Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Zaloguj się, aby obserwować  
Gość Weronika

Kameleon butik

Polecane posty

Gość Weronika

Hej dziewczyny, szukam osób które podobnie jak ja zamówiły coś ze sklepu Kameleon Butik i zostały oszukane przez właścicielkę. Ja zamówiłam bluzkę na początku lutego i najpierw długo czekałam na wysyłkę, później bluzka zostala dostarczona ale na zły adres więc nie miałam możliwości jej odebrać. Później próbowałam się skontaktować z właścicielką sklepu żeby mi ponownie wysłała bluzkę to na odpowiedź od niej czekałam kilka tygodni, ona nie odpowiada ani na maile ani na wiadomosci na fejsie. W końcu juz zmeczona czekaniem na bluzkę za którą zapłaciłam napisalam jej kolejną wiadomość zeby mi zwróciła pieniadze to nagle w magiczny sposob w ciągu kilku dni bez w ogole jakiejkolwiek odpowiedzi ponownie wysłała mi zamowienie. Jednak ja tej bluzki juz nie chciałam po prostu od niej bo bylam wkurzona jej arogancja i olewaniem klienta więc jak tylko doszła to ja odeslalam z prośbą o zwrot pieniędzy. Od tamtej pory oczywiscie kontakt z ta panią sie urwal. Czy ktos poradzil sobie z ta oszustka? Przestrzegam wszystkich przed tym sklepem, właścicielka wrzuca po kilkanaście postow dziennie na fejsa a na wiadomosci pozostaje glucha, moim zdaniem to zwykla zlodziejka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość GOŚĆ

Miałam podobna sytuację. Zakupiłam  ...enkę, gdy dowiedziałam się,że przecenione rzeczy nie podlegają zwrotowi, poprosiłam aby nie wysyłali mi danej rzeczy tylko dokonali zwrotu pieniędzy na konto. Kontakt nagle się urwał, nie mam zakupionej ...enki ani pieniędzy, telefonu nikt nie odbiera.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kamelon butik Bydgoszcz

Mam podobny problem przysłali mi nie te okulary które zamówiłam, chciałbym aby wymienili mi na model który był zamówiony, lub zwrot pieniędzy , zero odp . Okulary to istna porażka jakość ostrzegam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gość kameleon butik

Hej i co odzyskałyście pieniądze? Bo ja mam problem ze zrobiłam zamówienie ale z niego zrezygnowałam bo zdjęcia na stronie nie oddają rzeczywistego koloru produktu i chciałam zwrot wpłaty. Napisałam mail ale ze strony sklepu cisza. Telefonu nie odbierają, na fb nie odpisują...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Magda

Zostałam oszukana na 300 zł za kurtkę. Brak kontaktu. Jak odzyskać pienądze ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gość

Cześć,

 

również mam ten sam problem. Kurtka, która otrzymałam kompletnie nie była warta swojej ceny - zrobiłam zwrot produktu, ale nie dostałam zwrotu pieniędzy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gość

Dziewczyny ja tak sama, oszustwo na 300 zł, nie oddała pieniędzy za kurtkę. Dziewczyny umówmy się i zgłośmy sprawę wspólnie, wtedy łatwiej będzie odzyskać nam pieniądze. Co wy na to?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Magda

Mam dokładnie ten sam problem. Brak kontaktu i zwrotu pieniędzy za kurtkę. Macie jakies pomysły?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gość

Dziewczyny, co myślicie o stworzeniu grupy na Facebooku i przesłanie tutaj, abyśmy miały ze sobą kontakt i mogły coś w tym temacie zdziałać ? 
Tak naprawdę oprócz opinii tutaj nigdzie więcej nie ma możliwości znalezienia rzetelnej oceny sklepu i fajnie byłoby to zmienić, aby przestrzec innych. Sama notorycznie coś zamawiam online i pierwszy raz spotkałam się z taką sytuacją.. co najgorsze baba nie odpisuje na wiadomości i nie odbiera telefonu, ale na foteczki i instastory ma czas..

