Skocz do zawarto艣ci
Szukaj w
  • Wi臋cej opcji...
Znajd藕 wyniki, kt贸re zawieraj膮...
Szukaj wynik贸w w...
Go艣膰 kima1212

115 to duzo?

Polecane posty

Go艣膰 go艣膰

aaale opis fajny 馃檪聽powy偶ej聽

Udost臋pnij ten post


Link to postu
Udost臋pnij na innych stronach
Go艣膰 go艣膰
3 minuty temu, Go艣膰 kima1212 napisa艂:

oo dziekuj臋 Panu , kolejny fan聽 takich , 馃檪聽ale otylych nie lubisz pewnie , kto lubi?? masz na mysli du偶膮 pupe tylko a nie oty艂膮 babe?

Du偶a pupa jak u 艂ani, to nie oty艂a! Opas艂e s膮 bee! Zazwyczaj te z pi臋kn膮 du偶膮 pup膮 maj膮 malutkie piersi, jak u ciebie? :)

Udost臋pnij ten post


Link to postu
Udost臋pnij na innych stronach
Go艣膰 kima1212

no to moze Panom to starcza , ale zwykle 100 to duzo myslalam , zgrabnie jest ponizej 100 cm. Na pewno figura , wzrost tez ma znaczenie , bo nie mam akurat 160 cm to by masakrycznie wygl膮da艂o... ogolnie czytalam jakie to piekne sa drobne z malymi stopkami , nizsze a inne to bleee itd 馃檪聽, Panowie ciesze sie ze napisaliscie pozytywnie. Niektorych jak widze to podkr臋ca , ze po艣ladki klaskaja itd... no spoko , ja sie dobrze czuje wlasnie taka wi臋ksza hehehe

Udost臋pnij ten post


Link to postu
Udost臋pnij na innych stronach
Go艣膰 go艣膰

aaale opis fajny 馃檪聽powy偶ej聽

Udost臋pnij ten post


Link to postu
Udost臋pnij na innych stronach
Go艣膰 go艣膰
9 minut temu, Go艣膰 go艣膰 napisa艂:

aaale opis fajny 馃檪聽powy偶ej聽

聽Bo ja w og贸le jestem fajny :D

Udost臋pnij ten post


Link to postu
Udost臋pnij na innych stronach
Go艣膰 kima1212
1 minut臋 temu, Go艣膰 go艣膰 napisa艂:

聽Bo ja w og贸le jestem fajny 馃槃

ja sie zaczelam czuc pewnie , tez , i ze jestem fajna

Udost臋pnij ten post


Link to postu
Udost臋pnij na innych stronach
Go艣膰 kima1212
6 minut temu, Go艣膰 go艣膰 napisa艂:

Du偶a pupa jak u 艂ani, to nie oty艂a! Opas艂e s膮 bee! Zazwyczaj te z pi臋kn膮 du偶膮 pup膮 maj膮 malutkie piersi, jak u ciebie? 馃檪

a to akurat nie o piersiach temat, nie sa duze , ale to i dobrze

Udost臋pnij ten post


Link to postu
Udost臋pnij na innych stronach
Go艣膰 kima1212
7 minut temu, Go艣膰 go艣膰 napisa艂:

Du偶a pupa jak u 艂ani, to nie oty艂a! Opas艂e s膮 bee! Zazwyczaj te z pi臋kn膮 du偶膮 pup膮 maj膮 malutkie piersi, jak u ciebie? 馃檪

"jak u 艂ani" nawet fajne to okreslenie 馃檪聽, wlasnie zazwyczaj maja male , ale pupa sie wtedy wyr贸偶nia najbardziej . Napisales "piekna" no to komplement 馃槢

Udost臋pnij ten post


Link to postu
Udost臋pnij na innych stronach
Go艣膰 kima1212

na razie wygrywaja pozytywne komentarze na korzysc , wiekszej pupy 馃檪聽i dobrze , nie tylko mal臋 jest pi臋kne . Ale Panowie , du偶a pupa to nie koniecznie szerokie biodra! , a temat by艂 o szerokich , i w艂asnie opisalam sw贸j.. "problem " 馃檪聽ale taki korzystny do艣膰 馃檪

Udost臋pnij ten post


Link to postu
Udost臋pnij na innych stronach
Go艣膰 kima1212

du偶a pupa to nie koniecznie szerokie biodra , a Wy mi tu z "duza pupa" Panowie piszecie , ogolnie nie mam jakiejs duzej odstajacej czy cos , tylko szeroka w biodrach jestem , ale ciesze sie ze to na Was korzystnie wp艂ywa 馃檪

Udost臋pnij ten post


Link to postu
Udost臋pnij na innych stronach
Go艣膰 go艣膰
2 minuty temu, Go艣膰 kima1212 napisa艂:

"jak u 艂ani" nawet fajne to okreslenie 馃檪聽, wlasnie zazwyczaj maja male , ale pupa sie wtedy wyr贸偶nia najbardziej . Napisales "piekna" no to komplement 馃槢

Dbaj o ni膮 i szukaj dobrego pie艣ciocha, 偶eby j膮 pie艣ci艂 masowa艂 ca艂owa艂 i jak najcz臋艣ciej ci臋 od ty艂u zachodzi艂 ;)

Udost臋pnij ten post


Link to postu
Udost臋pnij na innych stronach
Go艣膰 kima1212

przy takim wzroscie to gdymym byla szczuplejsza to jak patyk a nie taka jak teraz , wiadomo , stopy tez wieksze , ale nie jestem ma艂a zeby miec wszystko filigranowe itd 馃檪

14 minut temu, Go艣膰 go艣膰 napisa艂:

Udost臋pnij ten post


Link to postu
Udost臋pnij na innych stronach
Go艣膰 go艣膰
4 minuty temu, Go艣膰 kima1212 napisa艂:

du偶a pupa to nie koniecznie szerokie biodra , a Wy mi tu z "duza pupa" Panowie piszecie , ogolnie nie mam jakiejs duzej odstajacej czy cos , tylko szeroka w biodrach jestem , ale ciesze sie ze to na Was korzystnie wp艂ywa 馃檪

聽Dlatego napisa艂em, bo mnie takie kr臋c膮 "Jak u 艂ani" :)聽 ;)

Udost臋pnij ten post


Link to postu
Udost臋pnij na innych stronach
Go艣膰 kima1212

w sumie teraz faceci sa wysocy , czesto ponad 190 cm , kobiety tez wyzsze

2 minuty temu, Go艣膰 go艣膰 napisa艂:

Udost臋pnij ten post


Link to postu
Udost臋pnij na innych stronach
Go艣膰 kima1212

"dbaj o nia" czyli??? chyba nie jesc duzo , predzej nad nia ciezka praca , moze wiecej ruchu,聽

3 minuty temu, Go艣膰 go艣膰 napisa艂:

Dbaj o ni膮 i szukaj dobrego pie艣ciocha, 偶eby j膮 pie艣ci艂 masowa艂 ca艂owa艂 i jak najcz臋艣ciej ci臋 od ty艂u zachodzi艂 馃槈

Udost臋pnij ten post


Link to postu
Udost臋pnij na innych stronach
Go艣膰 Go艣膰
2 minuty temu, Go艣膰 kima1212 napisa艂:

przy takim wzroscie to gdymym byla szczuplejsza to jak patyk a nie taka jak teraz , wiadomo , stopy tez wieksze , ale nie jestem ma艂a zeby miec wszystko filigranowe itd 馃檪

聽Jak fajnie u艂o偶one na ramionach, to nie wida膰 rozmiaru :)

Udost臋pnij ten post


Link to postu
Udost臋pnij na innych stronach
Go艣膰 kima1212
4 minuty temu, Go艣膰 go艣膰 napisa艂:

Dbaj o ni膮 i szukaj dobrego pie艣ciocha, 偶eby j膮 pie艣ci艂 masowa艂 ca艂owa艂 i jak najcz臋艣ciej ci臋 od ty艂u zachodzi艂 馃槈

od ty艂u jest za szeroka , zobaczy go艣膰 pupe jak szafe 馃檪聽hehe

Udost臋pnij ten post


Link to postu
Udost臋pnij na innych stronach
Go艣膰 kima1212
32 minuty temu, Go艣膰 go艣膰 napisa艂:

Dupci jak 5 minut nie znosz臋, tam i pipka to kawa艂ek sk贸rki przyschni臋tej do kr臋gos艂upa i dziura.聽 U ciebie na bank 偶e jest co w r臋k臋 wzi膮膰聽 馃槈

zalezy jak jestes na silach i ile kilo przerzucisz 馃檪聽, jak lubisz dominowac to moze ci to nie wyjsc 馃檪聽, moze od tylu bys sie dobral z dobra technika kolego 馃檪聽pozdrawiam

Udost臋pnij ten post


Link to postu
Udost臋pnij na innych stronach
Go艣膰 go艣膰
Przed chwil膮, Go艣膰 kima1212 napisa艂:

od ty艂u jest za szeroka , zobaczy go艣膰 pupe jak szafe 馃檪聽hehe

I o to chodzi! Je艣li j臋drna to super! Za kar臋 偶e j膮 szaf膮 nazywasz powinien w ciebie i 3 razy na dzie艅 wchodzi膰聽 :DD

Udost臋pnij ten post


Link to postu
Udost臋pnij na innych stronach
Go艣膰 kima1212
4 godziny temu, Go艣膰 go艣膰 napisa艂:

184/78kg

mi pare kg sie dodalo jeszcze , tos ty zgrabny 馃檪

Udost臋pnij ten post


Link to postu
Udost臋pnij na innych stronach
Go艣膰 kima1212

mimo ze wieksza mozna tak pieszczotliwie nazywac 馃檪聽a nie "grubas" itd... wiec fajnie jak lubicie Panowie drodzy takie wi臋ksze widoki , dzi臋kuje 馃檪聽, na co dzien prezentuj臋 si臋 normalnie , ale tego sie nie ukryje i zawsze bedzie widac t膮 budow臋 , ale nie bede sie przejmowac i bede dumna z tego , czyli wiem ze to poci膮ga m臋偶czyzn.聽

Udost臋pnij ten post


Link to postu
Udost臋pnij na innych stronach
Go艣膰 kima1212
5 minut temu, Go艣膰 go艣膰 napisa艂:

I o to chodzi! Je艣li j臋drna to super! Za kar臋 偶e j膮 szaf膮 nazywasz powinien w ciebie i 3 razy na dzie艅 wchodzi膰聽 :DD

hehe , wygodnie by艣 si臋 opar艂, i bys dal rade moze 馃槢聽haha

Udost臋pnij ten post


Link to postu
Udost臋pnij na innych stronach
Go艣膰 kima1212
4 godziny temu, Go艣膰 go艣膰 napisa艂:

Dla mnie za du偶o, lubi臋 filigranowe

jak wiekszosc 馃檪聽tez dobry gust

Udost臋pnij ten post


Link to postu
Udost臋pnij na innych stronach
Go艣膰 kima1212

aha , nogi mam szczup艂e 馃檪聽powy偶ej jest ju偶 szeroko聽

Udost臋pnij ten post


Link to postu
Udost臋pnij na innych stronach
Go艣膰 kima1212

dobrze ze to kategoria "偶ycie erotyczne" bo Panowie tu juz o wchodzeniu pisza 馃檪

Udost臋pnij ten post


Link to postu
Udost臋pnij na innych stronach
Go艣膰 kima1212
21 minut temu, Go艣膰 go艣膰 napisa艂:

I o to chodzi! Je艣li j臋drna to super! Za kar臋 偶e j膮 szaf膮 nazywasz powinien w ciebie i 3 razy na dzie艅 wchodzi膰聽 :DD

mo偶e spr贸buje kiedy艣 馃檪聽3 razy , moze kt贸ry艣 zechce kiedys tak w艂a艣nie 馃槢

Udost臋pnij ten post


Link to postu
Udost臋pnij na innych stronach
Go艣膰 kima1212
27 minut temu, Go艣膰 Go艣膰 napisa艂:

聽Jak fajnie u艂o偶one na ramionach, to nie wida膰 rozmiaru 馃檪

aha no ale w innej pozycji by zobaczyl 馃檪

Udost臋pnij ten post


Link to postu
Udost臋pnij na innych stronach

Pewnie wyjd臋 na laika, bo nie chce mi si臋 tego wszystkiego czyta膰, ale biodra i pupa to dwie r贸偶ne rzeczy. Wysokie dziewczyny, powy偶ej metr osiemdziesi膮t najcz臋艣ciej s膮 "roz艂o偶yste" i to jest w nich najfajniejsze. Zapraszam na mecz koszyk贸wki 偶e艅skiej. Te niby centymetry tu i tam nie rzucaj膮 si臋 w oczy. "Wielkie" wymiataj膮.聽

Udost臋pnij ten post


Link to postu
Udost臋pnij na innych stronach
Go艣膰 kima1212

tak piszecie a jak kobieta ma 165 cm聽 np , to nieatrakcyjna jest?

Udost臋pnij ten post


Link to postu
Udost臋pnij na innych stronach
Go艣膰 kima1212

wzrost jednak dobry mam bo to sie zgrywa 馃檪

Udost臋pnij ten post


Link to postu
Udost臋pnij na innych stronach
Go艣膰
Komentujesz jako go艣膰. Je艣li posiadasz konto, zaloguj si臋.
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Przywr贸膰 formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Tw贸j link b臋dzie automatycznie osadzony.   Wy艣wietla膰 jako link

×   Twoja poprzednia zawarto艣膰 zosta艂a przywr贸cona.   Wyczy艣膰 edytor

×   Nie mo偶esz wklei膰 zdj臋膰 bezpo艣rednio. Prze艣lij lub wstaw obrazy z adresu URL.


×