Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
ania H99

Idealna Matka Polka i pokrzywa

Polecane posty

2 godziny temu, ania H99 napisał:

tak czytam co tu piszecie i to jest jednocześnie smutne i zabawne ale najgorsze jest to że to są fakty, sama prawda o niej  😛 

Zulia i tak powie, ze to hejt.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ten ich ogródek jest całkiem spory i ma potencjał,powinni jakoś o niego zadbać i porobić tam różne fajne rzeczy 😄

  • Like 3

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nowy vlog wleciał na kanał, wiec Zulia zapraSa nas wSystkich serdecznie 😂😂😂

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
7 godzin temu, fifkaba napisał:

Ten ich ogródek jest całkiem spory i ma potencjał,powinni jakoś o niego zadbać i porobić tam różne fajne rzeczy 😄

Znając Jujke - cale G sie tam zmieni 🙈🤣 Pogada, pogada, opowie i o wielkich olanach i nic z tego nie bedzie. Slomiany zapal ma do wszystkiego 💁🏻‍♀️

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, Fifarafa napisał:

Znając Jujke - cale G sie tam zmieni 🙈🤣 Pogada, pogada, opowie i o wielkich olanach i nic z tego nie bedzie. Slomiany zapal ma do wszystkiego 💁🏻‍♀️

No przeciez wyłożyła dywan z plastikowej trawy po resztkach od rodzicow 😂

  • Like 1
  • Thanks 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Najnowsze story i.... Tamtadadaaam 🎉 ekskluzywna wanienka Melissy walająca sie po podworku 🙈🤣 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mmmmm brązowe zeby Zulii na instastories 🤢🤮🤢

  • Sad 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, Plamaty napisał:

Mmmmm brązowe zeby Zulii na instastories 🤢🤮🤢

Uśmiecha się jak dziecko specjalnej troski. Obrzydliwa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ona w ogóle ma w dupie te dzieci. Latają gdzie chcą, jak chcą, a ona i tak ma wiecznie z nimi problem bo marudzą. No marudzą bo matka ma ich w dupie xd

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja nie ogarniam jak można mając dzieci mieszkać w takim pobojowisku, Ma chęć i sile na codzienne ćwiczenia a nie ma siły prania poskładać 🤯 zajmuje to 10 min. 

  • Like 2
  • Haha 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, Wiewiórkowa napisał:

Ja nie ogarniam jak można mając dzieci mieszkać w takim pobojowisku, Ma chęć i sile na codzienne ćwiczenia a nie ma siły prania poskładać 🤯 zajmuje to 10 min. 

Zulia woli robić zdjęcia na Instagram w samochodzie z brązowymi zębami i narzekać na instastories na dzieci niż posprzątać w domu. Leniwa baba z niej.

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

J ma 131tys obserwujących na ig. A lajkuje jej zdjęcia tylko jakieś 19-20tys osób. Gdzie reszta?

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, Plamaty napisał:

J ma 131tys obserwujących na ig. A lajkuje jej zdjęcia tylko jakieś 19-20tys osób. Gdzie reszta?

Sporo osób poblokowała, swego czasu jak dała zdjęcie z plaży tyłka golego w stringach mówiła, ze musiała duzo osób zablokować i ciagle jak coś jej nie pasuje to blok, a follow zostaje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
15 godzin temu, Plamaty napisał:

J ma 131tys obserwujących na ig. A lajkuje jej zdjęcia tylko jakieś 19-20tys osób. Gdzie reszta?

i czemu nie ma takiej oglądalności na YT... skoro aż tyle lajków pod zdjeciem... 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy ona musi się tak chwalić tymi brązowymi zębami ciagle?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nowy vlog, a tam:

* J i jej widoczny stanik, co jest oblesne

* „dzieci nie maja sandał”

* o co jej chodziło z tym, ze mama zrobi obiad? A za chwile mówi: Julka, tzn ja zrobię obiad. 
* gada o treningu cały czas

* syf w sypialni, o pokoju Alexa nie wspomnę

* J przed okresem pęchnieje brzuch (nie wiem co to za nowe słowo wymyśliła)

* i końcówka: „dostaje DO was zawsze wiadomości”

🤣🤣🤣😂😂😂 

  • Confused 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

U nich widzę, że to już taki standard, że matka chodzi i sprząta zabawki dzieci, a one zamiast pomagać, to albo przeszkadzają albo się bawią.

