , trzymając je w dwoch rękach jednoczesnie a co ciekawe, niby jest normalna a jednak uwazam ze cos nie tak z nią pod względem emocjonalnym jakas niedojrzałośc jest

A ja jem łyżką kotleta a surówkę kroje nożem a pizze jem chinskimi paleczkami, do tego zapomnialam jak sie sznuruje buty i zapomnialam z ktorej nogi zaczyna sie chodzic czy z lewej czy z prawej, i nie umiem zakladac czapki na glowe 😂😂😂 to ja wariatka ha 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gosc
1 godzinę temu, Gość OnMichał43 napisał:

Ona daje mi swój telefon i wzamian chce mój. No to żeby była zgoda daję jej ten telefon żeby sobie przeszukała i ja sobie wtedy grzebię w jej choć nie jest mi to do niczego potrzebne. Głównie ogląda jakieś zdjęcia kolczyków, tatuaży, włosów, jakieś makijaże. Jakieś seriale ogląda tak samo w telewizji. I to jedyne co ją obchodzi. No i całymi dniami słucha muzyki. Mówi że nie potrafi żyć bez muzyki. Ja też lubię czasem czegoś posłuchać, ale nie do przesady.

Po co dajecie sobie telefony kiedy wszystko lub to co niewygodne mozna usunąć ? Tez mi zaufanie .  Poza tym jest tez opcja "drugi telefon " 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gosc
39 minut temu, Gość OnMichał43 napisał:

To samo.

Co do żarcia kebaba, kfc itp. Ona sama chciała. Mówiła ze to jej najbardziej smakuje i żebym sobie problemów nie robił bo ona nie lubi drogich restauracji. 

Ale naprawdę to że nie potrafi jeść nożem i widelcem to jest malutka kropla w morzu innych problemów.

I tak już nie wychodzimy nigdzie, a znajomych, cóż brak dzięki szanownej żonce.

jasne i  tak łaziliscie tylko zreć g....bo tak ci było tanio i wygodnie. Stary, głupi, skąpy. dobrze ci tak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość OnMichał43
26 minut temu, Gość Gosc napisał:

Po co dajecie sobie telefony kiedy wszystko lub to co niewygodne mozna usunąć ? Tez mi zaufanie .  Poza tym jest tez opcja "drugi telefon " 

Nie, nie ma na pewno drugiego telefonu. Zdążyłem ją już na tyle poznać ze wiem że by mnie nie zdradziła i nie oszukała. Więc to nie podlega tu żadnej dyskusji. Poza tym kiedy ma się z kimś spotkać jak cały czas jest w domu. Tego jestem prwien. Wszędzie chodzi ze mną, jak ja mam isć do lekarza np. Czy coś załatwić to musi iść ze mną. Tak samo jak ona gdzieś idzie to ja muszę z nią iśc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gosc
4 minuty temu, Gość OnMichał43 napisał:

Nie, nie ma na pewno drugiego telefonu. Zdążyłem ją już na tyle poznać ze wiem że by mnie nie zdradziła i nie oszukała. Więc to nie podlega tu żadnej dyskusji. Poza tym kiedy ma się z kimś spotkać jak cały czas jest w domu. Tego jestem prwien. Wszędzie chodzi ze mną, jak ja mam isć do lekarza np. Czy coś załatwić to musi iść ze mną. Tak samo jak ona gdzieś idzie to ja muszę z nią iśc.

idź z nią na kebab , nażrecie sie więcej syfu i nie trzeba będzie sztućców podawać. ale sobie wziąłeś lumpiarę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Ujiii

Ale dlaczego ja obrażacie. Nie rozumiecie ze kobieta jest chora? A w obrazaniu faceta ze wzial sobie ja za zone tez nie widze sensu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Taka sama sytuacja

Gościu, nie słuchaj co większość z nich tutaj pierd0li. Nie mają pojęcia o czym piszą. Ja byłem w takiej sytuacji z tym że nie było dzieci i nie było ślubu ale byłem z kobietą ponad 10 lat. Powiem ci tyle, choćbyś nie wiem co robił, nie wiem jak walczył prędzej czy później odejdziesz. Może za rok, może za tydzień, za miesiąc, może. Po prostu przyjdzie taki moment że kompletnie stracisz cierpliwość. I odejdziesz. Ja swoją poznałem jak byłem po 40 a ona miała 20 lat. Była kochana, słodka, cudowna chyba pod każdym względem. Nie chciała ode mnie nic, tylko tego żebym stale przy niej był. Nie potrzebowała pieniędzy, drogich ubrań, tylko mnie, mojej uwagi i miłości. To nie są złe kobiety, o nie. Są kochane mimo swoich humorów, mimo marudzenia. Ja wiem, że ona mnie szczerze kochała, przez te 10 lat nigdy mnie nie zdradziła. Były takie momenty że o mało co a pozabijalibyśmy się. Ale były wspaniałe chwile. Nieziemski seks. Nasza historia przez pierwsze 2 lata wyglądała jak z filmu. Potem powoli było coraz gorzej. Gdy skończyła 30 lat i wciąż byla tą samą, słodką lolitką która chce żebym całą swoją uwagę poświęcił jej, już nie potrafiłem wytrzymać i zostać. Miarka się przebrała. Dzwoniła, szukała, błagała, groziła. Czy załuję? Nie, choć ta historia nie ma wesołego zakończenia. Moja była teraz jest w psychiatryku po próbach samobójczych po rozstaniu. Szkoda mi jej ale cóż, skończyło się. W tym momencie kiedy odszedłem czulem ze mam już jej po prostu dosyć. Ty też pewnie to kiedyś poczujesz. Mimo całej miłości i tych wszystkich uczuć do niej przychodzi coś takiego, taki moment ze masz jej dosyć i już dość bycia opiekunem, niańką. Ona się nie zmieni. Zawsze będzie potrzebowała swojego ,,sugar daddy", nigdy nie będziesz jej pełnoprawnym partnerem tylko głównie i przede wszystkim opiekunem swojej ,,małej dziewczynki", księżniczki. Śmiem twierdzić że to się nie zmieni czy ona będzie miała 30, 40 czy 50 lat. Ktoś taki o psychice małego dziecka które potrzebuje bezwarunkowej miłości nigdy nie stanie się dojrzały, nie będzie na tyle rozwinięty psychicznie.

Trzymaj się.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, Gość Ojejojoj napisał:

A ja jem łyżką kotleta a surówkę kroje nożem a pizze jem chinskimi paleczkami, do tego zapomnialam jak sie sznuruje buty i zapomnialam z ktorej nogi zaczyna sie chodzic czy z lewej czy z prawej, i nie umiem zakladac czapki na glowe 😂😂😂 to ja wariatka ha 

Zgadzam się że to są akurat przyziemne rzeczy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gość

Twoja żona powinna trafić do psychiatryka. I na pewno z daleka od córki. Czego taki pustak jej nauczy? Potem będzie jak mamusia. A ty poleciałeś po prostu na młodą dupę i wcale mi cię nie żal. Było sobie kobietę w swoim wieku znaleźć albo ciut młodszą a nie małolatkę która chyba oprócz urody nie ma żadnych zalet a jedynie puste wnętrze. To może być nauczka na przyszłośc dla innych facecików po 40 co to chcą sobie małolatki wziąć na żony. Widzicie jak to się kończy. A mózg macie w głowach i jego używajcie a nie myślcie czymś innym. A swoją drogą to co ta małolatka w tobie widziała? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość zxc
17 minut temu, Gość Gość napisał:

Twoja żona powinna trafić do psychiatryka. I na pewno z daleka od córki. Czego taki pustak jej nauczy? Potem będzie jak mamusia. A ty poleciałeś po prostu na młodą dupę i wcale mi cię nie żal. Było sobie kobietę w swoim wieku znaleźć albo ciut młodszą a nie małolatkę która chyba oprócz urody nie ma żadnych zalet a jedynie puste wnętrze. To może być nauczka na przyszłośc dla innych facecików po 40 co to chcą sobie małolatki wziąć na żony. Widzicie jak to się kończy. A mózg macie w głowach i jego używajcie a nie myślcie czymś innym. A swoją drogą to co ta małolatka w tobie widziała? 

Ona pewnie w nim tatusia ktory bedzie sie opiekować a On ( dam mu spokoj) z reguły 40 letni facet jara się młodym ciałem bo sam myśli,że jest nastolatek:p Cieszy się młodym ciałem dziewczyny bo z seksem lepiej idzie;) Jest mu się łatwiej zakochac.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Pppp

