Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Zaloguj się, aby obserwować  
Gość Giewont

Moja dziewczyna wczoraj podczas mojej aranżacji seksualnej powiedziała mi wprost, że "już jej nie pociągam", jestem załamany

Polecane posty

Gość Giewont

Centralnie mam takiego doła, że masakra.., nie wiem co to dalej będzie. Wczoraj jak to mamy w zwyczaju spędzalismy sobie razem sobotni wieczór pijąc winko, oczywiście pozniej próbowałem ją rozpalić i chciałem się z nią pokochać, podczas gry wstępnej kiedy robiłem jej minetke i chciałem by teraz ona mnie podnieciła lodzikiem to ta mi wypaliła tekstem, że "nie weźmie go do ust bo już jej nie podniecam i że jak chce to zebym sobie juz wchodzil w jej ci.pke zrobił co potrzebuje i tyle", no ku.rwa zbaraniałem!!! doslownie zawsze podczas gry wstepnej ona robila mi lodzika, czesto sama, nie musialem nawet nic mówić, a ta mi teraz wyjechała z tym tekstem, no tak mi się głupio zrobiło, ze normalnie aż mi opadł.. , oczywiscie juz nie przepusciłem szansy i wszedłem w nią by sobie zrobic dobrze, ale caly czas mialem w glowie te jej slowa, po wszystkim praktycznie ze soba nie rozmawialismy, ona otworzyla sobie piwo, zalozyla sluchawki i pisala durne smsy z kolezanką.. 

ja pie.rdole.. ja caly czas sie staram, chodze na silownie, nowe ubrania kupuje, wlasnie by sie jej podobac, ona praktycznie nic nie robi w tym kierunku aby sie mi podobac, rzadko kiedy sie umaluje, chodzi w jakis brzydkich dresach po domu, a na silowni byla ostatni raz 2 lata temu..., ma prawie ciążowy brzuch od picia piwa i jedzenia a mimo to wszystko mam na nią ochote, slodze jej i w z yciu bym jej nie zostawil, a ona mi wyleciala z takim tesktem

jestme taki zdołowany ze masakra, nie wiem co ma dalej robic

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
29 minut temu, Gość Giewont napisał:

[...] jestme taki zdołowany ze masakra, nie wiem co ma dalej robic

Nie dołować się i rozejrzeć za partnerką, która Cię doceni? Jest wiele wartościowych i fajnych kobiet, nie musisz kurczowo trzymać się tej, która o siebie nie dba, nie ma poszanowania dla Twoich uczuć, a w dodatku wprost deklaruje, że jej nie pociągasz. Pewnie prędzej czy później zostawi Cię dla lepszego, jeśli ten pojawi się na horyzoncie... i jak wtedy się poczujesz?

29 minut temu, Gość Giewont napisał:

[...] no tak mi się głupio zrobiło, ze normalnie aż mi opadł.. , oczywiscie juz nie przepusciłem szansy i wszedłem w nią by sobie zrobic dobrze, ale caly czas mialem w glowie te jej slowa, po wszystkim praktycznie ze soba nie rozmawialismy, ona otworzyla sobie piwo, zalozyla sluchawki i pisala durne smsy z kolezanką.. [...]

Zamiast się poniżać i tracić godność na rzecz kiepskiego seksu, mogłeś z niego zrezygnować i zareagować konkretnie. Mogłeś na przykład dać jej lekkiego prztyczka w ego mówiąc, że ''dobrze, że określiła się pierwsza, bo ona Ciebie też już od pewnego czasu nie pociąga''. Nawet, gdybyś nieco skłamał, na pewno zaintrygowałbyś ją, pokazując siłę, podświadomie nabrałaby do Ciebie więcej szacunku za to, że nie skorzystałeś 'byle mieć'. Zorientowałaby się też, że to nie jest tak, że Ty się dla niej starasz, a ona nie musi nic, bo jest taka 'wspaniała'. Być może zaistniałaby możliwość rozmowy na temat Waszej relacji, oczekiwań i problemów... tym bardziej, że i z Twojej strony, jak widać, zastrzeżenia są. Także, uważam, że w tej sytuacji powinieneś po prostu przerwać, ubrać się i albo spróbować nawiązać rozmowę, albo zwyczajnie się pożegnać i nie kontaktować się z nią jako pierwszy. Ciężko to przychodzi, kiedy jest się związanym emocjonalnie i uczuciowo, ale czasem trzeba. Jeśli nie wypracujesz sobie szacunku do samego siebie, nikt go do Ciebie mieć nie będzie.

Edytowano przez Nenesh

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gość
31 minut temu, Gość Giewont napisał:

Centralnie mam takiego doła, że masakra.., nie wiem co to dalej będzie. Wczoraj jak to mamy w zwyczaju spędzalismy sobie razem sobotni wieczór pijąc winko, oczywiście pozniej próbowałem ją rozpalić i chciałem się z nią pokochać, podczas gry wstępnej kiedy robiłem jej minetke i chciałem by teraz ona mnie podnieciła lodzikiem to ta mi wypaliła tekstem, że "nie weźmie go do ust bo już jej nie podniecam i że jak chce to zebym sobie juz wchodzil w jej ci.pke zrobił co potrzebuje i tyle", no ku.rwa zbaraniałem!!! doslownie zawsze podczas gry wstepnej ona robila mi lodzika, czesto sama, nie musialem nawet nic mówić, a ta mi teraz wyjechała z tym tekstem, no tak mi się głupio zrobiło, ze normalnie aż mi opadł.. , oczywiscie juz nie przepusciłem szansy i wszedłem w nią by sobie zrobic dobrze, ale caly czas mialem w glowie te jej slowa, po wszystkim praktycznie ze soba nie rozmawialismy, ona otworzyla sobie piwo, zalozyla sluchawki i pisala durne smsy z kolezanką.. 

ja pie.rdole.. ja caly czas sie staram, chodze na silownie, nowe ubrania kupuje, wlasnie by sie jej podobac, ona praktycznie nic nie robi w tym kierunku aby sie mi podobac, rzadko kiedy sie umaluje, chodzi w jakis brzydkich dresach po domu, a na silowni byla ostatni raz 2 lata temu..., ma prawie ciążowy brzuch od picia piwa i jedzenia a mimo to wszystko mam na nią ochote, slodze jej i w z yciu bym jej nie zostawil, a ona mi wyleciala z takim tesktem

jestme taki zdołowany ze masakra, nie wiem co ma dalej robic

tak cię poniżyła, a ty jeszcze "sobie chciałeś dobrze zrobić". Nic dziwnego, że jej nie pociągasz 😄

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jak sobie pomyślę, że współcześni mężczyźni lubują się w wylizywaniu kaczp jakimś zapuszczonym patolkom + przejmują się pomrukami niezadowolenia z jam chłonących takiego kaszalota to przechodzi mi ochota na jakiekolwiek całowanko kogokolwiek

  • Haha 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Tom

Ty umiesz pisać poprawnie patuski???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Goscgosc

Twoja dziewczyna zrobila sie babochlopem. Kobieta pijaca czesto piwo  jest w ogole nieatrakcyjna

A tym tekstem to ci doebala. W dupie cie ma ewidentnie, twoje uczucia i starania. Nie zalezy jej juz po prostu. 

Nie wiem, albo z nia pogadaj szczerze, albo rozejdzcie sie. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Giewont
24 minuty temu, Nenesh napisał:

Nie dołować się i rozejrzeć za partnerką, która Cię doceni? Jest wiele wartościowych i fajnych kobiet, nie musisz kurczowo trzymać się tej, która o siebie nie dba, nie ma poszanowania dla Twoich uczuć, a w dodatku wprost deklaruje, że jej nie pociągasz. Pewnie prędzej czy później zostawi Cię dla lepszego, jeśli ten pojawi się na horyzoncie... i jak wtedy się poczujesz?

Zamiast się poniżać i tracić godność na rzecz kiepskiego seksu, mogłeś z niego zrezygnować i zareagować konkretnie. Mogłeś na przykład dać jej lekkiego prztyczka w ego mówiąc, że ''dobrze, że określiła się pierwsza, bo ona Ciebie też już od pewnego czasu nie pociąga''. Nawet, gdybyś nieco skłamał, na pewno zaintrygowałbyś ją, pokazując siłę, podświadomie nabrałaby do Ciebie więcej szacunku za to, że nie skorzystałeś 'byle mieć'. Zorientowałaby się też, że to nie jest tak, że Ty się dla niej starasz, a ona nie musi nic, bo jest taka 'wspaniała'. Być może zaistniałaby możliwość rozmowy na temat Waszej relacji, oczekiwań i problemów... tym bardziej, że i z Twojej strony, jak widać, zastrzeżenia są. Także, uważam, że w tej sytuacji powinieneś po prostu przerwać, ubrać się i albo spróbować nawiązać rozmowę, albo zwyczajnie się pożegnać i nie kontaktować się z nią jako pierwszy. Ciężko to przychodzi, kiedy jest się związanym emocjonalnie i uczuciowo, ale czasem trzeba. Jeśli nie wypracujesz sobie szacunku do samego siebie, nikt go do Ciebie mieć nie będzie.

Jestem chyba seksoholikiem i w zyciu bym nie odpuscil, to dla mnie ma glowna wartosc.., a po drugie bywalo kiedy zaciskalem zeby zeby z nia nie sypiac po jakiejs klotni albo jak mi ublizyla czy zdradzila (zrobila to juz 3x) i zawsze to ona wygrywala, bo jej nie zalezy.., ona mowi wprost, ze jak ma ochote to moze w 5 minut kogos znaleźć wiec ja jestem jej w tej dziedzinie po prostu zbędny, a ja nie mam wyjscia bo nie mam nikogo innego i nie mam tez powodzenia u innych kobiet, wiec musze sie ponizac przed nią byleby miec ten jakis seks.. tak to wyglada niestety u przecietnych facetow, wy jako kobiety tego nie zrozumieci bo dla was po prostu nie ma takiego problemu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, Gość Giewont napisał:

[...] a ja nie mam wyjscia bo nie mam nikogo innego i nie mam tez powodzenia u innych kobiet, wiec musze sie ponizac przed nią byleby miec ten jakis seks.. tak to wyglada niestety u przecietnych facetow, wy jako kobiety tego nie zrozumieci bo dla was po prostu nie ma takiego problemu

Marudzenie i usprawiedliwianie się. Sprzedajesz szacunek do siebie, godność i męski honor za parę minut przyjemności, według mnie to kiepski interes, niosący szereg problemów, m.in. te, które opisałeś. Bycie desperatem nie jest pociągające, więc nie dziw, że nie masz powodzenia. Zamiast wylewania żali i pretensji warto byłoby jednak wziąć się w garść i solidnie nad sobą popracować, nad postawą i charakterem, byciem 'jakimś', z zasadami. Jeśli się na to nie zdecydujesz, zapewne będziesz ponosił kolejne krzywdy i upokorzenia. Twój błąd polega na myśleniu, że musisz się kobietom podlizywać i starać się przypodobać, tymczasem wystarczy, byś zajął się sobą, własnym rozwojem, byś ustanowił własną wartość, a kobiety same zaczną wykazywać Tobą zainteresowanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość PATOL 1991
26 minut temu, Agatka Czepek napisał:

Ja sie robilam sex z chlopakiem  dzis 

Spuścił się do twojej cipki? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Giewont
1 minutę temu, Nenesh napisał:

Marudzenie i usprawiedliwianie się. Sprzedajesz szacunek do siebie, godność i męski honor za parę minut przyjemności, według mnie to kiepski interes, niosący szereg problemów, m.in. te, które opisałeś. Bycie desperatem nie jest pociągające, więc nie dziw, że nie masz powodzenia. Zamiast wylewania żali i pretensji warto byłoby jednak wziąć się w garść i solidnie nad sobą popracować, nad postawą i charakterem, byciem 'jakimś', z zasadami. Jeśli się na to nie zdecydujesz, zapewne będziesz ponosił kolejne krzywdy i upokorzenia. Twój błąd polega na myśleniu, że musisz się kobietom podlizywać i starać się przypodobać, tymczasem wystarczy, byś zajął się sobą, własnym rozwojem, byś ustanowił własną wartość, a kobiety same zaczną wykazywać Tobą zainteresowanie.

walcze o siebie i staram sie byc ciagle lepszy a mimo to i tak nie mam powodzenia, nic tego nie zmieni, tymbardziej na stare lata

ta dziewczyna to moja jedyna opcja, wiem, ze jak mnie zostawi to do konca zycia bede samotny i bede musial sobie robic samemu dobrze - a walenie konia jest bez sensu w porownaniu z seksem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
14 minut temu, Gość Giewont napisał:

walcze o siebie i staram sie byc ciagle lepszy [...]

W jaki sposób?

14 minut temu, Gość Giewont napisał:

[...] mimo to i tak nie mam powodzenia [...]

Najwyraźniej robisz coś nie tak. Trudno określić i wskazać konkretnie, nie znając Cię. Dostrzeganie własnych błędów i ocenianie własnej postaci z dystansu nie jest łatwe, ale nie niemożliwe, pogłębiając wiedzę. Ostatecznie też zawsze można skorzystać ze wsparcia terapeuty...

14 minut temu, Gość Giewont napisał:

[...] nic tego nie zmieni, tymbardziej na stare lata [...]

Bzdura. Ale jeśli naprawdę tak uważasz, to jaki sens ma ten wątek? Założyłeś już, że jesteś stary, że możesz się skreślić... zatem dawaj się dalej kopać i pluć sobie w twarz, ale przynajmniej nie narzekaj na swój dobrowolny wybór. Po wszystkim, zeszmacony, połóż się do trumny i bon voyage. Wybacz, że ostro, irytuje mnie takie rozmemłane podejście do problemów. Decyzja jest Twoja.

