Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Zaloguj się, aby obserwować  
Gość gość

Jaja na Florydzie cz 5

Polecane posty

Gość Gość

Pipul xD Natif xD  Kurde ale ona faktycznie nie bardzo mówi jak na tyle lat w USA :( W dodatku mówi, że miała niby angielski w liceum, więc to nie tak, że się zetknęła z językiem w wieku 40 lat, a w wieku 14, kiedy umysł jeszcze jest chłonny i akcent w miarę powinna załapać, po tylu latach życia w usa i nauki powinna śmigać już naprawdę...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gosc

Liceum przerwala w wieku chyba 17 lat, bo zaszla w ciaze i wyjechala do andiego, W wieczorowce czy w zaocznym  byla juz za leniwa. Jej cyrk. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gość

Obraca się wśród Polaków i stale mówi po polsku. W domu też. Na kursie pewnie uczy się gramatyki, akcent polski będzie miała już zawsze. Powinna dużo oglądać amerykańskich programów a pewnie siedzi na youtubie. Dobrze, że próbuje. Tworzą tam jednak polski świat a to zawsze utrudnia. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gosc gosciowy

Przeciez Andriu i Kris mowia jezykiem bardzo podstawowym. Oliwia pewnie lepiej, ale ej nie w glowie pomaganie matce tylko durnoctwa. Poza tym kazdy tam pisze swoja bajke. Elajza o byciu terapeuta super zdolnej corce na jakims specjalnym programie i mezu binzesmenie. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gosc

i nadal zdani na laske i nielaske programu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gość

Gosz, Olivia zachowuje się coraz gorzej. Nie dziwota, że ma tylko jedną koleżankę. Chyba naprawdę nie ma o czym z nią porozmawiać. Niech się lepiej ogarnie bo w liceum to chłopcy i dziewczyny też o czymś chcą już podyskutować. Samo machanie rzęsami nie pomaga. Tak jak Ona w sklepach, nie zachowują się nawet małe dzieci. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gość

Wiesz w amerykańskim hs znajdziesz absolutnie wszystko od hiper zdolnych I pracowitych po takich pustaków, że aż ciężko uwierzyć. Zachowanie Oliwii żenujące.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gosc

Wtym wieku jest to jeszcze w miare normalne. Mnie przeraza zachowanie Elizy oraz brak podstaw dobrego wychowania u wszystkich dutkow. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Tub

I jeszcze w tle ten dyplom Oliwii że szkoły 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Tub
Przed chwilą, Gość Tub napisał:

I jeszcze w tle ten dyplom Oliwii że szkoły 

 

*Ze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gosc gosciowy

Ale dyplom lichiutki nie , ze jest excellent student tylko A/B student . Amerykanie lubia tego typu nagrody w szkolach , bo lubia pozytywnie wzmacniac dzieciaki, ale to tak jak by w polskiej szkole dawac dyplom kazdemu kto nie dostal 3 na semestr. Jak sie wezmie pod uwage, ze jest rok starsza ma same zwykle klasy to jej poziom jest taki jaki widac.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość

'Jak wam nieraz ktoś mówi że nie wypada czegoś wam robić, bo np jesteście na jakimś stanowisku, jesteście mamą, macie jakąś role do spełnienia i coś wam nie wypada to nie słuchajcie tylko idźcie za głosem serca.'  - oto cytat z Elizy na dziś, znowu Dutki usprawiedliwiają swoją socjopatie i brak dostosowania do reguł. A potem płacz bo nikt nie chce zatrudnić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gosc
13 godzin temu, Gość gosc gosciowy napisał:

Ale dyplom lichiutki nie , ze jest excellent student tylko A/B student . Amerykanie lubia tego typu nagrody w szkolach , bo lubia pozytywnie wzmacniac dzieciaki, ale to tak jak by w polskiej szkole dawac dyplom kazdemu kto nie dostal 3 na semestr. Jak sie wezmie pod uwage, ze jest rok starsza ma same zwykle klasy to jej poziom jest taki jaki widac.

