Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Kasia 45

A to moje wynik badań pedagogicznych z przed 3 lat.

Polecane posty

Wyszło źle przeciętnie czy dobrze. Dzięki dobremu tempie szybkiego nazywania oraz braku deficytu fonologicznego uczennica najlepiej opanowała technikę czytania głośnego. Czyta płynnie w przeciętnym tempie z właściwą intonaciją. Ma trudności z zrozumieniem i zapamiętaniem czytanego tekstu. Konstrując samodzielne wypowiedzi pisemne właściwie odnosi się do tematu. Jednak dominuje w nich potoczny styl wypowiedzi. Występuje także podwyższona liczba błędów. Poziom graficzny pisma nie budzi zastrzeń. Największe trudności uczennicy sprawia opanowanie podstawowych technik matematycznych badana w dalszym ciągu nie opanowała działań na ulamkach zwykłych i dziesietnych mnożenia dzielenia dodawania i odejmowania pisemnego podstaw geometrii itp. Wycofuje się z rozwiązywania zadań z treścią. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×