Melisa ok, bo jeszcze mała, to rozumiem...no ale Aleks?! Duży chłopak, a burdel w swoim pokoju ma nieziemski i swoich zabawek posprzątać nie umie. Mamusia to musi za niego robić.. No litości.

  • Like 2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
8 minut temu, Dżem_z_biedronki napisał:

U nich widzę, że to już taki standard, że matka chodzi i sprząta zabawki dzieci, a one zamiast pomagać, to albo przeszkadzają albo się bawią.

Melisa ok, bo jeszcze mała, to rozumiem...no ale Aleks?! Duży chłopak, a burdel w swoim pokoju ma nieziemski i swoich zabawek posprzątać nie umie. Mamusia to musi za niego robić.. No litości.

Jak jej nie wstyd czegoś takiego pokazywać. Ale fanki pieją z zachwytu jaką ona jest wspaniała matka.

  • Thanks 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bo się z nią utożsamiają, mało to takich flejowatych mamusiek? Super wzór mają. Taka Julka - matka pokaże się w necie, swoje zaniedbanie, bajzel. A później wszystkie pieją i też mają w tylku dbanie o siebie, dzieci, dom itp. 

  • Like 2
  • Thanks 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

U Aleksa to podłogi aż nie widać taki syf. Nie da się zrobić kroka żeby na coś nie nadepnąć. A Aleks siedzi i nawet nie pomoże.  Potem będzie przyzwyczajony ze kobieta lata,  skacze dookoła, sprząta gotuje i cholera wie co jeszcze A facet siedzi i się przygląda. Narzekał na Comse (O ile to była prawda) A Aleksa chowa na takiego samego nieroba pana i władcę fotela.

  • Like 2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, Plamaty napisał:

Nowy vlog, a tam:

* J i jej widoczny stanik, co jest oblesne

* „dzieci nie maja sandał”

* o co jej chodziło z tym, ze mama zrobi obiad? A za chwile mówi: Julka, tzn ja zrobię obiad. 
* gada o treningu cały czas

* syf w sypialni, o pokoju Alexa nie wspomnę

* J przed okresem pęchnieje brzuch (nie wiem co to za nowe słowo wymyśliła)

* i końcówka: „dostaje DO was zawsze wiadomości”

🤣🤣🤣😂😂😂 

Chodziło jej o to, ze ona zrobi obiad, ale pewnie nazywa sie mamą do dzieci, tez tak czasem mowie do syna "mama zaraz zrobi Ci soczek" czy cos 😆

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, Kawusia_z_mleczkiem napisał:

Chodziło jej o to, ze ona zrobi obiad, ale pewnie nazywa sie mamą do dzieci, tez tak czasem mowie do syna "mama zaraz zrobi Ci soczek" czy cos 😆

Wiem o co chodzi. Chodziło mi, ze czemu ona tak mówi? Do tej pory tak mówiła i jakoś nie robiła z siebie nie wiadomo kogo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dziewczyny mówicie co chcecie ale Melisa jest urocza, żywe sreberko naprawdę 😉 Oj da czadu mamuśce, widać że ma charakterek 😉 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, plotki3030 napisał:

Dziewczyny mówicie co chcecie ale Melisa jest urocza, żywe sreberko naprawdę 😉 Oj da czadu mamuśce, widać że ma charakterek 😉 

Ja pamietam jak J narzekała na Alexa, ze ma z nim ciagle problemy. Bo to chłopiec, a dziewczynki pewnie są inne. Ha ha ha 🤣🤣🤣 to teraz ma i chłopca i dziewczynkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
6 godzin temu, Ololo napisał:

Bo się z nią utożsamiają, mało to takich flejowatych mamusiek? Super wzór mają. Taka Julka - matka pokaże się w necie, swoje zaniedbanie, bajzel. A później wszystkie pieją i też mają w tylku dbanie o siebie, dzieci, dom itp. 