Na inne byla za slaba.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gość

Dutki zdaje się nie rozumieją, że prawo ustanowiono po to żeby je przestrzegać i tu nie chodzi o to czy coś wypada czy nie. W pracy trzeba się podporządkowywać. Nawet jak się jest swoim szefem a nie ma się etyki i dyscypliny to nic z tego nie wyjdzie. Jak Eliza tego nie rozumie i szybko jej się wszystko nudzi to i kariery nie zrobi. Mogłaby teraz Andrzejowi pomagać bo chłop się na nogach słania, ale Ona woli przygód szukać. Elizo, to można robić w wieku Krisa i Oli bo się jest jeszcze bardzo młodym ale kiedyś trzeba dorosnąć. To co?Radzisz wszystkim rzucić pracę i iść za swoim sercem do słońca? No każdy by tak chciał bo nikomu się rano nie chce wstawać, szczególnie jak pogoda do kitu. Tylko się nie da. Ciekawe czy Andrzej jest taki szczęśliwy z tym co Ona robi. Olivka jest wychowywana fatalnie. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gosc
22 minuty temu, Gość Gość napisał:

Dutki zdaje się nie rozumieją, że prawo ustanowiono po to żeby je przestrzegać i tu nie chodzi o to czy coś wypada czy nie. W pracy trzeba się podporządkowywać. Nawet jak się jest swoim szefem a nie ma się etyki i dyscypliny to nic z tego nie wyjdzie. Jak Eliza tego nie rozumie i szybko jej się wszystko nudzi to i kariery nie zrobi. Mogłaby teraz Andrzejowi pomagać bo chłop się na nogach słania, ale Ona woli przygód szukać. Elizo, to można robić w wieku Krisa i Oli bo się jest jeszcze bardzo młodym ale kiedyś trzeba dorosnąć. To co?Radzisz wszystkim rzucić pracę i iść za swoim sercem do słońca? No każdy by tak chciał bo nikomu się rano nie chce wstawać, szczególnie jak pogoda do kitu. Tylko się nie da. Ciekawe czy Andrzej jest taki szczęśliwy z tym co Ona robi. Olivka jest wychowywana fatalnie. 

 

Fajne podejście do życia, bardzo wygodne. Tylko trzeba mieć kogoś kto by Cię utrzymywał bez gadania. Nie przesadzaj z tym słaniającym się na nogach Andrzejem. Dobrego ma męża. Inny już by dawno taką kobietę do pracy wygonił aby kasę do domu przynosiła. Żadne wolontariaty. Fajnie realizować swoje marzenia i pasje, lecz z czegoś i żyć trzeba, i za coś realizować to co się kocha. Może coś tam jednak zarabia Eliza poza You Tube, tego nie wiemy, bo z jednej pensji Andrju żyć, to naprawdę facet musi godnie zarobić. 

Olivka? Bardzo zarozumiała nastolatka, wyżej swojego nosa już nie może zadrzeć, jak zadziera. Fatalne sprawia wrażenie i nie wiadomo czy to efekt dorastania czy popularności na You Tubie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
16 godzin temu, Gość gosc gosciowy napisał:

Ale dyplom lichiutki nie , ze jest excellent student tylko A/B student . Amerykanie lubia tego typu nagrody w szkolach , bo lubia pozytywnie wzmacniac dzieciaki, ale to tak jak by w polskiej szkole dawac dyplom kazdemu kto nie dostal 3 na semestr. Jak sie wezmie pod uwage, ze jest rok starsza ma same zwykle klasy to jej poziom jest taki jaki widac.

To się serio tak nazywa? Jakby taki "uczeń co dostaje A i B"?

Masakra, przecież ocena "B" to odpowiednik czwóry minus/trójki plus w polskim systemie szkolnictwa. "C" to taka dwója +/trója -, coś co jest kiepski ale jeszcze zalicza, no a "D" to jedynka. "A" to piątka/szóstka. Masakra żeby nagradzać ucznia z ocenami B które są taką lepszą trójką. To nie jest oczywiście zła ocena, ale dyplom z jej tytułu? Bez jaj. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gosc

Za vlogowanie, za reklame w prawie kazdym vlogu, za reklame ktora juciub wlaczy dutki sobie zyja. Ciekawe czy Krysowie wyprowadza sie, czy beda powiekszac dom?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gość

E tam żyją. Dla mnie oni klepią amerykańską biedę. Wszyscy razem w małym domku.  Wakacji nie ma, na weekendy też nigdzie nie wyjeżdżają. Nawet jak się coś stanie to na lekarza nie mają. Życie na luziku ma swoje konsekwencje. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gość
3 godziny temu, Gość gość napisał:

To się serio tak nazywa? Jakby taki "uczeń co dostaje A i B"?

Masakra, przecież ocena "B" to odpowiednik czwóry minus/trójki plus w polskim systemie szkolnictwa. "C" to taka dwója +/trója -, coś co jest kiepski ale jeszcze zalicza, no a "D" to jedynka. "A" to piątka/szóstka. Masakra żeby nagradzać ucznia z ocenami B które są taką lepszą trójką. To nie jest oczywiście zła ocena, ale dyplom z jej tytułu? Bez jaj. 

Amerykańskie system działa inaczej.  Tu uznaje się, że uczeń powinien być dumny w swoich osiągnięć jakie by nie były. Dlatego te dyplomy za przysłowie szlaczki.  Kopniaki wydaje się 11 klasie gdy dzieciaki piszą Sat. Wtedy się okazuje, że te wszystkie dyplomiki  to można o kant 4 liter potłuc, bo ważny jest poziom przedmiotu i to czego uczeń się nauczył i jak umie te umiejętności wykorzystać. Nie znam dziecka, które miałoby same słabe klasy i poszło na dobre studia. Nawet na przeciętne się raczej nie dostali. Pamiętajcie o tym, ze średni amerykański uczeń kończy edukację na 12 klasie.  Top 1% to prawie zupełnie uczniowie szkół prywatnych lub wysokoselektywnych. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gość
5 godzin temu, Gość Gosc napisał:

 

Fajne podejście do życia, bardzo wygodne. Tylko trzeba mieć kogoś kto by Cię utrzymywał bez gadania. Nie przesadzaj z tym słaniającym się na nogach Andrzejem. Dobrego ma męża. Inny już by dawno taką kobietę do pracy wygonił aby kasę do domu przynosiła. Żadne wolontariaty. Fajnie realizować swoje marzenia i pasje, lecz z czegoś i żyć trzeba, i za coś realizować to co się kocha. Może coś tam jednak zarabia Eliza poza You Tube, tego nie wiemy, bo z jednej pensji Andrju żyć, to naprawdę facet musi godnie zarobić. 

Olivka? Bardzo zarozumiała nastolatka, wyżej swojego nosa już nie może zadrzeć, jak zadziera. Fatalne sprawia wrażenie i nie wiadomo czy to efekt dorastania czy popularności na You Tubie.

No dobra, ale Andrzej wygląda na bardzo zmęczonego faceta. Budowlanka w takim klimacie wykańcza. Eliza ma podejście bardzo pasożytnicze, a voluntariaty bo nikt jej nie chce w zawodzie zatrudnić. Pewnie z youtuba pieniądze mają ale napewno nie jak kiedyś i ja tam reklam nie mam włączonych, no podła jestem i tyle. Jakość techniczna filmów coraz gorsza. Wbrew pozorom ta działka jest chyba mała, tego domu nie da się powiększyć, prawdopodobnie. Coś tam napomykali o zakupie sąsiedniej działki przez Krisa ale Ci młodzi to powinni w mieście na początek mieszkać. Tam to fajnie jest na emeryturze bo wszędzie daleko. A i to nie bardzo bo co jak się już samochodem poruszać nie można? Eliza robi dobrą minę do złej gry. Szkoda tylko, że Joanna w jej ślady podąża. Olivia jest tak naburmuszona, że przykro się na nią patrzy. Dziewczyna widać że nie ma celu w życiu. No, ale niewielu może w wieku 15 lat ma. Jest po prostu nieprzyjemna w obyciu. Za to Kris się bardzo przy Oli wyrabia. Ma dziewczyna na niego dobry wpływ. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
1 godzinę temu, Gość Gość napisał:

