Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Grześ

Jestem 35 letnim nauczycielem chciałbym się związać z kobieta która osiągnęła sukces zawodowy i jest inteligentna a także ambitna

Polecane posty

Gość Grześ

Strasznie pociągają mnie  kobiety które osiągnęły sukces zawodowy, dużo zarabiają, maja pozycje. Mógłbym jako maż zająć się dzieckiem i dbać o dom, jako nauczyciel mam dużo czasu. Gdzie znaleźć chętną na taki układ i dlaczego kobiety maja obsesje by facet zarabiał więcej od nich ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Praq

Pytanie czy taka kobieta będzie chciała Ciebie i brutalnie mówiąc nauczyciela 🙂 Jestem w podobnym wieku, mam 36 lat a moja żona 28 i już jest bardzo cenionym adwokatem, nie wiem czy to ma znaczenie, ale jestem przedsiębiorcą, raczej tym większym niż mniejszym i nie zajmujemy się domem właściwie w ogóle. Tylko pranie, jemy na mieście, dom ogarnia pomoc i tyle. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Oliwa

Pomarzyć to wy sobie oboje możecie,baju baj

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Grześ
10 minut temu, Pedalski_Głosik napisał:

Przebierałeś się za krowę?

Nie! Mój stosunek do strajku jest ambiwalentny.

24 minuty temu, Gość Praq napisał:

Pytanie czy taka kobieta będzie chciała Ciebie i brutalnie mówiąc nauczyciela 🙂 Jestem w podobnym wieku, mam 36 lat a moja żona 28 i już jest bardzo cenionym adwokatem, nie wiem czy to ma znaczenie, ale jestem przedsiębiorcą, raczej tym większym niż mniejszym i nie zajmujemy się domem właściwie w ogóle. Tylko pranie, jemy na mieście, dom ogarnia pomoc i tyle. 

Zgadzam się z tobą, to jest dobre pytanie które sam sobie zdaje.

10 minut temu, Gość Oliwa napisał:

Pomarzyć to wy sobie oboje możecie,baju baj

Aż tak ?

Udostępnij ten post


Link to postu