Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
PaniKorepetytorka

15 letni uczen na korepetycjach

Polecane posty

Hej nazywam sie Agata mam 29 lat i zawodowo udzielam korepetycji z niemieckiego. Od jakiegos czasu udzielam korkow 15 letniemu uczniowi - Pawlowi, ktory jest niezbyt chetny do nauki i do tego dosc bezczelny, ale coz taki wiek. Jego rodzice nalegaja zebym go dalej uczyla. Korepetycje odbywaja sie zawsze u niego , wiec musze tam dojechac. Zawsze prowadze mu korki siedzac na kanapie a on na przeciwko przy biurku. Czesto podczas korepetycji siedzi z telefonem i cos w nim grzebie. Ostatnio strasznie sie wkurzylam bo podczas korepetycji zrobil mi bez pytania zdjecie. Strasznie sie wkurzylam i udalo mi sie to zdjecie uzyskac. Nie wiem po co mu takie ujecie i niezbyt wiem jak sie zachowac. Zdjecie z korepetycji moge wyslac w priv.

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kolega z osiedla

Pokazalabys to foto to bedzie wiadomo o czym mowa XD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Siema Siema

Dokladnie ! Foto trzeba zobaczyc. Jak bylas ubrana, jak tam siedzialas. To wszystko moze miec znaczenie 😄 Udzielasz korkow 15 latkowi wiec to foto i tak juz cala jego klase obieglo na bank 😛 dlatego smialo je tu wstawiac mozesz 😄 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
12 minut temu, Gość Siema Siema napisał:

Dokladnie ! Foto trzeba zobaczyc. Jak bylas ubrana, jak tam siedzialas. To wszystko moze miec znaczenie 😄 Udzielasz korkow 15 latkowi wiec to foto i tak juz cala jego klase obieglo na bank 😛 dlatego smialo je tu wstawiac mozesz 😄 

 

Ok dodaje wiec foto z korepetycji

https://ibb.co/TwXmFbR

  • Haha 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Siema Siema
14 minut temu, PaniKorepetytorka napisał:

Ok dodaje wiec foto z korepetycji

https://ibb.co/TwXmFbR

O kurde 😄 to jak ty jakiemus 15 latkowi z bosymi stopami na widoku prowadzisz korepetycje to sory ale nie dziw sie ze ci robia takie foty 😄 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kolega z osiedla
17 minut temu, PaniKorepetytorka napisał:

Ok dodaje wiec foto z korepetycji

https://ibb.co/TwXmFbR

O ja prdl !  Serio tak korkow udzielasz ?! haha Jesli zawsze skarpetki u ucznia w mieszkanku sciagasz to nie mam pytan 😄 Swoja droga fajne masz stopy Agata 😄 od razu widac co chcial uwchycic na zdjeciu 😄 pozdro 😄 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość hubert

on oczyma wyobraźni ściąga ci te leginsy i zabiera się za twoją muszelkę, musisz się z tym pogodzić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość 16 latek

U mnie taka korepetytorka zrobilaby furore. Zajeb.iscie ze prowadzisz korepetycje na boso. Pewnie na stopy ci sie gapi ciagle 😄

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Hos

Za co ty kasę bierzesz? Rodzice płacą i myślą że z tego coś  będzie, oszukuhesz ich,powiedz jak synku się zachowuje i nuech to postawią do pionu,jak to korepetycje  Z telefonem,bierzesz kasę  za co? Nieuczciwa jesteś, tak godzinka przeleci kasa hwst avteszta niewazne,moze ty sie tak specialnie ubierasz 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Zwykly student
38 minut temu, PaniKorepetytorka napisał:

Ok dodaje wiec foto z korepetycji

https://ibb.co/TwXmFbR

ALE STOPY ! SCIAGASZ SKARPETKI TAK U UCZNIA W MIESZKANKU MAJAC TAKIE STOPY ? ODWAZNIE NIE POWIEM 😄

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Nieuk

Szykuj się na to, że znienacka cię wy/ru/cha. Ja bym tak zrobił.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Cycu xd

29 lat ja też mam akurat tyle samo co ty .Może się mu podobasz albo myśli o tobie jak to nastolatek typowy że chce mu się i pewnie mu stoi na baczność na twój widok .Tak już działają nastolatkowie ma sam na sam atrakcyjna kobietę w pokoju to pewnie się podnieca albo się chce pochwalić kolegom jaka sztukę ma u siebie . Zapewne chce może pokazać kolegom patrzcie jaka mam laskę żeby mu zazdroscili .Skąd wiesz czy nie podobasz się mu i nie podniecasz go jako kobieta ? Jeszcze może mieć ochotę zdjąć ci te ubranko i zająć się tobą tacy są nastolatkowie burza hormonów działa na ich głowy ;) Tylko dać im sygnał dobrze że się nie dobiera do ciebie jeszcze .Może ma ochotę podotykac ciebie co tam wiadomo co takiemu młodemu siedzi w głowie ? Oni są szczęśliwi że maja taka kobietę w pokoju bo pewnie lubią się gapić myśleć że zdejmuje z ciebie to ubranie i tam ciebie bierze na tej kanapie .To tak wygląda dzieciaki teraz jak zobaczą atrakcyjna kobietę to myślą o nauce akurat uwierze ;) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, Gość Hos napisał:

Za co ty kasę bierzesz? Rodzice płacą i myślą że z tego coś  będzie, oszukuhesz ich,powiedz jak synku się zachowuje i nuech to postawią do pionu,jak to korepetycje  Z telefonem,bierzesz kasę  za co? Nieuczciwa jesteś, tak godzinka przeleci kasa hwst avteszta niewazne,moze ty sie tak specialnie ubierasz 

A co ja zlego niby robie ? on po prostu taki jest ze z tel siedzi i rodzice o tym wiedza Specjalnie sie tak ubieram czyli ze jak niby ? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
6 minut temu, Gość Cycu xd napisał:

29 lat ja też mam akurat tyle samo co ty .Może się mu podobasz albo myśli o tobie jak to nastolatek typowy że chce mu się i pewnie mu stoi na baczność na twój widok .Tak już działają nastolatkowie ma sam na sam atrakcyjna kobietę w pokoju to pewnie się podnieca albo się chce pochwalić kolegom jaka sztukę ma u siebie . Zapewne chce może pokazać kolegom patrzcie jaka mam laskę żeby mu zazdroscili .Skąd wiesz czy nie podobasz się mu i nie podniecasz go jako kobieta ? Jeszcze może mieć ochotę zdjąć ci te ubranko i zająć się tobą tacy są nastolatkowie burza hormonów działa na ich głowy 😉 Tylko dać im sygnał dobrze że się nie dobiera do ciebie jeszcze .Może ma ochotę podotykac ciebie co tam wiadomo co takiemu młodemu siedzi w głowie ? Oni są szczęśliwi że maja taka kobietę w pokoju bo pewnie lubią się gapić myśleć że zdejmuje z ciebie to ubranie i tam ciebie bierze na tej kanapie .To tak wygląda dzieciaki teraz jak zobaczą atrakcyjna kobietę to myślą o nauce akurat uwierze 😉

Sama nie wiem... moze masz troche racji ale on ma dopiero 15 lat ! Poza tym czym ja go niby tak prowokuje ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Cycu xd

Agato teraz mlodzież szybciej dorasta ze juz w tym wieku pija alkohol ,biora narkotyki albo uprawiaja seks .Teraz nie ma wieków ciemnych jak za króla cwieczka xd Młodzi już myśla o piersiach i tyłeczkach nawet majac 12 czy 13 lat .To 15 tym bardziej myśli o tym co masz pod majtkami czy pod stanikiem .Może myśli o tobie erotycznie ? To już taki wiek ja tam sie mu nie dzifie xd Sam bym chciał mieć taka korepetytorke sam na sam . Jak nie masz męża i dzieci jestes wolna panna do wziecia to tym bardziej sie chłopak jak pomyśli albo popatrzy to napali .Chyba że wie że ta kobieta już jest żonata i ma męża i jest już nawet matka to sobie odpusci .Chyba że może jestes panna to tak kusisz młodego .Jak lubi patrzec w telefon nie wiem co myśli czy podobasz sie mu czy nie .To trzeba sprawdzic czy akurat twoja osoba go interesuje w celu urody ? To może lubi patrzec ale boi sie rodziców bo jak sa obok .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
58 minut temu, less is more napisał:

Jestem wykończony ostatnimi dniami, i nie wiem  czy to mój zaczyna płatać figle domagając się snu, czy jednak to z Twoimi stopami jest coś nie do końca ok?

Jak mam rozumiec ,ze z moimi stopami jest cos nie tak ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
58 minut temu, Gość Cycu xd napisał:

Agato teraz mlodzież szybciej dorasta ze juz w tym wieku pija alkohol ,biora narkotyki albo uprawiaja seks .Teraz nie ma wieków ciemnych jak za króla cwieczka xd Młodzi już myśla o piersiach i tyłeczkach nawet majac 12 czy 13 lat .To 15 tym bardziej myśli o tym co masz pod majtkami czy pod stanikiem .Może myśli o tobie erotycznie ? To już taki wiek ja tam sie mu nie dzifie xd Sam bym chciał mieć taka korepetytorke sam na sam . Jak nie masz męża i dzieci jestes wolna panna do wziecia to tym bardziej sie chłopak jak pomyśli albo popatrzy to napali .Chyba że wie że ta kobieta już jest żonata i ma męża i jest już nawet matka to sobie odpusci .Chyba że może jestes panna to tak kusisz młodego .Jak lubi patrzec w telefon nie wiem co myśli czy podobasz sie mu czy nie .To trzeba sprawdzic czy akurat twoja osoba go interesuje w celu urody ? To może lubi patrzec ale boi sie rodziców bo jak sa obok .

No moze i tak jest... ale czym ja go niby kusze ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość xxxxxxxxxxx.

Może nie siedz tak jakbyś była u siebie w domu że na całym tapczanie jeszcze gołe stopy sa do tego koszulka jakas na ramiaczkach .Nie możesz siedziec koło niego co on zaraz ciebie za piersi złapie albo za tyłek ? Do tego ubierać sie inaczej może nie jakos że jakby na piknik ze znajomymi albo na grilla z koleżankami z podwórka .Przecież ty tam siedzisz jak jakas kobieta co oglada film u siebie w tvp albo co przeglada klasówki uczniów na laptopie xd No ale po co te gołe stopy chcesz go tym kusic albo żeby ci je masował ? Jeszcze nie zakładaj bluzek albo koszulek które uwydatniaja piersi że dobrze je widac .Tak samo jakie spodnie sie zakłada że jak sie schyle nie było widac moich majtek co masz na sobie .Tym bardziej nie siedziec jak u siebie w domu podczas seansu wieczornego filmu ;-) no bo na foto to jakbys była tam u chłopaka swojego a nie ucznia od korepetycji .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
1 godzinę temu, less is more napisał:

Jestem wykończony ostatnimi dniami, i nie wiem  czy to mój zaczyna płatać figle domagając się snu, czy jednak to z Twoimi stopami jest coś nie do końca ok?

twój co? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość mosiek

Ta koszulka na ramiączkach to nie kusi jakoś młodych chłopców ? Do tego te tandetne spodnie jak z lumpeksu jakies wygrzebane za jeden zł i jakies takie nijakie .Jeszcze poza jakbys siedziała u siebie w domu przed tvp xd Albo te stopy gołe co to jest jakis 15-sto letni fetyszysta czy jak ? Xd

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość xxxxxxxxxx

Ja to widze tak taki młody to ma ochote siasc koło ciebie odłożyć tego laptopa twojego na bok .Zdjąć z ciebie te koszulke na ramiączkach i zdjąć twój stanik .Następnie zdjąć twoje spodnie i zdjąć twoje majteczki i dobrać sie do ciebie .Tak to widza młodzi .

Ale tak on patrzy w telefon ty znowuż w laptopa .To nie patrz w laptopa a on niech nie patrzy w telefon .Sama gapisz sie w ekran monitora a mówisz na chłopaka bo sie gapi w telefon .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kasiol

ohydnie to wygląda, taka rozwalona na obleśnej kanapie,
i te obrzydliwe stopy, gdzieś ty je laska wkładała, że masz takie koszmarnie powyginane paluchy?!
Glebłam ze śmiechu, no to chłopak miał z ciebie niezłą polewkę, oj atrakcyjnie to ty nie wyglądasz, ot taka fleja 🙂 😄

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gigi

Jak się idzie do ucznia to trzeba się normalnie ubrać, jakaś granatowa dłuższa spódnica, biała bluzka, marynarka granatowa, no jakoś elegancko by rodzice mieli zaufanie, a nie jak sprzedawczyni z Żabki 😄

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, Gość mosiek napisał:

Ta koszulka na ramiączkach to nie kusi jakoś młodych chłopców ? Do tego te tandetne spodnie jak z lumpeksu jakies wygrzebane za jeden zł i jakies takie nijakie .Jeszcze poza jakbys siedziała u siebie w domu przed tvp xd Albo te stopy gołe co to jest jakis 15-sto letni fetyszysta czy jak ? Xd

Wlasnie moj znajomy tez mi powiedzial zebym na korepetycjach nie sciagala skarpetek bo to moze bardzo uczniow rozpraszac, a jeszcze jak mlody ma fetysz to juz w ogole. Sam nie wiem co o tym myslec.... jak sadzicie ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, Gość xxxxxxxxxxx. napisał:

Może nie siedz tak jakbyś była u siebie w domu że na całym tapczanie jeszcze gołe stopy sa do tego koszulka jakas na ramiaczkach .Nie możesz siedziec koło niego co on zaraz ciebie za piersi złapie albo za tyłek ? Do tego ubierać sie inaczej może nie jakos że jakby na piknik ze znajomymi albo na grilla z koleżankami z podwórka .Przecież ty tam siedzisz jak jakas kobieta co oglada film u siebie w tvp albo co przeglada klasówki uczniów na laptopie xd No ale po co te gołe stopy chcesz go tym kusic albo żeby ci je masował ? Jeszcze nie zakładaj bluzek albo koszulek które uwydatniaja piersi że dobrze je widac .Tak samo jakie spodnie sie zakłada że jak sie schyle nie było widac moich majtek co masz na sobie .Tym bardziej nie siedziec jak u siebie w domu podczas seansu wieczornego filmu 😉 no bo na foto to jakbys była tam u chłopaka swojego a nie ucznia od korepetycji .

Siedze na przeciwko i na komputerze mu szukam zadan, on siedzi przy biurku obok kanapy. A co do skarpetek to sciagam je z uwagi na wygode. Koszulka dobrze wszystko zakrywa, nie ma dekoldu. Uwazacie, ze bose stopy na korepetycjach u ucznia to cos zlego ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gostek 17 latek

Jezu Agata zrozum, ze z takimi stopami, pomalowanymi na czerwono paznokciami nie powinnas chyba siadac na przeciwko ucznia co ma 15 lat ! Jeszcze z tymi naprawde zadbanymi stopami na widoku ! Nic dziwnego ze go to rozprasza, mnie by teraz rozpraszalo a co dopiero 15 latka. Jak sie patrzy na to zdjecie od razu widac ze chcial uchwycic twoje bose stopy. Czy inni sie ze mna zgadzaja ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Komentujesz jako gość. Jeśli posiadasz konto, zaloguj się.
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


×