Oj tak! Wiele jest matek, które kompletnie nic nie robią - brud w chałupie, dzieci biegają samopas, a te ustawiają sobie na fn "mama na cały etat" i siedzą na yt czy kafe 😉 i wygłaszają te swoje madrości na temat karmienia, gerberków, i licytują sie która gdzie rodziła, jakie miała znieczulenie i czy partner ja odwiedzał 😉 Pełno tu mamusiek, wciąż trajkoczą o swoich dzieciach, przeżyciach porodowych a ja się zastanawiam dlaczego się tymi dziećmi nie zajmą w wolnej chwili 😉 hehe 

  • Like 1
  • Thanks 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)
3 minuty temu, Plamaty napisał:

Ja pamietam jak J narzekała na Alexa, ze ma z nim ciagle problemy. Bo to chłopiec, a dziewczynki pewnie są inne. Ha ha ha 🤣🤣🤣 to teraz ma i chłopca i dziewczynkę.

Ale Melisa póki co jest w tym naprawdę urocza 🙂 Aleks to jakiś dzikus był a ona widać, że taka ruchliwa, wesoła i świata ciekawa 😉 Żadna tam HNB, żywe sreberko. I tak sobie myślę, że ona jak będzie dorastać to da popalić Julce swoją niesubordynacją 😉 

Edytowano przez plotki3030
  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

Hej, jesli mozna to serdecznie zapraszam na moj kanal mama w hiszpanii, gdzie pokazuje nasze zycie w tym pieknym kraju i opowiadam o ciekawostkach zwiazanych z Hiszpania. pozdrawiam 

 

Edytowano przez mama w hiszpanii

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, plotki3030 napisał:

Ale Melisa póki co jest w tym naprawdę urocza 🙂 Aleks to jakiś dzikus był a ona widać, że taka ruchliwa, wesoła i świata ciekawa 😉 Żadna tam HNB, żywe sreberko. I tak sobie myślę, że ona jak będzie dorastać to da popalić Julce swoją niesubordynacją 😉 

Jaka matka taka corka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
10 godzin temu, plotki3030 napisał:

Oj tak! Wiele jest matek, które kompletnie nic nie robią - brud w chałupie, dzieci biegają samopas, a te ustawiają sobie na fn "mama na cały etat" i siedzą na yt czy kafe 😉 i wygłaszają te swoje madrości na temat karmienia, gerberków, i licytują sie która gdzie rodziła, jakie miała znieczulenie i czy partner ja odwiedzał 😉 Pełno tu mamusiek, wciąż trajkoczą o swoich dzieciach, przeżyciach porodowych a ja się zastanawiam dlaczego się tymi dziećmi nie zajmą w wolnej chwili 😉 hehe 

Ja tu pisze jak moje dziecko spi, a cala reszta, nie wiem, widocznie tez chca miec troche czasu dla siebie a nie tyylko dziecko i dziecko. Pokaz swoj syf w domu, ocenimy 😉

  • Haha 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, Kawusia_z_mleczkiem napisał:

Ja tu pisze jak moje dziecko spi, a cala reszta, nie wiem, widocznie tez chca miec troche czasu dla siebie a nie tyylko dziecko i dziecko. Pokaz swoj syf w domu, ocenimy 😉

Haha uderz w stół! Jest i pierwsza oburzona madka. 

To Twoje dziecko sporo śpi w takim razie 😉 hehe W tym czasie mogłabyś zająć się czymś bardziej konstruktywnym. A to pełno tu wy...rywów na temat porodów, dzieci, co która i ile. Do tego oglądacie te juciuberki, więc czasu macie, ze ho ho na takie bzdury. Tylko gdzie te wasze dzieci... hahaha 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×