To nie chodzi o różnice wieku, ja miałem taką żonę 5 lat młodszą. Też słodka, kochana idealna. Nawet trochę bardziej ogarnięta bo pracowała, z tym jak cię potem okazało u rodziny i wszyscy jej pilnowali, wszyscy wiedzieli jaką jest i byli szczęśliwi że znalazł się ktoś kto ich zastąpi w opiece nad dużym dzieckiem. I identycznie, przeprowadzka do mnie, ciąża a potem jak u ciebie autorze. Terapie, leki, rozmowy i wciąż to samo, potrzeba wiecznej adoracji, chwalenia jaka piękna, jej fotki na wszystkich portalach w necie, jeśli nie powiedziałeś by coś zrobiła to nie ruszyła palcem, jeśli natomiast dałeś zadanie trochę bardziej skaplikowane od włożenia talerza do zmywarki to miałem wrażenie że specjalnie to spieprzyła na maca by więcej jej tego nie kazać robić, urzędy, banki wszystko to dla niej była czarna magia. Powiedziałem kiedyś dość, nie będę chwalił jej za nic bo to bez sensu a na odwrót tylko ja krytykowałem, może się otrząśnie. Przeszła na świat wirtualny, tam ja wszyscy chwalili, i co mnie bardzo zaskoczyło znalazła sobie kochanka i do tego umiejętnie to ukrywała kilka miesięcy, albo to był efekt mojego myślenia że ona nigdy nie zdradzi. Całe szczęście że tak wyszło bo pewnie do dziś bym się z nią męczył. Jedno muszę przyznać takie kobiety są niesamowite w łóżku, zrobią wszystko by tylko usłyszeć że jest najlepsza. Oczywiście rozwód, dziecko zostało ze mną. Rodzina też już nie miała ochoty nią nianczyć, choć załatwili jej mieszkanie i pracę, mimo że ma już 40 dalej super wygląda, piękne i młodo. Niestety dziecko się jej wstydzi i nie chcę mieć kontaktu, mimo wieku dalej ma chłopaka, z tym że co tydzień nowego, potrzeba bycia chwaloną jest u niej tak silna że sypia z każdym 😞 z ilością partnerów może zawstydzić niejedna prostytutkę, w tym wieku fotka na necie nie robi aż takiego wrażenia bo jest dużo młodszą konkurencja. Znajdź sobie normalna kobietę i bądź szczęśliwy, przy innej zobaczysz jak można być szczęśliwym

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość

no ok wszyscy trzej starzy chłopcy  powyzej. W waszym wieku to ma sie juz chyba jakis rozum, to może czas go zacząć uzywać. Nikt normalny nie wierzy w to , że stabilna osoba jest cały czas słodkna, oddana, nie ma  humorków, spełnia zyczenia jak pies, każdy czasem sie wkurzy, czasem tupnie nogą, albo ma jakieś pretensje czy oczekiwania. A wy  starzy a głupi z kompleksami też szukaliście panny, która będzie przy was jak poddany piesek , to wam poprawiało samopoczucie, dawało iluzje ze jesteście jeszcze tacy fajni, z młodej i ładnej tak potraficie sie spodobać. To wam wystarczyło, Już nie trzeba było z panna rozmawiać o tym jak ma wyglądać wspólne , codzienne zycie, obowiązki, a teraz juz nie bardzo. Nie uwierzę, ze faceta nie zaniepokoiło, że panna tylko po KFC sie buja- to już wskazuje na to , ze nieobyta, kiepskie wzorce z domu skoro nigdy jej niczego wiecej nie pokazali, no i kwestia diety- jaka z niej matka jak tylko na śmieciowym żarciu goni? Czego dziecko nauczy? Gość wyrwał jakaś dziewusie z biedy, bez żadnych pozytywnych nawyków, bo ładna to przecież super i wystarczy, niunia znalazła tatusia, który płaci na utrzymanie i załatwia wszystko. Oboje siebie warci, tylko dzieciaka szkoda, bo sie zmarnuje przy tych dwojgu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość OnMichał43
23 godziny temu, Gość gość napisał:

no ok wszyscy trzej starzy chłopcy  powyzej. W waszym wieku to ma sie juz chyba jakis rozum, to może czas go zacząć uzywać. Nikt normalny nie wierzy w to , że stabilna osoba jest cały czas słodkna, oddana, nie ma  humorków, spełnia zyczenia jak pies, każdy czasem sie wkurzy, czasem tupnie nogą, albo ma jakieś pretensje czy oczekiwania. A wy  starzy a głupi z kompleksami też szukaliście panny, która będzie przy was jak poddany piesek , to wam poprawiało samopoczucie, dawało iluzje ze jesteście jeszcze tacy fajni, z młodej i ładnej tak potraficie sie spodobać. To wam wystarczyło, Już nie trzeba było z panna rozmawiać o tym jak ma wyglądać wspólne , codzienne zycie, obowiązki, a teraz juz nie bardzo. Nie uwierzę, ze faceta nie zaniepokoiło, że panna tylko po KFC sie buja- to już wskazuje na to , ze nieobyta, kiepskie wzorce z domu skoro nigdy jej niczego wiecej nie pokazali, no i kwestia diety- jaka z niej matka jak tylko na śmieciowym żarciu goni? Czego dziecko nauczy? Gość wyrwał jakaś dziewusie z biedy, bez żadnych pozytywnych nawyków, bo ładna to przecież super i wystarczy, niunia znalazła tatusia, który płaci na utrzymanie i załatwia wszystko. Oboje siebie warci, tylko dzieciaka szkoda, bo sie zmarnuje przy tych dwojgu

