Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Gość Marchewa

Saruniaa so bjuuuty

Polecane posty

Gość Marchewa

Sarunia odpowiada na pytania. Jak zwykle brak poziomu, cała spuchnięta od alko beszta ludzi za zbyt prywatne pytania . Ona jest naprawdę psychiczna...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ewcia

Jeszcze odpowiedziala ze umialaby zyc bez Sebka. ...ka. Macie wielka love. Najchetniej to by sie wyniosla do Ewy i jeszcze matiego wywalila z domu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gosc

"Czy masz na ciele rozstępy?" - "Nie"... 

Taaa na pewno .. przy takich wahaniach wagi i obecnej tuszy na pewno jej ciało jest idealne... Cellulitu też pewnie nie ma 😂

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gosc

Do Warsaw Shore idealnie by się nadawała 😁 byłoby wszystko co lubi - alko, impreza, faceci i kobiety... Bo w końcu nie wiadomo co lubi 😊

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gosc

Wiecie co... Czytam te jej odpowiedzi na pytania i po prostu nie wierzę... Większych kłamstw nie czytałam... Każdy kto ogląda Sarę - mimo wszystko trochę ją zna... I te jej odpowiedzi nijak się mają do tego co pokazuje... Nie mogłaby być z osobą nie wierzącą.. ale sama do kościoła nie chodzi... To jaki prowadzi tryb życia, imprezy, alko, wyzywający ubiór, nijak się mają do jej wiary... Twierdzi że nie ma nałogów - alkohol ? Lubi wypić... To nałóg... Twierdzi że nie ma problemu z tym co ktoś o niej myśli i co ? Negatywne komentarze kasuje... Na pytanie o wagę nie odpowiedziała - a tak akceptuje siebie podobno... Śmieszna jesteś Sara... Serio 😂

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Hyla

Ona nie jest śmieszna 

ona jest do granic żenująca . Popuchnięte babsko wiecznie pijane. Nie wiem co ten mąż w niej widzi. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
18 minut temu, Gość karooo napisał:

czemu ona jest na tej japie cala opuchnieta? czy ona wiecznie chleje?

Sama przecież wstawiła zdj piwa że już koniec z pytaniami bo się zmęczyła 🤣🤣 a te usta... Ja pier....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość syla

przed spaniem piffffko, wstanie po 10 poczyta kafeterie kafffka i znowu pifffffko. to jest wlasnie jej zycie. chlanie i gadanie bzdur do aparatu. biedny sebek. moze ma jakas normalna na boku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość syla

przed spaniem piffffko, wstanie po 10 poczyta kafeterie kafffka i znowu pifffffko. to jest wlasnie jej zycie. chlanie i gadanie bzdur do aparatu. biedny sebek. moze ma jakas normalna na boku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
4 godziny temu, Gość Gosc napisał:

"Czy masz na ciele rozstępy?" - "Nie"... 

Taaa na pewno .. przy takich wahaniach wagi i obecnej tuszy na pewno jej ciało jest idealne... Cellulitu też pewnie nie ma 😂

Nie musi mieć rozstępów. Np. Katarzyna Niezgoda też nie ma (widziałam jej ciało w stroju kąpielowym z odległości 1m 😉 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gość

Pijaczka i tyle. A powiedzcie mi, czemu ona na tych stories jak gada do aparatu wkłada sobie palce do buzi? Ona jest obrzydliwa do granic możliwości!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
14 godzin temu, Gość ewcia napisał:

Jeszcze odpowiedziala ze umialaby zyc bez Sebka. ...ka. Macie wielka love. Najchetniej to by sie wyniosla do Ewy i jeszcze matiego wywalila z domu.

😮 

nie zamierzam jej nabijac wyswietlenia i juz jej nie ogladam od jakiegos czasu bo juz jej nie trawie po prostu...

jak moze tak mowic o mezu??? Ja bez swojego CHLOPAKA (nie jestesmy zareczeni ale jestesmy ze soba ponad 2 lata) nie wyobrazam sobie juz zycia i kocham go kazdego dnia coraz bardziej...

Pewnie ucieka w alko i imprezy bo im sie nie uklada jeszcze za niedlugo wyskoczy ze biora rozwod hahaha

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gość
2 godziny temu, SolKjut napisał:

😮 

nie zamierzam jej nabijac wyswietlenia i juz jej nie ogladam od jakiegos czasu bo juz jej nie trawie po prostu...

jak moze tak mowic o mezu??? Ja bez swojego CHLOPAKA (nie jestesmy zareczeni ale jestesmy ze soba ponad 2 lata) nie wyobrazam sobie juz zycia i kocham go kazdego dnia coraz bardziej...

