Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Zaloguj się, aby obserwować  
blednygosc

Przystanek Alaska

Polecane posty

Gość ,,,
2 godziny temu, Smof napisał:

Aaa tu cie mam robaczku

To malenstwo ma jeszcze 10 dni wakacji a potem od 1 wrzesnia do tyrki??

Szacun

Badz dzielny i nie daj sie tej kùrwie od matematyki w koncu masz kalkulator i nawet nauczysz sie go obslugiwac....kiedys

Ten robaczek to bezrobotna psycholka.Przecież pisała że ma żółte papiery .Teraz już chyba zbrązowiały od tego g ,ów ,na które ma we łbie .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czyi to dzis befzie ten dzien w ktorym zobace marysie toples za kosiarka?

Mrrr dziekuje 😁

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, Gość ,,, napisał:

Ten robaczek to bezrobotna psycholka.Przecież pisała że ma żółte papiery .Teraz już chyba zbrązowiały od tego g ,ów ,na które ma we łbie .

Jz to wiem

Ty to wiesz a ...ka jest zabawna

W dodàlu wydaje sie jej ze hejtuje

 

Milutkie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
15 minut temu, Smof napisał:

Czyi to dzis befzie ten dzien w ktorym zobace marysie toples za kosiarka?

Mrrr dziekuje 😁

Dzień optymisty zatem.... radochy z wyobrażeń pozbawiać nie bede 😎

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Marys skarbie

Ty masz jakas obsesje tej kosiarki 🤣 ale jak juz pojdziemy do tego lozka to stanowczo domagam sie zeby kosiarki ze soba nie zabierac jednak 😁

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
17 minut temu, Smof napisał:

Marys skarbie

Ty masz jakas obsesje tej kosiarki 🤣 ale jak juz pojdziemy do tego lozka to stanowczo domagam sie zeby kosiarki ze soba nie zabierac jednak 😁

Będziesz Marysi łóżko skręcał? 😄

  • Like 1
  • Haha 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No wlasnie mam pewne obawy bo to z ikei

A ostatnim razem jak szafke z ikei skrecalem to mi wyszla dwa razy komodka a raz krzeslo

  • Thanks 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
11 minut temu, Smof napisał:

No wlasnie mam pewne obawy bo to z ikei

A ostatnim razem jak szafke z ikei skrecalem to mi wyszla dwa razy komodka a raz krzeslo

Z montażem mebli z IKEI to akurat nie miałem problemu, tylko że to badziew... np. pękła mi rama łóżka i dopóki nie uzbieram na nową, wsparłem swój kluczowy mebel samochodowym lewarkiem.😎

Ale gdybyś kiedyś omyłkowo kupił coś w "Agata meble", to dopiero miałbyś o czym pisać 🤣

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Akurat to mi nie grozi

Ale zapewniam cie ze tu tez jest milion badziewia z tych samych chinskich fabryk 🤣

A wbrew pozorom ikee lubie 

Maja ciekawe pomysly i tipy tylko to trzeba skladac w zasadzie "podwojnie" to co dali plus "ekstra wzmocnienia" 🤣🤣🤣

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ztedzta nie wiem jak polska

Ale juz kiedys szedlem do nich z reklamacja bo akurat byl orydynarny sek w srodku listwy i dokladnie tam sie zlamala i nie bylo zadnych problemow

Jeszcze "lampke" 🤣🤣🤣 dostalem

Sie babcia ucieszyla 🤣🤣

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, Petro chłopiec napisał:

Będziesz Marysi łóżko skręcał? 😄

A wiesz, ze stoi nowe w pudlach oparte o ścianę, z pół roku juz? 🤔

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
23 minuty temu, Maryyyś napisał:

A wiesz, ze stoi nowe w pudlach oparte o ścianę, z pół roku juz? 🤔

Mozemy dojsc do porozumienia

Choc oczywiscie jak juz bedzie zlozone to koniecznie trzeba probe techniczna wykonac 😊

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
23 minuty temu, Smof napisał:

Mozemy dojsc do porozumienia

Choc oczywiscie jak juz bedzie zlozone to koniecznie trzeba probe techniczna wykonac 😊

Spoko. Chrzesniak z wilkiem poskacze i będzie technicznie przetestowane 😎

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To TY masz na tym spac wiec jestes niezbednym elementem proby technicznej 😁😁

Erzace nie zadowola specjalisty 😁

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie

Proba techniczna bez glownego inwestora?

To tak nie dziala

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utrudniasz

Probe techniczna powinien wykonac inwestor z wykonawca 😁

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Alr ze masz jakas kolezanke ktorej nie lubisz?

I chcesz ja wpuscic do swojego nowego lozka???

Zboczeniec

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Az tak nie lubisz swojej kolezanki ze chcesz paczac jak ja a twoim nowym lozku testuje?

Zboczeniec 🤣🤣🤣

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A czyli postawisz lustro i bedziesz paczac jak na Marysi testuje?

W sumie moze byc 😁

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, Maryyyś napisał:

Bez koleżanki, fantasto🤣

Maryyyś nic nie mówiłaś, że będziesz miała nowe łóżko.

Fajne?

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, jokata napisał:

Maryyyś nic nie mówiłaś, że będziesz miała nowe łóżko.

Fajne?

Fajne. Choć czeka tyle czasu, ze juz zapomniałam jak wygląda 🤣

Kawa?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Przed chwilą, Maryyyś napisał:

Fajne. Choć czeka tyle czasu, ze juz zapomniałam jak wygląda 🤣

Kawa?

Nawet mam zrobioną. Czarną i bez cukru. Chcesz? 🌸

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chce!! 🙂  Czyli zrobię, cukru nie ale mleko będzie.

Edytowano przez Maryyyś

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

×