Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość 500

Czy dorosłe dzieci powinny wyprowadzać się z domu?

Polecane posty

Gość 500

Mam 35 lat, nie jestem w związku, mieszkam w domu rodzinnym tylko z mamą. nie jestem nieudacznikiem życiowym, pracuję, jestem po studiach i teraz znowu studiuję, odkładam jakieś pieniądze itd. Bez problemu utrzymałabym się mieszkając sama. Często słychać, że ludzie w pewnym wieku powinni opuścić dom aby się usamodzielnić. Ja uważam, że to zależy od sytuacji. w moim przypadku jest tak, że moja mama jest samotna i wręcz jest jej na rękę, że mieszkam z nią a nie gdzieś dalej. Generalnie czuję się zobowiązana aby nie zostawić jej samej, w przypadku gdybym znalazła partnera również nie planuję przeprowadzki, tylko zamieszkanie z nim gdzieś blisko mojej matki tak aby w każdej chwili gdyby czegoś potrzebowała np. przenieść ławkę z jednego końca podwórka na drugi itp. A Wy jakie macie zdanie na ten temat? bez względu na Waszą opinię nie planuję nic zmieniać chciałabym tylko wiedzieć jak ogół ludzi postrzega taką sytuację i jakiego dokonalibyście wyboru?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość