Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Yasmina

Nie czuje sie dobrze w domu

Polecane posty

Gość Yasmina

Czesc. Jestem po 30 juz i mam ze soba problem. Obecnie nie mam pracy, pracuje dorywczo po 6, 7 godzin. Mieszkam z rodzicami nie wyszlam za mąż. Moja mama ma pretensje do mnie ze jestem po studiach a szukam pracy na magazynach badz na produkcji ale ciezko jest znalezc prace w biurze, nie mam doswiadczenia, bo zawsze pracowalam fizycznie. Moi rodzice mnie strasznie gnebia. Nie mam spokoju psychicznego. Stresuje sie nie moge jesc spokojnie umyc sie. Jestem pod napieciem, bo ciagle sa pretensje. Mam tego dosc. Jak bylam dzieckiem ciagle stawiali mi wymagania wysokie ktorych nie potrafilam sprostac. Placze i zalamuje sie psychicznie. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Forum

Podaj gg to pogadamy, wiem że to trudna sytuacja, ale nic nie trwa wiecznie. Skąd jesteś?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, Gość Yasmina napisał:

Czesc. Jestem po 30 juz i mam ze soba problem. Obecnie nie mam pracy, pracuje dorywczo po 6, 7 godzin. Mieszkam z rodzicami nie wyszlam za mąż. Moja mama ma pretensje do mnie ze jestem po studiach a szukam pracy na magazynach badz na produkcji ale ciezko jest znalezc prace w biurze, nie mam doswiadczenia, bo zawsze pracowalam fizycznie. Moi rodzice mnie strasznie gnebia. Nie mam spokoju psychicznego. Stresuje sie nie moge jesc spokojnie umyc sie. Jestem pod napieciem, bo ciagle sa pretensje. Mam tego dosc. Jak bylam dzieckiem ciagle stawiali mi wymagania wysokie ktorych nie potrafilam sprostac. Placze i zalamuje sie psychicznie. 

Trudno coś powiedzieć ale jedynym wyjściem wydaje się wyprowadzka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość klim
1 godzinę temu, lonelyman napisał: