Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Karola 123

Co myślicie o tej opinii z ppp. Czy pisze tu że ta uczennica jest ...em?

Polecane posty

Z opinii dostarczonej ze szkoły wynika że uczennica wywiązuje ze swoich obowiązków. Osiąga niskie wyniki w nauce szczególnie z przedmiotów matematyczno - przyrodniczych. Wykazuje trudności w komunikowaniu się z otoczeniem. W wyniku przeprowadzonego badania psychologicznego stwierdza się rozwój umysłowy w granicach inteligencji niższej niż przeciętna (dolny próg przedziału) rozwój nieharmonijny przewaga myślenia słowno-pojęciowego nad myśleniem praktycznym. Najsłabiej rozwinię są orientacja wyobraźnia i wizylalizacja przestrzenna synteza danych spostrzeżeniowych (ujmownie relacji część całość) oraz antycypacja na materiale obrazkowym zdarzenia początkowego. Wyżej wymienione zdolności przyjmują wyniki bardzo niskie. Nie co lepiej rozwinięte są np. trwałość pamięci werbalnej zdolności językowe (webalizowanie definiowanie) zdolności do spostrzeżenia szczegółów oraz rozumowanie arytmetyczne. Jedynie zdolności do klasyfikowania (abstrahowanie uogólnianie porównywanie) oraz uczenie się wzrokowo ruchowe przyjmują wynik przeciętny. Uczeń chciałby otrzymywać dobre oceny negatywne doświadczenia dotyczące osiągnięć szkolnych spowodowły że nie chętnie uczestniczy w zajęciach lekcyjnych z góry zakładając nie powodzenia w nauce. W porównaniu z wcześniejszym badaniem uczennica lepiej funkcjonuje emocjonalnie chętnie opowiada o sobie swoich odczuciach i potrzebach. W dalszym ciągu ma trudności z odnalezieniem się w grupie rówieśniczej nie wiedząc co z sobą zrobić? Dzięki dobremu tempu szybkiego nazywania oraz braku deficytu fonoloficznego uczennica najlepiej opanowała technikę czytania głośnego. Czyta płynie w przeciętnym tempie z właściwą intonacją. W dalszym ciągu ma trudności z zrozumieniem i zapamiętaniem czytanego tekstu. Konstrując samodzielnie wypowiedzi pisemne właściwe odnosi się do tematu. Jednak dominuje w nich potoczny styl wypowiedzi. Występie także podwyższona liczba błędów. Poziom graficzny pisma nie budzi zastrzeń. Największe trudności uczennicy sprawia opanowanie podstawowych technik matematycznych sięgają one zakresu szkoły podstawowej. Dostosowanie wymagań edukacyjnych do inwidyalnuch potrzeb i możliwości psychofizycznych uczennicy oraz udzielenie jej pomocy psychologiczno - pedagogicznej w szkole ze względu na obniżony rozwój umysłowy obniżony rozwój wielu funkcji poznawczych zaburzony rozwój sfery emocjonalnej oraz liczne brak programowego szczególnie z przedmiotów matematyczno - przyrodniczych 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że nie powinnaś się tym przejmować.
To, że psycholog coś wypisuje, to nie znaczy, że będzie to miało jakikolwiek wpływ na Twoje życie.
Staraj sie jak możesz, ale się tym nie stresuj.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×