Pewnie z youtuba pieniądze mają ale napewno nie jak kiedyś

Zapewniam cię  ze nie, max do 300 zielonych w miesiącu nie mogę napisać waluty bo wtedy wpis idze do moderacji jako jakaś reklama. To są małe pieniądze bo youtube płaci mniej za widzów z Polski niż za Amerykanów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gosc
1 godzinę temu, Gość Gość napisał:

No dobra, ale Andrzej wygląda na bardzo zmęczonego faceta. Budowlanka w takim klimacie wykańcza. Eliza ma podejście bardzo pasożytnicze, a voluntariaty bo nikt jej nie chce w zawodzie zatrudnić. Pewnie z youtuba pieniądze mają ale napewno nie jak kiedyś i ja tam reklam nie mam włączonych, no podła jestem i tyle. Jakość techniczna filmów coraz gorsza. Wbrew pozorom ta działka jest chyba mała, tego domu nie da się powiększyć, prawdopodobnie. Coś tam napomykali o zakupie sąsiedniej działki przez Krisa ale Ci młodzi to powinni w mieście na początek mieszkać. Tam to fajnie jest na emeryturze bo wszędzie daleko. A i to nie bardzo bo co jak się już samochodem poruszać nie można? Eliza robi dobrą minę do złej gry. Szkoda tylko, że Joanna w jej ślady podąża. Olivia jest tak naburmuszona, że przykro się na nią patrzy. Dziewczyna widać że nie ma celu w życiu. No, ale niewielu może w wieku 15 lat ma. Jest po prostu nieprzyjemna w obyciu. Za to Kris się bardzo przy Oli wyrabia. Ma dziewczyna na niego dobry wpływ. 

 

Wiem jak wygląda budowlanka, napisałam to wszystko raczej z przekąsem. Jednak o dobroci Andrzeja to piszę serio. Budowlanka w Polsce wykańcza ludzi, co dopiero w takim klimacie gdzie mieszkają. Początkowo nawet sobie pomyślałam, że mają tam dosyć fajnie, jednak z czasem twierdzę, że ta początkowa fascynacja padnie pod wpływem zwykłego życia. To taki zachwyt jest: łał! jestem w Raju, wszystko jest takie jak w bajce, potem szara rzeczywistość. Chociaż niektórzy mogą tak żyć i do śmierci, polegając tylko i wyłącznie na małżonku.

Olivia odpycha całkowicie, nie wiem czym jest spowodowane jej zachowanie. Kris i Ola całkowicie chyba z innej bajki. Fajne młode narzeczeństwo które powinno jak najszybciej pójść na swoje. I tak jak piszesz, raczej zamieszkać w mieście.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gosc

A kto bedzie kupowal skrzydelka, kto bedzie zapelnial lodowke i spizarke. Kawalek miesa i woreczek warzyw wystarcza na jeden obiadek. A reszta. Kris musi zostac w poblizu😇😇

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gość

Biedna Ola jeszce ślubu nie wzięła a już ma teściową na utrzymaniu. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Polisz

Ola się chwaliła na swoim insta, że dorobili się swojego tv. Nie wydaje mi się żeby planowali wyprowadzkę w najbliższym czasie. A Ola jeździ z Krisem do pracy tylko żeby nie siedzieć z teściową w domu, teraz mają już tv w pokoju więc nie muszą spędzać wieczorków z nimi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gość
37 minut temu, Gość Gosc napisał:

