Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Gość moze przyszla mamusiaa

LIPCÓWKI 2020

Polecane posty

Jest już ktoś na lipiec??? 🙂

Gość Hej

Hej mam nadzieję, że ja będę na lipiec 🙂

Gość Gosc
14 godzin temu, Gość moze przyszla mamusiaa napisał:

Jest już ktoś na lipiec??? 🙂

Ale ty jestes nienormalna. Szok.

Gość Hej

Super gratuluję na kiedy masz termin.. 

Dziękuje 🙂 jeszcze jestem przed wizyta u lekarza czekam aż będzie widać na usg za szybko nie chce iść żeby się nie rozczarować. Liczyłam sobie w kalkulatorze w necie i wychodzi od 1 do 3  każdy kalkulator inaczej oblicza. A jak u Ciebie sytuacja? 

1 godzinę temu, Tysia123 napisał:

Dziękuje 🙂 jeszcze jestem przed wizyta u lekarza czekam aż będzie widać na usg za szybko nie chce iść żeby się nie rozczarować. Liczyłam sobie w kalkulatorze w necie i wychodzi od 1 do 3  każdy kalkulator inaczej oblicza. A jak u Ciebie sytuacja? 

Moje gratulacje 🎊 😉 ❤️ 😊 😀 

9 godzin temu, Gość moze przyszla mamusiaa napisał:

Moje gratulacje 🎊😉❤️😊😀 

Dziękuje bardzo 🙂❤️ a jak u Was? 

1 minutę temu, Tysia123 napisał:

Dziękuje bardzo 🙂❤️ a jak u Was? 

Autorka posta zakłada tu od lat tematy takie jak te, a w ciąży nigdy nie była. 

Gość Hej

Ja generalnie czekam jeszcze bo @ za parę dni dopiero jednak po obserwacji organizmu myślę że się udało. Staram się nie nakręcać bo rozczarowanie może być bardzo bolesne. 

Oj tak wiem coś o tym. Przez ostatnie cykle namiętnie o tym myślałam nakręcalam się i zawsze @ przychodzila. Później rozczarowanie wielki smutek. A od tego cyklu stwierdziłam ze ma być co będzie odpuszczam bo przez takie nakręcanie się nigdy sie nie uda. Pełen luzik i długo czekać nie musiałam 🙂 a co już u siebie zaobserwowałaś? Ja miałam tylko mega bolące sutki i trochę się powiększyły kilka dni po owulacji gdzie nie kojarzę żeby mnie piersi bolały podczas owulacji. No i teraz doszło zmęczenie wilczy apetyt i wypryski na buzi czuje się jak nastolatka 😕