A co mnie miało zaniepokoić jak sam w takich miejscach jadałem. Jak ją poznałem pracowałem dorywczo, mieszkałem gdzieś kątem u kolegów, wiedziała o tym i mimo to chciała ze mną być. Więc na kasę nie poleciała. Byłem ponad rok po zakończeniu długiego związku gdzie moja była mnie oszukała i okradła. To ze jest taka słodka, kochana odebrałem jako coś dobrego, miłego. Zamieszkaliśmy u jej rodziny jak zaszła w ciążę. Teraz też nie zarabiam kokosów, tyle że starcza na opłacenie wszystkiego i jako takie życie. Zeby dziecko miało i ona zeby coś tam miała też. Z jakiejś biedy, patologii to ona nie jest. Normalna rodzina jakich wiele. Co do tego jedzenia, od jakiegoś czasu ona gotuje codziennie takze ja nie muszę. Nauczyłem ją trochę. Dla mnie i dla małej jest zupa i drugie danie. A ona je słodycze, fast foody, chipsy, pije colę. I uprzedzając jakieś komentarze o dziwo nie jest gruba. Jest szczupła, ma ładną figurę a przy takiej diecie to chyba niemożliwe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość zxc
50 minut temu, Gość OnMichał43 napisał:

A co mnie miało zaniepokoić jak sam w takich miejscach jadałem. Jak ją poznałem pracowałem dorywczo, mieszkałem gdzieś kątem u kolegów, wiedziała o tym i mimo to chciała ze mną być. Więc na kasę nie poleciała. Byłem ponad rok po zakończeniu długiego związku gdzie moja była mnie oszukała i okradła. To ze jest taka słodka, kochana odebrałem jako coś dobrego, miłego. Zamieszkaliśmy u jej rodziny jak zaszła w ciążę. Teraz też nie zarabiam kokosów, tyle że starcza na opłacenie wszystkiego i jako takie życie. Zeby dziecko miało i ona zeby coś tam miała też. Z jakiejś biedy, patologii to ona nie jest. Normalna rodzina jakich wiele. Co do tego jedzenia, od jakiegoś czasu ona gotuje codziennie takze ja nie muszę. Nauczyłem ją trochę. Dla mnie i dla małej jest zupa i drugie danie. A ona je słodycze, fast foody, chipsy, pije colę. I uprzedzając jakieś komentarze o dziwo nie jest gruba. Jest szczupła, ma ładną figurę a przy takiej diecie to chyba niemożliwe.

Może po prostu musisz więcej z Nią rozmawiac o waszych sprawach ,Twoim punkcie widzenia i dyskutować z Nią bez kłotni na ten temat,mówic co Cię boli a może wprowadzić na stałe jeden dzien w tygodniu na te ssprawy pogadac o tym a pote wybrac się w sobote na jakis spacer,relaks,ciastko w kawiarni:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
4 godziny temu, Gość OnMichał43 napisał:

A co mnie miało zaniepokoić jak sam w takich miejscach jadałem. Jak ją poznałem pracowałem dorywczo, mieszkałem gdzieś kątem u kolegów, wiedziała o tym i mimo to chciała ze mną być. Więc na kasę nie poleciała. Byłem ponad rok po zakończeniu długiego związku gdzie moja była mnie oszukała i okradła. To ze jest taka słodka, kochana odebrałem jako coś dobrego, miłego. Zamieszkaliśmy u jej rodziny jak zaszła w ciążę. Teraz też nie zarabiam kokosów, tyle że starcza na opłacenie wszystkiego i jako takie życie. Zeby dziecko miało i ona zeby coś tam miała też. Z jakiejś biedy, patologii to ona nie jest. Normalna rodzina jakich wiele. Co do tego jedzenia, od jakiegoś czasu ona gotuje codziennie takze ja nie muszę. Nauczyłem ją trochę. Dla mnie i dla małej jest zupa i drugie danie. A ona je słodycze, fast foody, chipsy, pije colę. I uprzedzając jakieś komentarze o dziwo nie jest gruba. Jest szczupła, ma ładną figurę a przy takiej diecie to chyba niemożliwe.

czyli związek dwojga nieudaczników, to nie mogło się udać. Dziecka szkoda bo nic z niego nie będzie przy rodzicach an takim poziomie mentalnym

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Ullek

A ja wyczuwam tu prowokację. Na przykład jak facet mógł nie wiedzieć, że ona się okalecza i to od wieelu lat? Ja miałam taki przykry epizod w życiu i zostały mi paskudne blizny, które nadal są i nawet usuwanie za 2000 zl nie pomoglo. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Komentujesz jako gość. Jeśli posiadasz konto, zaloguj się.
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

Zaloguj się, aby obserwować  

×