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Anna Milewska

Dziewczyny, byłam w identycznej sytuacji jak piszecie, nie mogłam odzyskać 109zl za zwrot ...enki, że sklepem było zero kontaktu. Udało mi się odzyskać pieniądze przez rzecznika praw konsumenta, złożyłam do niego wniosek i on wystosował do tej wsternej baby odpowiednie pismo, od razu się odezwała i zwróciła mi hajs. Chętnie pomogę Wam i zachęcam żebyście walczyły o zwrot swoich pieniędzy!  I uważam że powinnyśmy coś zrobić żeby nie udało jej to na sucho! Zamawiam w 90% przez internet i pierwszy raz mnie coś takiego spotkało 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Też często korzystam z butiquw na szczęście na ten się nie natknęłam... współczuje I jeśli mogę coś poradzić to  (nie mam pewności) Ale można to zgłosić na policję i zaznaczyć tam ze nie jesteście jedynymi osobami ouszkanymi, wtedy mogą stworzyć pozew zbiorowy I będzie to pewnie skuteczniejsze jeśli każdy z państwa zawiadomi o tym policję indywidualnie. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Anna Milewska
Dnia 23.10.2019 o 23:56, Gość Gość napisał:

Dziewczyny, co myślicie o stworzeniu grupy na Facebooku i przesłanie tutaj, abyśmy miały ze sobą kontakt i mogły coś w tym temacie zdziałać ? 
Tak naprawdę oprócz opinii tutaj nigdzie więcej nie ma możliwości znalezienia rzetelnej oceny sklepu i fajnie byłoby to zmienić, aby przestrzec innych. Sama notorycznie coś zamawiam online i pierwszy raz spotkałam się z taką sytuacją.. co najgorsze baba nie odpisuje na wiadomości i nie odbiera telefonu, ale na foteczki i instastory ma czas..

 

Chętnie dołączę do takiej grupy. Powinnyśmy złączyć siły!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Ania

również zostałam oszukana i z chęcią dołączę do grupy, jak i pozwu zbiorowego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Wkurzona

Załóżmy grupę!!! Jestem za! Ja również nadal nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gość

Nie wiem czy widziałyście posta -> https://www.facebook.com/Kameleonbutik8/photos/a.1703032826577918/2411725022375358/?type=3&theater

 

Co w moim odczuciu jest trochę kpiną, podejrzewam, że każda z nas próbowała się kontaktować również w inny sposób niż bezpośrednio przez "niedziałającą" stronę np. facebook, instagram, telefon, sms. Czyli rozumiem, że wszystkie te kanały są u właścicielki niesprawne... Dajmy jej czas do końca tygodnia, jeśli pieniądze nie pojawią się na naszych kontach to trzeba iść policje. Rozmawiałam z koleżanką - prawniczką i mówiła, że nie ma co się w tym inaczej babrać (tracić czas i nerwy).

Jakbyście również miały wątpliwości, że paczka dotarła po 7 dniach to po pierwsze liczy się termin nadania, po drugie zgodnie z prawami konsumenta, na które sama się powołuje na swojej stronie, mamy 14 dni na zwrot.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gość

Cześć, 

 

nie wiem czy widziałyście post na fb, jeśli nie to zerknijcie. Moim zdaniem jest to trochę kpina i robienie z nas głupków, może i strona nie działała, ale podejrzewam, że każda z nas próbowała się skontaktować z właścicielką przez inne kanały np. fb, instagram, telefon, sms - rozumiem, że wszystkie są niesprawne.. Dajmy jej czas do końca tygodnia i jeśli pieniądze nie pojawią się na naszych kontach to nie ma co czekać i iść na policję. Rozmawiałam z koleżanką - prawniczką i mówiła, że to najlepsza opcja, szczególnie, że jest nas tak dużo.

Jeśli się martwicie, że paczka dotarła po 7 dniach to po pierwsze liczy się data nadania, po drugie zgodnie z prawem konsumenta, na które sama właścicielka powołuje się na stronie swojego sklepu, mamy 14 dni na zwrot.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Karolina

wszystkie negatywne komentarze są szybciutko usuwane spod postów! masakra

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Magda

Dziewczyny!!! Właśnie odzyskałam pieniądze. Panią postraszylam rzecznikiem, inspektoratem handlu i prawnikiem. Myślę że wstymajcie się z policją, bo myślę że niewiele to da. Dodałam dużo negatywnych komentarzy na fb. Pani się oburzyla, ale w końcu zaczęła odpisywać i zwróciła pieniądze. Życzę Wam powodzenia. 

Dnia 23.10.2019 o 23:56, Gość Gość napisał:

Dziewczyny, co myślicie o stworzeniu grupy na Facebooku i przesłanie tutaj, abyśmy miały ze sobą kontakt i mogły coś w tym temacie zdziałać ? 
Tak naprawdę oprócz opinii tutaj nigdzie więcej nie ma możliwości znalezienia rzetelnej oceny sklepu i fajnie byłoby to zmienić, aby przestrzec innych. Sama notorycznie coś zamawiam online i pierwszy raz spotkałam się z taką sytuacją.. co najgorsze baba nie odpisuje na wiadomości i nie odbiera telefonu, ale na foteczki i instastory ma czas..

 

Tak. Jestem za. Kto się podejmie otworzenia grupy? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Oszukana

Cześć. 
Mam teraz taką nieprzyjemną sytuację.

zamowilam u tej Pani kurtkę na kwotę 300zl.początkowo kontaktowałam się poprzez fb, ponieważ chciałam dowiedzieć się czy będzie uzupełniona rozmiarówka. Ogólnie ta Pani bardzo chciała mi wcisnąć rozmiar większą czyli „m” sugerując, ze będzie na pewno lepiej leżeć, ale ja i tak poprosiłam o wysłanie mniejszego rozmiaru . Wysyłka była sprawna, bo już po dwóch dniach kurtka przyszła. Tylko metki w środku kurtki,  po boku obcięte nożyczkami oraz metka na której jest napisany rozmiar została do połowy obciętai to w dodatku krzywo i długopisem zostało napisane „S”. Postanowiłam zmierzyć i tak jak myślałam to był większy rozmiar, bo wymiary temu odpowiadały.Napisałam wiec do tej Pani, ze to nie ten rozmiar, który miał być, ale oczywiście na miło, nie pisałam nic o swoich spostrzeżeniach z metkami. Pani odpisała, ze przy pakowaniu patrzyła tylko na metki, ale żebym przymierzyła, ściągnęła w pasie i powinno być ok. Napisałam jej, ze wisi na mnie i ze czuje się jakbym miała worek na sobie i chciałabym ją wymienić. Ta Pani odczytała wiadomość, nic nie odpisała. Każde następne ignorowała, mimo, ze widziałam jak dodaje kolejne posty na stronę. Bezczelne babsko po prostu chciało się pozbyć kurtki, ale zapewniała też ze możliwe są zwroty/ wymiany gdyby „S” okazała się za mała. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Oszukana

Do swojej poprzedniej wypowiedzi dodam tylko, że na innych zdjęciach widać, ze metki są całe, a nie obcięte. Nie wiem co robić, skoro ta kobieta zapewne dodała mnie do jakiegoś spamu na messengerze i nawet już nie raczy odczytać moich wiadomości. 😭

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Oszukana

Nawet teraz dodaje sobie komentarze na fb, a we wiadomości milczy.

a w jaki sposób reszta została oszukana, jeśli chodzi o kurtki ?w moim przypadku widać, ze to nie był przypadek, a nawet gdyby jakimś cudem był to ta kobieta w ogóle nie reaguje..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kameleon

W jaki sposób? Zwróciłam kurtkę, bo równie była za duża i mi się po prostu nie podobała i nie dostałam zwrotu pieniędzy...
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gość

To co robimy z tym bezczelnym babskiem, dziewczyny ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Oszustka

Ja też zostałam oszukana. Pani nie odbiera ode mnie telefonów. Zablokowała mnie na Facebook. Pisałam od narzeczonego to się obruszyła że ma wolne jak wszyscy A łaskawie mi odpisze. Teoretycznie na we wtorek się tym zająć. Jak nie dostanę zwrotu to ja zglagaszam sprawę do rzecznika praw konsumenckich i do Urzędu Skarbowego w celu sprawdzenia tej Pani.   

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Oszustka

Ja też zostałam oszukana. Pani nie odbiera ode mnie telefonów. Zablokowała mnie na Facebook. Pisałam od narzeczonego to się obruszyła że ma wolne jak wszyscy A łaskawie mi odpisze. Teoretycznie na we wtorek się tym zająć. Jak nie dostanę zwrotu to ja zglagaszam sprawę do rzecznika praw konsumenckich i do Urzędu Skarbowego w celu sprawdzenia tej Pani.   Dodatkowo dostałam informację że zwróciłam nie na þen adres ( podany na stronie internetowej) bo na paczce był inny. Dla mnie to jakiś dramat.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Magda

Dziewczyny. Babe trzeba postraszyc i napisać jej milion negatywnych komentarzy. Mi wysłała pieniądze od razu. I jeszcze postraszyc inspekcja handlu. Życzę powodzenia 

Dnia 23.10.2019 o 23:56, Gość Gość napisał:

Dziewczyny, co myślicie o stworzeniu grupy na Facebooku i przesłanie tutaj, abyśmy miały ze sobą kontakt i mogły coś w tym temacie zdziałać ? 
Tak naprawdę oprócz opinii tutaj nigdzie więcej nie ma możliwości znalezienia rzetelnej oceny sklepu i fajnie byłoby to zmienić, aby przestrzec innych. Sama notorycznie coś zamawiam online i pierwszy raz spotkałam się z taką sytuacją.. co najgorsze baba nie odpisuje na wiadomości i nie odbiera telefonu, ale na foteczki i instastory ma czas..

 

Tak. Jestem za. Kto się podejmie otworzenia grupy? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość KAMELEON BUTIK

Drogie Panie 

Butik prowadzę od 6 lat , w tym również stacjonarny . Negatywne komentarze dotyczą sytuacji kiedy strona sklepu została w całości zawieszona . Wirus usunął mi cała bazę danych . W systemie strony nie widziałam żadnego zamówienia , żadnego numeru nadania i żadnej wpłaty . Przy tak dużej ilości klientów wystarczyły kilka dni zamówień na stronie i zrobiły się Was setki 😕 Dodatkowo powstal

kolejny problem Wasze zwroty dochodziły na adres oddalony 30 km od siedziby sklepu . Wiem , ze wiele z Was mogło czuć się oszukanym , Zdaje sobie z tego sprawę , pokolei często do późnych godzin odpisywałam i tłumaczyłam się - również postami o zaistniałej sytuacji . pojawiły się nawet osoby które wykorzystały okazje i pisały  do mnie ze nie maja pieniędzy za towar ze zwrotu a niczego ode mnie nie zamówiły . Ale nie będę tu podawała nazwisk bo nie o to chodzi . Chciałabym przeprosić Was za nerwy które wzajemnie przez ten czas miałyśmy i jednocześnie poinformować ze każdy z Nas jest tylko człowiekiem , ja nie pracuje po to żeby ludzi oszukiwać . Na Facebooku jest Was Na ten czas 55 tysięcy , Jeżeli jeszxze do Kogoś nie odpisałam proszę o wiadomość na Facebooku . Od niedawna w sklepie pomaga mi Pracownik , dzięki czemu będzie łatwiej poradzić sobie z komunikacją i sprawnością sklepu internetowego . Wiem ze ciężko wczuć się w sytuacje drogiej osoby jeżeli ma się w sobie tyle frustracji ale czasami przed wyzwaniem kogoś warto się zastanowić . Mam nadzieje ze ani Wam ani Nam nie przytrafia się więcej takie sytuacje . Pozdrawiam Was i przypominam jeżeli jeszcze z kimś nie rozwiązałam problemu proszę o wiadomość na Facebooku . 
K. 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Nie jestem naiwna

Do mnie Pani tłumaczenie nie trafia w ogóle. Uważam, ze jest mocno naciągane szczególnie, ze od pierwszego postu tutaj (w kwietniu) minęło ponad pół roku, a nie wiadomo ile jest osób, które tutaj nie trafiły wiec nie wiemy od kiedy to trwa...

Nawet jeśli pojawiają się kłopoty, co akurat mogę zrozumieć, to musimy się traktować z szacunkiem i informować o tym, a nie unikać odbierania telefonu i odpowiedzi na wiadomości bo to z daleka „śmierdzi”. Wiele z nas próbowało wszelkimi możliwymi sposobami i niestety bez skutku. Nikomu Pani firmy nie polecę, a wręcz przeciwnie - będę odradzać zakupy w tego typu sklepach. Proszę po prostu przekazać towar osobom, które je zamówiły i zwrócić pieniądze tym, którzy na nie czekają. 

A moim zdaniem, to co Pani pisze to jedynie próba zamydlenia oczu i wybielenia się żeby nie stracić innych klientów, którzy niestety dla Pani zaczęli tu pewnie zaglądać i trochę się zrobiło nieprzyjemnie, prawda? Ponosi Pani w tej chwili konsekwencje tylko i wyłącznie swojego działania.  
 
Życzę sobie, jak i innym aby udało się Pani przekazać nam Jak najszybciej to co się należy. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Komentujesz jako gość. Jeśli posiadasz konto, zaloguj się.
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

Zaloguj się, aby obserwować  

×