Pewnie ucieka w alko i imprezy bo im sie nie uklada jeszcze za niedlugo wyskoczy ze biora rozwod hahaha

Buhahaha ile ty masz lat? 15? Sara powiedziala ze jak by bylo trzeba to tak a nie ze jej to zwisa czy on jest czy go nie ma. Jak cie ten chlopak zdradzi to dalej z nim bedziesz bo przeciez nie wyobrazasz sobie zycia bez niego? A moze jestes z tych "moj misio jest inny, on nigdy tego nie zrobi"? W zyciu trzeba byc przygotowanym na kazda ewentualnosc i dobrze ze Sara by sobie poradzila bez Sebka a nie tak jak inne wpadac w depresje, ganiac za chlopem albo sie zabijac.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gosc

Pytanie brzmiało: "Czy mogłabyś zyć bez Sebka?", a ona opowiedziała, że jakby było trzeba, to tak. No a co miałaby zrobic, gdyby Sebek postanowił odejść? Miałaby rzucić się z mostu? Po prostu potraktowała pytanie poważnie, a Wy, że od razu planuje zycie bez męża. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
29 minut temu, Gość Gość napisał:

Buhahaha ile ty masz lat? 15? Sara powiedziala ze jak by bylo trzeba to tak a nie ze jej to zwisa czy on jest czy go nie ma. Jak cie ten chlopak zdradzi to dalej z nim bedziesz bo przeciez nie wyobrazasz sobie zycia bez niego? A moze jestes z tych "moj misio jest inny, on nigdy tego nie zrobi"? W zyciu trzeba byc przygotowanym na kazda ewentualnosc i dobrze ze Sara by sobie poradzila bez Sebka a nie tak jak inne wpadac w depresje, ganiac za chlopem albo sie zabijac.

A Ty masz ile, ze nie potrafisz czytac ze zrozumieniem? 5? 

Bylo napisane, ze nie ogladalam wiec bazowalam na tym co ktos napisal.... 

Wiec to raczej nie do mnie tylko do tamtej osoby....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
28 minut temu, Gość gosc napisał:

Pytanie brzmiało: "Czy mogłabyś zyć bez Sebka?", a ona opowiedziała, że jakby było trzeba, to tak. No a co miałaby zrobic, gdyby Sebek postanowił odejść? Miałaby rzucić się z mostu? Po prostu potraktowała pytanie poważnie, a Wy, że od razu planuje zycie bez męża. 

No i taka odp rozumiem. Jakby tamta osoba napisala dokladniej to bym sie juz inaczej wypowiedziala...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gggg
19 minut temu, SolKjut napisał:

A Ty masz ile, ze nie potrafisz czytac ze zrozumieniem? 5? 

Bylo napisane, ze nie ogladalam wiec bazowalam na tym co ktos napisal.... 

Wiec to raczej nie do mnie tylko do tamtej osoby....

No to nie wiesz, nie ogladasz ale wypowiesz, bardzo madrze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, Gość Gggg napisał:

No to nie wiesz, nie ogladasz ale wypowiesz, bardzo madrze.

Wyjmij ten kij z d. 

Wypowiedzialam sie na to co ktos napisal.

Wyobrazam sobie, ze ciezko Ci to zrozumiec z takim rozumkiem....

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Anqa
37 minut temu, SolKjut napisał:

Wyjmij ten kij z d. 

Wypowiedzialam sie na to co ktos napisal.

Wyobrazam sobie, ze ciezko Ci to zrozumiec z takim rozumkiem....

Sarunia już na posterunku 😉😂

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gość

Ja bym jej doradziła taki eksperyment: spisywać codziennie ile alkoholu wypiła i ile kosztował. To samo z żarciem. Niech się opamięta, bo naprawdę to już zaawansowane stadium alkoholizmu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
14 godzin temu, SolKjut napisał:

😮 

nie zamierzam jej nabijac wyswietlenia i juz jej nie ogladam od jakiegos czasu bo juz jej nie trawie po prostu...

jak moze tak mowic o mezu??? Ja bez swojego CHLOPAKA (nie jestesmy zareczeni ale jestesmy ze soba ponad 2 lata) nie wyobrazam sobie juz zycia i kocham go kazdego dnia coraz bardziej...

Pewnie ucieka w alko i imprezy bo im sie nie uklada jeszcze za niedlugo wyskoczy ze biora rozwod hahaha

Jesteś infantylna, histeryczna albo zwyczajnie głupia i niezaradna. Zabezpieczaj się, żeby nie przekazywać swoich genów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Komentujesz jako gość. Jeśli posiadasz konto, zaloguj się.
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


×