Edytowano przez Nenesh

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Giewont

Nenesh nie zrozumiesz mnie bo jestes kobietą i takie coś jak samotność i celibat ciebie nie tyczy, zrozum, ze my zrobimy wszystko aby nie zostać samotnym, wy nie musicie nic robic bo i tak zawsze ktos jest obok was

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gosc
6 minut temu, Gość Giewont napisał:

Nenesh nie zrozumiesz mnie bo jestes kobietą i takie coś jak samotność i celibat ciebie nie tyczy, zrozum, ze my zrobimy wszystko aby nie zostać samotnym, wy nie musicie nic robic bo i tak zawsze ktos jest obok was

Nieprawda dupku.Luz jej dupe dalej po innych.wziąłeś sobie najzwyklejsza ...e .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gosc

I tak jesteś sam, bo brak między wami wiezi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Vhjku

Jesteś pewien że te smsy to z koleżanką?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Beta

To ile masz lat, że twoje wypowiedzi emanują tak pesymizmem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gość

Autorze jest przecież masa samotnych kobiet, nawet takich bardzo młodych, sama takie znam i mimo często atrakcyjnego wyglądu nie mogą trafić na tego jedynego, więc czemu zakładasz że jak nie ona to żadnej innej nie znajdziesz.  Nie wmawiaj sobie tego żeby nie stało się to samospełniającą przepowiednią. 

Może czas najwyższy kopnąć pannę w dupę i pokazać jej że są inne. Ewidentnie wkradła się rutyna do waszego związku.  Piszesz zresztą tylko o seksie, a przecież to tylko jeden z elementów udanego związku . Nie skacz przy niej tyle bo ona i tak ma to gdzieś, możesz się zdziwić ile kobiet jest w zasięgu twoich możliwości. Może wtedy Cię doceni.....albo znajdziesz kogoś o podobnym temperamencie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gość 🙄🙄🙄

Dlaczego każdy nabiera się na wymyślone prowokacje tego arystopeedala????? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gość 🙄🙄🙄

Nenesh a ty niby taka inteligentna a nie zorientowałam się że to 20 temat w ten sam sposób pisany, przez tego samego zjeeba który wytacza te same argumenty. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gergerg
2 minuty temu, Gość Gość 🙄🙄🙄 napisał:

Nenesh a ty niby taka inteligentna a nie zorientowałam się że to 20 temat w ten sam sposób pisany, przez tego samego zjeeba który wytacza te same argumenty. 

morda dragon cwelu, siedzisz w kazdym temacie i piszesz to samo, ze autor danego topicu to jakis asrysto , wypi.erdalacj smieciu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
4 minuty temu, Gość Gość 🙄🙄🙄 napisał:

Nenesh a ty niby taka inteligentna a nie zorientowałam się że to 20 temat w ten sam sposób pisany, przez tego samego zjeeba który wytacza te same argumenty. 

Nawet, jeśli temat prowokacja, argumenty te same, ale czytelnicy różni. I być może trafią się i tacy, którym rzeczowe odpowiedzi w jakiś sposób pomogą.

Edytowano przez Nenesh

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gość
7 minut temu, Gość Gość 🙄🙄🙄 napisał:

Dlaczego każdy nabiera się na wymyślone prowokacje tego arystopeedala????? 

Przecież tu co drugi temat to provo. 😝Piszemy z nudów, żeby sobie popisać, dla żartów itd....ameryki nie odkryłeś/aś

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gość 🙄🙄🙄
2 minuty temu, Nenesh napisał:

Nawet, jeśli temat prowokacja, argumenty te same, ale czytelnicy różni. I być może trafią się i tacy, którym rzeczowe odpowiedzi w jakiś sposób pomogą.

Tu pisze 10 tych samych osób ze zjeebem arystopedales na czele. Uważam że poświęcanie mu czasu zwłaszcza że Kłamie nie swiadczy o Tobie dobrze 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gość 🙄🙄🙄
3 minuty temu, Gość Gość napisał:

Przecież tu co drugi temat to provo. 😝Piszemy z nudów, żeby sobie popisać, dla żartów itd....ameryki nie odkryłeś/aś

Ale ten ... jest tak charakterystyczny że trzeba być cwierxmozgiem by na to odpowiadac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gość
1 minutę temu, Gość Gość 🙄🙄🙄 napisał:

Ale ten ... jest tak charakterystyczny że trzeba być cwierxmozgiem by na to odpowiadac

Ojoj ....dzięki temu to forum funkcjonuje 😁😁😁

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

×