 

Wiem jak wygląda budowlanka, napisałam to wszystko raczej z przekąsem. Jednak o dobroci Andrzeja to piszę serio. Budowlanka w Polsce wykańcza ludzi, co dopiero w takim klimacie gdzie mieszkają. Początkowo nawet sobie pomyślałam, że mają tam dosyć fajnie, jednak z czasem twierdzę, że ta początkowa fascynacja padnie pod wpływem zwykłego życia. To taki zachwyt jest: łał! jestem w Raju, wszystko jest takie jak w bajce, potem szara rzeczywistość. Chociaż niektórzy mogą tak żyć i do śmierci, polegając tylko i wyłącznie na małżonku.

Olivia odpycha całkowicie, nie wiem czym jest spowodowane jej zachowanie. Kris i Ola całkowicie chyba z innej bajki. Fajne młode narzeczeństwo które powinno jak najszybciej pójść na swoje. I tak jak piszesz, raczej zamieszkać w mieście.

Na Florydzie tak jak wszędzie można być szczęśliwym i można płakać codziennie. Jednak wszędzie chyba podstawą są niekoniecznie może wielkie pieniądze, co stała praca ze świadczeniami. Szczególnie w Stanach gdzie choroba potrafi zrujnować cię w niespełna rok. Nie rozumiem podejścia, jakoś to będzie czy rzucania się na wodę, nie umiejąc pływać. Nie wiem co myślała Eliza tak ni stąd ni zowąd sprzedając wszystko w Polsce i przeprowadzając się do miejsca nie sprawdzając gdzie może pracować. Żeby jeszcze potrafiła zakasać rękawy i pokazać etykę pracy obojętnie gdzie. Ten jej volontariat chyba nie bardzo liczy się jako doświadczenie bo tam się można pokazać kiedy się chce. Pracodawca chce wiedzieć czy jesteś obowiązkowy i produkcyjny stąd też referencje. Eliza zdaje się tego nie rozumieć. Mogłaby w domu opiekować się paroma dziećmi, nawet Polaków bo widać, że ma do nich podejscie ale to już odpowiedzialność i obowiązkowość. Nie rozumiem dlaczego te wszystkie youtuberki grają takie lepsze od innych? Czy Olivce to uroku dodaje? Najwyraźniej nie przysparza jej to nowych znajomości. Nigdy nie jest pokazana w grupie dziewcząt i chłopców (no może z raz na plaży), a w tym wieku to myśmy razem i w piłkę grali i na rowerach jeździli. Do klubu poszła ze dwa razy i znudziło się? Do czytania też nie ma pociągu. Juniorka nie lubi i żadne na siłę go ściskanie tego nie sprawi. Nowy pies ze schroniska też nie zmieni tego, że jest po prostu samotna, ale chyba na własne życzenie tak się zachowując. Przecież rówieśnicy z klasy napewno ją oglądają. Zastanów się Olivia co sobą reprezentujesz. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gość

Nie sądzę by Oliwia przejęła się "hejterskim" komentarzem. Jest zarozumiala i wbita w pychę jak większość youtubowych dzieci.  Te fajne można na palcach 1 ręki liczyć niestety.  Jest dla niej szansa, że ja hs naprostuje, ale skoro Eliza żyje w lalalandzie to Oliwia też stworzy swój. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gosc

dla dzieci jest gwiazda. Co do dochodow z vlogowania, to sa ciut wieksze. Ale tylko duzy ciut😉, o nie oznaczonej reklamie nie wspomne. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gość

Tylko Olivia dorasta i kto będzie póžniej na Elizę pracował? Wrzucają jeden filmik na tydzień, nie przepracowuje się. Ale niech sobie żyją jak chcą, tylko Oni najlepiej wiedzą jak się z tym czują. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Komentujesz jako gość. Jeśli posiadasz konto, zaloguj się.
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

Zaloguj się, aby obserwować  

×